Neměl by prosím někdo nějaký tip na tlačné elektromagnety? Potřeboval bych dva s výsuvem cca 50 mm.
Abych vyvsvětlil situaci. Mám Destu DVHM 1622, sehnal jsem kabinu z VZV Cat - už je tam napasovaná (byl to boj ) , ale na sloupku řízení je jen elektro páčka dopředu/dozadu. Tahle Desta má jen jeden kvalt dopředu a jeden dozadu.
Původní řešení byla páka chycená ke sloupku řízení - ten šel do šrotu včetně posilovače - už tam mám orbitrol a dvoučinný hydro válec. Takže bych místo té sestavy hejblátek a pák dal pod podlahu dva elektromagnety a ty by přes tu původní páčku na převodovce řadili kvalty. Mezipoloha neutrál.
Jinak samozřejmě 12V.
Díky moc
Tlačné elektromagnety
Možná elektromagnety ze spínačů starterů?
Obvykle se dějí věci obvyklé. Méně často se dějí věci neobvyklé a zcela vyjímečně se dějí věci vyjímečné...
Masturn 40 CNC, Hermle UWF1200H CNC a pár klasik
http://www.radialengine.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autopejsek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Masturn 40 CNC, Hermle UWF1200H CNC a pár klasik
http://www.radialengine.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autopejsek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Díky, nad tím už jsem taky přemýšlel... jen kdyby to nebylo tak velký... Sice bych rád něco menšího, ale asi mi nic jiného nezbyde... Zkusím něco prohledat. Ještě jsem přemýšlel tam dát malý vzduchojem, Kompresor to má - tříválec Zetor. Ale zima, mráz a zbytečná složitost. Dva pneuventily, dva pístky...
slo by to vyresit i jednoduseji, treba za pomoci vacky, nebo jine vhodne kinematiky
"do řiti se řítíme, ani o tom nevíme.."
Potřebuju ovládat jedno to táhlo... Co jsem koukal do katalogu novějších Dest, tak mají přímo magnetky na ventilovém víku převodovky...
http://www.despaok.cz/katalog/despaok_d ... dktg=30836
Stará to má takhle, přes sestavu táhel:
http://www.despaok.cz/katalog/despaok_d ... dktg=16523
http://www.despaok.cz/katalog/despaok_d ... dktg=30836
Stará to má takhle, přes sestavu táhel:
http://www.despaok.cz/katalog/despaok_d ... dktg=16523
Vím že to má vůle, ale ty přisuzuju spíš těm různým přepákováním a těm vyběhaným čepům. Jdu na zkoušku kuchnout nějaký startér a uvidím, jakou to bude mít sílu. Nechci to dát úplně natvrdo, ale nějak plovoucí. Když to zařadí, tak už to drží zařazený kvalt a nechci, aby to tu polohu drželo silou. Plán B je dvě lanka, a vytáhnout to vedle sedačky.
Pak mě čeká vyměnit rozvaděč na hydrauliku - zbytečně velký hovado, včera jsem ho kuchnul a radši tam dám něco menšího - se stejným průtokem. Komplet vyběhanej a šoupata u o-kroužků vyrezlý. Tak v pondělí jedu dál kuchat CATa . Navíc půjde vedle sedačky. Na původním místě je bufík...
Pak mě čeká vyměnit rozvaděč na hydrauliku - zbytečně velký hovado, včera jsem ho kuchnul a radši tam dám něco menšího - se stejným průtokem. Komplet vyběhanej a šoupata u o-kroužků vyrezlý. Tak v pondělí jedu dál kuchat CATa . Navíc půjde vedle sedačky. Na původním místě je bufík...
Tohle se da resit i elektronikou. Ja mam ve stroji hromadu ventilu ktere puvodne nespolehlive spinaly pri vyssim tlaku kapaliny, tak je spinam dvojnasobnym napetim, ale po 100ms po sepnuti jedou na 1/3 jmenoviteho prikonu (pomoci pwm) coz na pridrzeni spolehlive staci. Civky nehreji a stalo to radove min nez kupovat velke. Stacila jen uprava ridiciho sw.