parní mašina
no, na CNC tohle zrovna problémem vyrobit nebude, já osobně vidímm problém v tom, že ne každý to dokáže dostat do stroje.
Tím rozhodně nehodlám snižovat kvaitu zmiňovaného modelu, žasnu, co české ruce dokáží.
Já bych na to neměl ani ruce, ani trpělivost...
Tím rozhodně nehodlám snižovat kvaitu zmiňovaného modelu, žasnu, co české ruce dokáží.
Já bych na to neměl ani ruce, ani trpělivost...
Snad jěště k uvedenému modelu, pořád mám bradu dole z umu strůjce a tak jenom info k předloze, řadě 556 ,,Štokr".
https://www.youtube.com/watch?v=JxX1juO4GOs" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.youtube.com/watch?v=JxX1juO4GOs" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Sponzor fora
- Příspěvky: 8163
- Registrován: 16. 7. 2006, 12:33
- Bydliště: Praha Bohnice + Roudnice nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Samozřejmě, proto je taky tah auta s vidlicovým motorem cos(alfa/2)-krát menší než s řadovým. Ale buď v klidu, EU už připravuje předpis, kterým se právě z tohoto důvodu výroba motorů do V zakážetestone píše:A válce ve vidlicovém motoru táhnou jak, vidlicove?
Aleš Procháska
no jako šprým dobrý,ale tady se jedná o momentové vyvážení -neplést s vyvažováním sil 1a 2 řádu.prochaska píše:Samozřejmě, proto je taky tah auta s vidlicovým motorem cos(alfa/2)-krát menší než s řadovým. Ale buď v klidu, EU už připravuje předpis, kterým se právě z tohoto důvodu výroba motorů do V zakážetestone píše:A válce ve vidlicovém motoru táhnou jak, vidlicove?
http://www.rm-reznicek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
nejedná se ani o jedno ani o druhéfmodel píše:no jako šprým dobrý,ale tady se jedná o momentové vyvážení -neplést s vyvažováním sil 1a 2 řádu.prochaska píše:Samozřejmě, proto je taky tah auta s vidlicovým motorem cos(alfa/2)-krát menší než s řadovým. Ale buď v klidu, EU už připravuje předpis, kterým se právě z tohoto důvodu výroba motorů do V zakážetestone píše:A válce ve vidlicovém motoru táhnou jak, vidlicove?
to byla narážka na to seriové uspořádání lokomotiv
výkon spalovacího motoru je dán výrazem
výkon = zdvihový objem * střední (efektivní) tlak ve válci * otáčky
prostě pokud zvětším objem na dvojnásobek, výkon bude dvojnásobný
dvouválcový motor bude mit dvojnásobný výkon než jednoválcový a je jedno, zda ty válce budou v řadě nebo vidlicově nebo zda to budou dva samostatné motory nebo jakkoli jinak
to samé platí pro parní motor
pro diskutéry že jejích tdi jede líp než sousedovo
výše uvedená tvrzení jsou ta nejzákladnější teorie, která je v praxi ovlivněna asi milionem okolních vlivů, které se promítnou a pro většinu lidí schovají do toho záhadného "středního tlaku ve válci"
......
ale ten model je úžasnej, nádhernej, zlatý ručičky, poklona až k zemi a klobouk dolů
Obvykle se dějí věci obvyklé. Méně často se dějí věci neobvyklé a zcela vyjímečně se dějí věci vyjímečné...
Masturn 40 CNC, Hermle UWF1200H CNC a pár klasik
http://www.radialengine.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autopejsek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Masturn 40 CNC, Hermle UWF1200H CNC a pár klasik
http://www.radialengine.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autopejsek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
s takovelma větama na veřejný web ani nechoď, bo si to nějakej blbec z EU přečte a chytne se toho jak hovno košileprochaska píše: Samozřejmě, proto je taky tah auta s vidlicovým motorem cos(alfa/2)-krát menší než s řadovým. Ale buď v klidu, EU už připravuje předpis, kterým se právě z tohoto důvodu výroba motorů do V zakáže
větší kola měly v Čechách vyráběné řady kkStB 108, 206, 310 (ČSD 275.0, 265.0, 375.0) a to 2100mm. Přikládám alespoň něco té virtuální reality, kkStB 206. A.batt píše:Největší kolečka v ČR vyráběná (1950 mm) byla u řady 387, "Mikado". Váha s tendrem 158 t.
SN 20, SM 16 B, FN 25