zaškrabávání teoreticky

Technologicke postupy a měřidla v dílně
Odpovědět
testone
Sponzor fora
Příspěvky: 7176
Registrován: 3. 12. 2010, 5:56
Bydliště: Slaný

9. 8. 2020, 10:09

jergus.balaz píše: 9. 8. 2020, 9:50 A čo sa tej výšky týka, my vždy píšeme na hlavy, koľko sa z nich odobralo a bolo mi povedaná, že podľa toho sa potom objednávajú hrubšie tesnenia.
tohle je velmi rozšířený nesmysl
diesel hlava je rovná, ubráním materiálu se (téměř) nic nezmění, spalovací prostor u diesel motoru je vytvořen v pístu
tloušťka těsnění u diesel motoru se určuje podle přeběhu pístů přes blok, viz kterýkoli manuál
přizpůsobuje se tím kompresní poměr motoru podle výrobních tolerancí soustavy blok - zdvih kliky - délka ojnice - kompresní výška pístu
[/quote]
jergus.balaz píše: 9. 8. 2020, 9:50 .... To je kapitalizmus. Spotreba.
Ano.
A proto soudruzi blahé paměti měli heslo Dohnat a předehnat!
viz třeba film Pelíšky... :D
Obvykle se dějí věci obvyklé. Méně často se dějí věci neobvyklé a zcela vyjímečně se dějí věci vyjímečné...
Masturn 40 CNC, Hermle UWF1200H CNC a pár klasik
http://www.radialengine.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autopejsek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
milan584
Příspěvky: 2130
Registrován: 12. 5. 2009, 2:17
Bydliště: na jihu

9. 8. 2020, 10:21

atlan píše: 9. 8. 2020, 8:44 Toho zivotnost je min 250tkm, to bezny clovek zajazdi mozno za 10r.
-----------------
Normalny motor tych 250tis da bezproblemov, a ziadne zasahy sa do neho robit nebudu.
Zajímalo by mě, které současné konkrétní osobní auto má takový "normálný" :mrgreen: motor, co je schopen fungovat bez GO těch 250tis km.
Btw, ještě bych rád slyšel tu příhodu o krokodýlech v metru a vyprávění z cest Mr. Gullivera .
atlan
Příspěvky: 3343
Registrován: 7. 2. 2011, 9:12

9. 8. 2020, 10:22

Hlavu ma ohnutu az po demontazi, ano opravi sa robia ale nie na spotrebnom tovare ako je auto.

A stroje co maju makat niesu stavane na 250tkm res zodpovedanucich mtohodin.
Ale na viac, takze na catpilar je pocholitelne ze sa opravovat bude. Narozdiel od osobneho auta co zhnije za 10 rokov.

Nikto ti nekazal kulit nalesteny prd, tj auta na F. (fiat ford, a vsetky francuzke- nacackany interier a ochrana podvozku 0)
turnigy
Příspěvky: 1761
Registrován: 2. 9. 2018, 6:13

9. 8. 2020, 10:31

milan584 píše: 9. 8. 2020, 10:21
atlan píše: 9. 8. 2020, 8:44 Toho zivotnost je min 250tkm, to bezny clovek zajazdi mozno za 10r.
-----------------
Normalny motor tych 250tis da bezproblemov, a ziadne zasahy sa do neho robit nebudu.
Zajímalo by mě, které současné konkrétní osobní auto má takový "normálný" :mrgreen: motor, co je schopen fungovat bez GO těch 250tis km.
Btw, ještě bych rád slyšel tu příhodu o krokodýlech v metru a vyprávění z cest Mr. Gullivera .
Kamarát najazdil na jednotkovej octávií milión km, auto mali celý čas v rodine, hlavu nemal zhodenú ani raz, iba normálna údržba. Potom s tým šiel do škodovky, či mu nemôžu pretočiť počítadlo km, lebo bolo zaseknuté na 999 999 :lol: aby vedel, kedy má meniť olej a rozvody. Nepretočili mu to, ale aj tak šla za 2 roky do šrotu.
Tos C45-2000
jergus.balaz
Příspěvky: 1537
Registrován: 24. 6. 2020, 8:41
Kontaktovat uživatele:

9. 8. 2020, 10:39

turnigy píše: 9. 8. 2020, 10:31 Kamarát najazdil na jednotkovej octávií milión km
Lenže to bolo ešte auto, nie tie šroty čo sa robia teraz. Mám známeho čo na XC90 najazdil 800tis bez zásahu do motora, kúp dnes rovnaké auto a najzdíš 200tis a GO.
BalazKovo.sk
HellGrip
Příspěvky: 1282
Registrován: 21. 5. 2019, 10:26

9. 8. 2020, 10:50

Dá sa súhlasiť aj nie.
Keď vidím ako väčšina jazdí na spôsob "taxikár" t.j. 50km/h po meste na 5./6. kválte a motor v rezonančnom poli otáčok..hlavne, že ide na 2,7l a ekonometer posiela pusinky Grétke :D
Je jasné, že 2hmotu takto utrápi po 30tis, a kľuku po 100tis. tiež.
jergus.balaz
Příspěvky: 1537
Registrován: 24. 6. 2020, 8:41
Kontaktovat uživatele:

9. 8. 2020, 11:09

HellGrip píše: 9. 8. 2020, 10:50po meste na 5./6. kválte
Len je na mieste otázka, prečo aj automaty radia pri 50tke 5tku a ide dobre že na 800ot.
BalazKovo.sk
testone
Sponzor fora
Příspěvky: 7176
Registrován: 3. 12. 2010, 5:56
Bydliště: Slaný

9. 8. 2020, 11:12

jergus.balaz píše: 9. 8. 2020, 11:09
HellGrip píše: 9. 8. 2020, 10:50po meste na 5./6. kválte
Len je na mieste otázka, prečo aj automaty radia pri 50tke 5tku a ide dobre že na 800ot.
protože nesmyslně nastavené emisní předpisy....
Obvykle se dějí věci obvyklé. Méně často se dějí věci neobvyklé a zcela vyjímečně se dějí věci vyjímečné...
Masturn 40 CNC, Hermle UWF1200H CNC a pár klasik
http://www.radialengine.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autopejsek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
testone
Sponzor fora
Příspěvky: 7176
Registrován: 3. 12. 2010, 5:56
Bydliště: Slaný

9. 8. 2020, 11:21

mimochodem..... emisní předpisy.... když už jsme na to narazili
krystalickou ukázkou tuposti zelené ideologie tak jak je v současnosti prosazována je Dieselgate
kvůli překročení emisního limitu NOx v režimu plného výkonu motoru o pár procent (ve kterém se ty auta v běžném provozu 99% času nepohybují) zelení šílenci ve spolupráci s lobby právníků a domácích automobilek donutili VW sešrotovat v USA stovky tisíc jinak funkčních velmi zánovních aut
to je panečku ekologie.......
Obvykle se dějí věci obvyklé. Méně často se dějí věci neobvyklé a zcela vyjímečně se dějí věci vyjímečné...
Masturn 40 CNC, Hermle UWF1200H CNC a pár klasik
http://www.radialengine.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autopejsek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
HellGrip
Příspěvky: 1282
Registrován: 21. 5. 2019, 10:26

9. 8. 2020, 11:23

Tak tak, keby si pozreli diagram spalovania/zlozenei výfuk. plynov :roll:
jergus.balaz
Příspěvky: 1537
Registrován: 24. 6. 2020, 8:41
Kontaktovat uživatele:

9. 8. 2020, 11:40

testone píše: 9. 8. 2020, 11:12 protože nesmyslně nastavené emisní předpisy....
Ok pri otáčkach pod cca 1500-1800 turbo netlačí, takže spaľovanie je neefektívne, nie je dosiahnutá ideálna teplota v celej spaľovacej a výfukovej sústave, nie je dosiahnutý potenciál ako paliva tak motora. Všetok bordel je zachytený v DPFku a za parádneho efektu vypustený na diaľnici, prípadne v autoservise pri čistení. Tak na čo sa tu potom hráme?
BalazKovo.sk
Uživatelský avatar
stanik84
Příspěvky: 2263
Registrován: 3. 8. 2016, 9:29

9. 8. 2020, 12:15

Jergus: čím brousíš hlínu? On je docela velký problém, že i když na to leješ emulzi, tak se to s větší třískou lepí. Chce to pórovitý kotouč. Litinu jedu normálně šedým C49.

Teď bych potřeboval nějakou misku, abych do ní schoval přírubu a mohl brousit bokem zevnitř vyšší úhelníky (kotouč 200x51)
Uživatelský avatar
filla
Příspěvky: 3536
Registrován: 1. 12. 2013, 12:55
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

9. 8. 2020, 12:22

pokrok neastavis, vzpominan, ze nejake bmw x neco, melo tak skvely motor, kde jednotlive vacky, byly nalisovane na hrideli a pri vymene rozvodu se musely menit i ty vackove hridele 4ks, pac zjistli, ze se jim po case pootoci
"do řiti se řítíme, ani o tom nevíme.."
atlan
Příspěvky: 3343
Registrován: 7. 2. 2011, 9:12

9. 8. 2020, 2:17

Jedno litr 3val v skodovke ma tusim vacky napevno v hlave, tak ze ak by sa nieco stalo, treba vymenit komplet, urcite to bude za hubicku.
prochaska
Sponzor fora
Příspěvky: 8159
Registrován: 16. 7. 2006, 12:33
Bydliště: Praha Bohnice + Roudnice nad Labem
Kontaktovat uživatele:

9. 8. 2020, 2:34

testone píše: 9. 8. 2020, 11:21 mimochodem..... emisní předpisy.... když už jsme na to narazili
krystalickou ukázkou tuposti zelené ideologie tak jak je v současnosti prosazována je Dieselgate
kvůli překročení emisního limitu NOx v režimu plného výkonu motoru o pár procent (ve kterém se ty auta v běžném provozu 99% času nepohybují) zelení šílenci ve spolupráci s lobby právníků a domácích automobilek donutili VW sešrotovat v USA stovky tisíc jinak funkčních velmi zánovních aut
to je panečku ekologie.......
Z té tuposti můžeme obviňovat hlavně sebe. Koukáme jak se tu proti nám (=jakž takž pracující třídě) vede třídní boj a nic neděláme... :( Bohužel mě příliš nenapadá co s tím dělat.
Aleš Procháska
Odpovědět

Zpět na „Technologie a měření“