Jaký materiál?
Tak som sa zase "dozvedel"! Mal som Škodu 125, mam Zetor 25, 6911 a 6945. Nikdy som tu neriešil "zlate české a moravské ručičky" a to je hodne dlhý zoznam. Suprové je to riešenie problémov "šak to dodrbali už pri výrobe".
SV18R,FA3AH,V23a,Plazma Berlan40,MIG ETP208,2H125,brúska z F1,Bomar160.120
Těch "pionýrů" jsem měl docela hafo. Fakt je, že podle kvality oleje se zasíraly svíčky, některej jezdil jak z praku, některej přes veškerou snahu ne. Ale zas tak hrozný jak se tady píše tedy fakt nebyly. Na jednom z nich jsem jezdil dva roky do fabriky do práce každej den a dobrý. V zimě sice trochu drsnější. To se akorát stavěl Barrandovskej most za Startky mě hlídači pustili na pontóny a byl jsem v Modřanech za chvilku. Jezdil jsem na odpadní technickej benzín, ve kterým se umývaly součástky, ricínovej olej a kousek naftalínu.