Leštění mosazi

Technologicke postupy a měřidla v dílně
Odpovědět
lukin1156
Příspěvky: 259
Registrován: 7. 11. 2012, 8:42

10. 1. 2018, 10:28

Jakým způsobem vyleštit soustruženou mosaznou rukojeť ? Soustružím to leštěným plátkem ale povrch je stále nic moc, chtěl bych dosáhnout zrcadlového lesku. Jakou technologii použít ?
SN320, SUI 32 CNC, 6P10, 6720B, Maho 700 CNC, SVA 13, VS 20, NUA 25
Uživatelský avatar
fmodel
Příspěvky: 4307
Registrován: 26. 10. 2011, 10:37
Kontaktovat uživatele:

10. 1. 2018, 10:31

Pokud jde jenom o lesk tak smirkovat asi třema hrubostma a pak leštící pasta a filc.
http://www.rm-reznicek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
zverodoktor
Příspěvky: 464
Registrován: 3. 6. 2007, 9:49
Bydliště: Bratislava

10. 1. 2018, 11:18

A silichrom + filc a následne flanel je na tento účel kráľ :D. Ako zo zlata!
Ak sa niečo môže pokaziť, tak sa to aj pokazí...
lukin1156
Příspěvky: 259
Registrován: 7. 11. 2012, 8:42

11. 1. 2018, 10:02

problém nastává při leštění čela (rovné plochy) zůstávají tam kroužky. dělám někde chybu ? jedu 400,800,1200 šmirgl a pak filc s pastou ředěnou olejem.
SN320, SUI 32 CNC, 6P10, 6720B, Maho 700 CNC, SVA 13, VS 20, NUA 25
zverodoktor
Příspěvky: 464
Registrován: 3. 6. 2007, 9:49
Bydliště: Bratislava

11. 1. 2018, 10:36

Opíš presnejšie ako to brúsiš a leštíš. Šmirgel v ruke, alebo na podložke, tá je tvrdá alebo mäkká, brúsiš to nasucho, namokro, na sústruhu...
Ak sa niečo môže pokaziť, tak sa to aj pokazí...
lukin1156
Příspěvky: 259
Registrován: 7. 11. 2012, 8:42

12. 1. 2018, 7:03

Na mokro, ve vřetenu brusky co točí 4000ot/min. Smirgl držím v ruce. Zkoušel jsem tvrdou podložku ale není to nic extra.
SN320, SUI 32 CNC, 6P10, 6720B, Maho 700 CNC, SVA 13, VS 20, NUA 25
Uživatelský avatar
Kratus
Příspěvky: 346
Registrován: 1. 5. 2015, 2:36
Bydliště: Příbram

12. 1. 2018, 7:35

lukin1156 píše:Na mokro, ve vřetenu brusky co točí 4000ot/min. Smirgl držím v ruce. Zkoušel jsem tvrdou podložku ale není to nic extra.
Papír si dej na rysplotnu nebo nějakou jinou rovnou podložku. Nejdřív lehce přejeď nový papír starým. Pohyby s dílem dělej po osmičce jako při lapování. Mosaz můžeš leštit nasucho a jdi až do 2000 zrnitosti.
Potom můžeš filcem.
lukin1156
Příspěvky: 259
Registrován: 7. 11. 2012, 8:42

12. 1. 2018, 8:55

dělal jsem to s broušenou podložkou, ale zkusím jít až k tém 2 tisícům. A hadrovým kotoučem by to nešlo ?
SN320, SUI 32 CNC, 6P10, 6720B, Maho 700 CNC, SVA 13, VS 20, NUA 25
Odpovědět

Zpět na „Technologie a měření“