Rolna do CO2-tvar drážky
Mám dotázek.
Jak má vypadat podávací rolna do podavače drátu na CO2?
Mám ji vyběhanou na WLSP 315i tak jsem myslel, že bych škrábnul novou drážku do již stávající rolny. Vím, že je kalená a cementovaná, ale na to moje občasné prskání by ještě chvíli vydržela.
Jen nevím jaký tvar je správný, jestli trojůhelník, nebo rádius dle průměru drátu. Používám 0,8mm.
Jak má vypadat podávací rolna do podavače drátu na CO2?
Mám ji vyběhanou na WLSP 315i tak jsem myslel, že bych škrábnul novou drážku do již stávající rolny. Vím, že je kalená a cementovaná, ale na to moje občasné prskání by ještě chvíli vydržela.
Jen nevím jaký tvar je správný, jestli trojůhelník, nebo rádius dle průměru drátu. Používám 0,8mm.
bednar.dk@seznam.cz
SolidWorks 2011
Zakázková výroba jednoúčelových strojů
konstrukce strojů, automatizace,
http://www.indops.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
SolidWorks 2011
Zakázková výroba jednoúčelových strojů
konstrukce strojů, automatizace,
http://www.indops.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Na ocel V drážka na hliník U drážka.
http://www.rm-reznicek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Když potřebuješ kladku co zrovna nemáš, tak můžeš provizorně použít vrchní obal ložiska, do toho si škrábni V drážku a střed si udělej jakej chceš a nalisuj ho tam. Možná někde najdu zašantročený ty svý, na ukázku.
TOS H 63, Strigon GH 560, KFD 250, Berco HON 200, Stanko 16K20, TOS 4C, ZMM NK 203, FUS SMC-8B
Našel jsem, to je ještě z doby kdy jsem si podavače vyráběl, dokonce mám ještě někde schéma co jsem čmáral v Eaglu, třeba je někde vyškrabu. Motorek byl steračovej z Tatry.
Kolo jsem našel ve šmelcu, rozkrajel flexou a na magnetce se akorát srovnaly čela
Jinak je to obal z ložiska, ten je nalisovanej na trubičce, z druhý strany je nalisovaný ozubený kolo a durch prochází čep.Kolo jsem našel ve šmelcu, rozkrajel flexou a na magnetce se akorát srovnaly čela
TOS H 63, Strigon GH 560, KFD 250, Berco HON 200, Stanko 16K20, TOS 4C, ZMM NK 203, FUS SMC-8B
Dneska už je nesmysl něco takovýho dělat, ale tenkrát jsem na učňáku neměl peníze na normální stroj, tak sem si musel všechno udělat. Dalo se s tím žít, ale tovární stroje jsou přecejen lepší.
TOS H 63, Strigon GH 560, KFD 250, Berco HON 200, Stanko 16K20, TOS 4C, ZMM NK 203, FUS SMC-8B
je nas tu viac co mali dost casu a malo penazi...
teraz je penazi trosku viac a cas na blbnutie ziaden
ale šlo by to přizpůsobit na wlsp ta dvojdrážka jen to trochu zvednout unášené je to perem a kladka je nasazená na hřídeli pokud bys to prostě jen podložil aby to běželo v ose drátu, tak není problém jde o pár mm.
vícekrát jsem kladky opravoval na soustruhu chce to správný nůž a udělat si trn. Jako nouzovka pro občasné použití v domácí dílně ani nevadí , že vrchní tvrdou vrstvu částečně osoustružíš. Pokud musíš osoustružit původní drážku tak je potřeba osoustružit i původní průměr to je jasné.
Samozřejmě jsou to jen opravy které nenahradí origo kladku, ale jak jsem psal pokud to máš na doma a né do fabriky kde sjedeš špulku za směnu je to řešení
vícekrát jsem kladky opravoval na soustruhu chce to správný nůž a udělat si trn. Jako nouzovka pro občasné použití v domácí dílně ani nevadí , že vrchní tvrdou vrstvu částečně osoustružíš. Pokud musíš osoustružit původní drážku tak je potřeba osoustružit i původní průměr to je jasné.
Samozřejmě jsou to jen opravy které nenahradí origo kladku, ale jak jsem psal pokud to máš na doma a né do fabriky kde sjedeš špulku za směnu je to řešení
Gdyž sa chce, tak ide fšecko...