Hlava motora

Technologicke postupy a měřidla v dílně
Odpovědět
Uživatelský avatar
Mylan
Příspěvky: 460
Registrován: 7. 8. 2016, 3:04
Bydliště: SNV

30. 9. 2022, 7:48

Vie niekto prečo je tam ten zvar? Je to 1.9 PD a otvory na vstreky sú vyvložkované.
IMG_20220930_101319.jpg
IMG_20220929_092906.jpg
SV18R,FA3AH,V23a,Plazma Berlan40,MIG ETP208,2H125,brúska z F1,Bomar160.120
milan.83
Příspěvky: 826
Registrován: 25. 1. 2018, 7:26

1. 10. 2022, 5:47

Nemůže to být kvůli tomu, že tím vyvložkováním se výrazně ztenčila stěna a tím navařením je zase o něco silnější? Rozhodně tohle provedení není standardní
předválečný soustruh Volman, protahovačka HMS 850, Gude MIG 192/6K, frézka F1J2
Uživatelský avatar
packa
Příspěvky: 6930
Registrován: 7. 2. 2007, 6:42
Bydliště: Královehradecký kraj

1. 10. 2022, 8:11

podle mě to je pojistné zesílení .
testone
Sponzor fora
Příspěvky: 7174
Registrován: 3. 12. 2010, 5:56
Bydliště: Slaný

1. 10. 2022, 9:17

netuším k čemu to tam je
rozhodně nemá smysl tam nic pojišťovat
těch hlav jsme takhle vyvložkovali už několik tisíc
Obvykle se dějí věci obvyklé. Méně často se dějí věci neobvyklé a zcela vyjímečně se dějí věci vyjímečné...
Masturn 40 CNC, Hermle UWF1200H CNC a pár klasik
http://www.radialengine.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autopejsek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Uživatelský avatar
Mylan
Příspěvky: 460
Registrován: 7. 8. 2016, 3:04
Bydliště: SNV

2. 10. 2022, 7:56

Tiež nechápem čo tam zvárali, jedine že technologický otvor prepadového kanála.
SV18R,FA3AH,V23a,Plazma Berlan40,MIG ETP208,2H125,brúska z F1,Bomar160.120
Odpovědět

Zpět na „Technologie a měření“