zajímavá motorka

testone
Sponzor fora
Příspěvky: 7176
Registrován: 3. 12. 2010, 5:56
Bydliště: Slaný

9. 10. 2016, 9:54

myslím že s náhonem na přední kolo je udělanejch hodně elektrokol
rozhodně ty vzniklý z normálního kola a konverzní sady
Obvykle se dějí věci obvyklé. Méně často se dějí věci neobvyklé a zcela vyjímečně se dějí věci vyjímečné...
Masturn 40 CNC, Hermle UWF1200H CNC a pár klasik
http://www.radialengine.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autopejsek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Mex
Příspěvky: 10288
Registrován: 6. 2. 2014, 10:29

10. 10. 2016, 1:44

Elektromotor v předním kole je nouzovka. Dělá se to, protože je to jednodušší na zástavbu než vzadu.
Ale pro vyšší výkony to není moc dobré, láme to přední vidlice.
U těch lenivých kol s malými motory (odpovídajících normě) se rozdíl v jízdních vlastnostech asi moc nepozná. Aspoň já jsem měl ten pocit, měl jsem to půjčené na nějakém veletrhu.
Když elektrokolo, tak motor ve středu rámu, připojený na talíře, aby se dalo využít řazení kvaltů. Jediná drobná nevýhoda je, že to opotřebovává řetěz (na rozdíl od motoru v náboji zadního kola).
bobanbob
Příspěvky: 229
Registrován: 9. 6. 2016, 5:15
Bydliště: Nechanice
Kontaktovat uživatele:

10. 10. 2016, 5:10

lubos píše:Už jste něko na něčem co mělo náhon na přední kolo jel? Myslím tedy něco co má 2 kola.
a co takhle :D https://www.youtube.com/watch?v=3sYKtu-HaxQ" onclick="window.open(this.href);return false;
lubos
Sponzor fora
Příspěvky: 5088
Registrován: 2. 5. 2007, 3:47
Bydliště: Praha

10. 10. 2016, 7:10

Ano v jedné době bylo populární dávat motor do předního kola u elektro kol ( konverzní sady). Jednoduchost je jasný. Bohužel to jde pouze pokud to má být hračka co má 200W a jede pokud možno po rovince a rovně.
Pokud potřebuješ trakci tak to kolo zkrátka musí být zatížené. Pokud tam budeš mít výkon a budeš muset prudce zatočit nabiješ si hubu. Nevidím v tom vůbec žádnou výhodu, i přívodní kabely budu trpět. Obecně jsem odpůrcem motoru v kolech a všichni inteligentní výrobci elektro kol to už dávno pochopili a používají malé lehké motory v náboji s možností řazení převodů na řetězu. Jen tak se dá získat slušná účinnost. Motor v kole aby měl nějaký rozumný krouták musí být veliký a těžký a pokud má zase krouták tak nemá otáčky. Převod zkrátka nijak nenahradíš a fyziku neojebeš i když to pořád někdo zkouší.
XpertMill, Gravos, Ninos, Galaad
IQ156
-1500Kč, -520Kč, -1čokoláda, - 28000Kč
www.freeair.cz www.rotexelectric.eu www.retrofitcnc.cz
Uživatelský avatar
Francotirador
Příspěvky: 1173
Registrován: 27. 7. 2010, 8:04

11. 10. 2016, 2:32

chb píše:jsi zmínil Jawa - a tuhle stránku znáte ?
http://jawa.com.ar/ver-todas/
Jo jo nedávno jsem při brouzdání po chopperech narazil na Spydera (dokonce se dodaly i do španělska, ale pod jiným obchodním názvem)
a tyhle Jawy pro argentinský (latinskoamerický) trh jsou bohužel komplet italský.
soustruh: TOS MN80A; obrážečka: TOS MS200N
frézka: klon Sieg X2; ostřička: Beiping PP-U3
Fifík
Příspěvky: 692
Registrován: 4. 4. 2013, 9:28

11. 10. 2016, 4:42

Francotirador píše: Jo jo nedávno jsem při brouzdání po chopperech narazil na Spydera (dokonce se dodaly i do španělska, ale pod jiným obchodním názvem)
a tyhle Jawy pro argentinský (latinskoamerický) trh jsou bohužel komplet italský.
To by bylo ještě dobrý. Bohužel je to všechno kompletně čínský. Např. Jawa Ruta = Yuki SPT a vůbec jakkoliv co si v číně nadiktuješ aby ti tam napsali. :wink:
tinter
Příspěvky: 5
Registrován: 1. 10. 2016, 10:54
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

11. 10. 2016, 6:58

s 2x2 motorkama dost pokusovalo několik výrobců pro rally dakar, ale nevim jestli se to neosvědčilo nebo to zakázali. Koncept docela mazanej. Hydraulický čerpadlo a do hydromotorku v předním náboji stačila hadice podobná jako k brzdě :-)

Je to i normalně v prodeji :-) ( což jsem ani netušil, jen mi téma oživilo vzpomínku tak jsem v rychlosti zagooglil )
lubos
Sponzor fora
Příspěvky: 5088
Registrován: 2. 5. 2007, 3:47
Bydliště: Praha

11. 10. 2016, 7:07

2x2 se dá do určitého použití pochopit ale náhon jen na předek je zkrátka blábol. Si na tom zkuste jet do nějakého kopečka, nedej bože aby to bylo trochu v terénu. Ani si neškrtnete.
XpertMill, Gravos, Ninos, Galaad
IQ156
-1500Kč, -520Kč, -1čokoláda, - 28000Kč
www.freeair.cz www.rotexelectric.eu www.retrofitcnc.cz
Uživatelský avatar
Francotirador
Příspěvky: 1173
Registrován: 27. 7. 2010, 8:04

12. 10. 2016, 9:18

Fifík píše:
Francotirador píše: Jo jo nedávno jsem při brouzdání po chopperech narazil na Spydera (dokonce se dodaly i do španělska, ale pod jiným obchodním názvem)
a tyhle Jawy pro argentinský (latinskoamerický) trh jsou bohužel komplet italský.
To by bylo ještě dobrý. Bohužel je to všechno kompletně čínský. Např. Jawa Ruta = Yuki SPT a vůbec jakkoliv co si v číně nadiktuješ aby ti tam napsali. :wink:
No jo no, kde to vyrábí taliáni jsem nepátral. Vlastně to tenkrát nebyl Spyder, ale něco s 660 motorem - teď tu reklamu nemohu najít :-(.
V každém případě podobnost argentinské Jawa Spyder s čínským Regal Raptor Spyder nebude jen čistě náhodná :roll:
soustruh: TOS MN80A; obrážečka: TOS MS200N
frézka: klon Sieg X2; ostřička: Beiping PP-U3
chb
Příspěvky: 3787
Registrován: 12. 3. 2013, 7:24
Bydliště: Havl. Brod

17. 3. 2018, 6:42

když se ten rotační/otočný motor vešel do motorky - tak proč to nezkusit v autě
https://www.youtube.com/watch?v=tZmd7k33JWE
Víťa - BF20 - upraveno na CNC + Mach3 + SS, soustruh CJM250, MK3 Průša, ostřička nástrojů
Odpovědět

Zpět na „Ruzne jine fotecky videa a dokumenty“