testone píše:to je jednoduchý
po stočení se nesmíš dostat pod minimální tloušťku
kontrolovat upnutí nemůžeš na činné ploše kotouče, ale na ploše kde je přitažen k náboji
ta je rozhodující, podle ní to musíš srovnat, pak ji o pár stovek líznout kvůli odstranění případných deformací
.....
k námitce (viz výše) že se tato plocha nesmí soustružit kvůli vzniku házení plochy pro upevnění kola
jestliže způsobím mnou popsaným způsobem na průměru cca 120mm (průměr plochy pro kolo) axiální házení této plochy dejme tomu 0,05mm (a to bych musel být hooooodně velké prase), na průměru pneumatiky to bude cca 0,25mm
Myslíš že to bude mít jakýkoli vliv?
nehledě k tomu, že tuto plochu můžu o těch pár stovek líznout taky - srovnat přitom kotouč podle již hotových ostatních ploch
.....
výše uvedené samozřejmě platí v případě, že jsem schopen myslet, měřit a obrábět s přesností a kvalitou srovnatelnou s výrobou
......
pravda je, že přetáčet brzdové kotouče v mnoha případech vůbec nemá smysl
potkal jsem se i s novými kotouči, které byly křivé z výroby
.....
dakujem za radu a pekny den prajem