Protože nemají nikoho s bruskou, který jim řekne, že kotouče se sílou min + 2 mm nebrousí.
Sústruženie brzdových kotúčov
Samozřejmě nejsem odborník na konstrukci brzd u modeních aut, ale přijde mi, že vyměnit kotouče po 150 tisících kilometrech je vcelku OK. Mám třílitrovou audinu Allroada, výměna všech kotoučů včetně destiček a vyčištění brzdičů a dvou novejch hadic stála necelejch 16 litrů, tedy asi desetník na kilometr nebo cca 7 nádrží nafty. Brzdovej kotouč dostává docela slušně na zadek a neumím si představit, že po těch 5-6 letech provozu je v pohodové formě. Já jsem kotouče měnil čistě z preventivních důvodů. Na druhou stranu je fakt, že jsem se nikdy nesetkal s tím, že bych měl na nějakém autě kotouč hrbatej. (tedy jednou ni ulítla destička a já musel dojet domů, sice pár kiláků ale koutouč jsem zničil) A těch aut jsem měl docela dost a ujetejch kilometrů taky. Ale fakt je ten, že i na mou audinu je kotouč za 750 korun, ale i za dva litry.
Protože jsem na dálnici zažil, jak mě předjel Peugeot 406 a po nějakejch 100 metrech dojel náklaďák a přibrzil a pak udělal asi deset kotrmelců přes svodidla a protisměr a za to všechno mohl prasklý brzdový kotouč, nikdy by mě nenapadlo jakkoliv s kotoučema manipulovat. Tohle tak ještě mělo možná smysl za komančů, ale od té doby maj komanči i tyhle úpravy po sezóně.
Protože jsem na dálnici zažil, jak mě předjel Peugeot 406 a po nějakejch 100 metrech dojel náklaďák a přibrzil a pak udělal asi deset kotrmelců přes svodidla a protisměr a za to všechno mohl prasklý brzdový kotouč, nikdy by mě nenapadlo jakkoliv s kotoučema manipulovat. Tohle tak ještě mělo možná smysl za komančů, ale od té doby maj komanči i tyhle úpravy po sezóně.