permanentní magnetický upínač
-
- Příspěvky: 1542
- Registrován: 24. 6. 2020, 8:41
- Kontaktovat uživatele:
Takže napíšem to tu podrobnejšie. Ak chcete používať magnety na frézach, tak potrebujete šachovnicové rozloženie pólov! Inak tie kusy ocele lietajú na všetky strany. Magnety z brúsok sa použiť nedajú, sú nedostatočné, permanentné klasické narexácke dosky sú taktiež nič moc. Ja som si tým všetkým prešiel, mám to odskúšané. Ešte pred rokom sme u nás denne na magnetoch robili 500kg na dvoch frézach, hrubovanie polotovarov z ODPILKOV a najviac z dvoch ocelí, K110 a M200.
Odpilok sa nahodí na magnet pílenou stranou, vypodkladá sa tenkými plechmi, prípadne papierikmi aby sa nehojdal a vrchná strana sa zrovná. Potom sa otočí na zrovnanú stranu a už sa tomu môže valiť len také prdy. Ako som písal 250mm fréza so 16ks plátkami robí bez problémov pri 180 otáčkach s posuvom 315mm/min, s hrúbkou triesky 1mm do bežnej tepelne nespracovanej K110. Žiadne obklady lištami ani nič podobné sa nekoná. Kto mi neverí, šup na inšpekciu, tento týždeň budem frézovať bloky z 19552 a 19663 takýmto spôsobom.
Môžem vám porobiť fotky, videá, čo len chcete. Ale verte mi, pokiaľ to nie je šachovnica, tak od toho veľa muziky nečakajte.
Odpilok sa nahodí na magnet pílenou stranou, vypodkladá sa tenkými plechmi, prípadne papierikmi aby sa nehojdal a vrchná strana sa zrovná. Potom sa otočí na zrovnanú stranu a už sa tomu môže valiť len také prdy. Ako som písal 250mm fréza so 16ks plátkami robí bez problémov pri 180 otáčkach s posuvom 315mm/min, s hrúbkou triesky 1mm do bežnej tepelne nespracovanej K110. Žiadne obklady lištami ani nič podobné sa nekoná. Kto mi neverí, šup na inšpekciu, tento týždeň budem frézovať bloky z 19552 a 19663 takýmto spôsobom.
Môžem vám porobiť fotky, videá, čo len chcete. Ale verte mi, pokiaľ to nie je šachovnica, tak od toho veľa muziky nečakajte.
BalazKovo.sk
-
- Příspěvky: 1542
- Registrován: 24. 6. 2020, 8:41
- Kontaktovat uživatele:
Tu je jedno video z 5 osky, čo tie permanentné magnety znesú: https://www.youtube.com/watch?v=7iXzx1Ia6Po
BalazKovo.sk
Nádherné!!! Je to lepší na koukání než sledovat ty hovadiny co dávají v televizi, chtělo by to celovečerní film, s chutí bych se na to díval...
Ještě k výběru toho stolku - zajímalo by mě, zda bude nějaký rozdíl v kvalitě mezi tímto
https://www.primadilna.cz/Upinaci-magne ... -d5675.htm
a tímto
https://www.ebay.com/itm/Fine-Pole-6-X- ... 4596477985
obojí je to Čína...
Ještě k výběru toho stolku - zajímalo by mě, zda bude nějaký rozdíl v kvalitě mezi tímto
https://www.primadilna.cz/Upinaci-magne ... -d5675.htm
a tímto
https://www.ebay.com/itm/Fine-Pole-6-X- ... 4596477985
obojí je to Čína...
-
- Příspěvky: 1542
- Registrován: 24. 6. 2020, 8:41
- Kontaktovat uživatele:
Tak navazuji na předchozí:
Risknul jsem to a zakoupil přes varování Tumlika čínskou magnetickou podložku. No doufal jsem, že budu mít štěstí a dostanu "podařený kus" - no nestalo se. Dost toho říkají fotky - povrchy děsivé, broušené kdoví čím, závity na šroubky skoro žádné, díry byly hluboké cca 5mm, šroubky jen tak křivě narvané dovnitř, příložka děs: Díry převrtány, vyříznuty závity do hloubky cca 17mm, přefrézovány uchycovací kameny a hlavně díky robokopovi (moc děkuji) přebroušení dolní a horní plochy na magnetce, paralelnost byla mizerná, rozdíl cca 0,25mm, navíc dolní strana břicho a horní strana lavor. Ta kolmost boků mě netrápí, to nejsou funkční plochy a příložka se udělá pořádná. Ty vlasové rejžky na horní straně jsou jen od toho, jak se to posunulo na stole magnetky, to je jen kosmetika. Před úpravami to pořádně nedrželo, dokázal jsem i broušený hranol cca 100x60x30 mm posunout, po přebroušení ani náhodou, vyzkoušeno uchycení menších věcí - ocelové měřítko tl. 0,8 mm lze posunout, profil šíře cca 20mm a výšky 6mm se ani nehne, upínací kámen, viz výše, se ani nehne.
Je pravda, že specifikace podložky říká, že je určena pro upínání věcí tlustších než 5 mm, tak to asi tak platí.
Závěr: po nákupu nepoužitelný děs, po úpravách poměrně dobrá podložka, nákupní cena cca 2.000,- Kč, řeším teď s Číňanem částečnou refundaci ceny, neboť jsem mu dosti tvrdě vytknul kvalitu toho co prodává, zatím se k tomu staví tak, že se určitě dohodneme...
Takže jako polotovar pro další úpravy za ty peníze asi dobré...
Risknul jsem to a zakoupil přes varování Tumlika čínskou magnetickou podložku. No doufal jsem, že budu mít štěstí a dostanu "podařený kus" - no nestalo se. Dost toho říkají fotky - povrchy děsivé, broušené kdoví čím, závity na šroubky skoro žádné, díry byly hluboké cca 5mm, šroubky jen tak křivě narvané dovnitř, příložka děs: Díry převrtány, vyříznuty závity do hloubky cca 17mm, přefrézovány uchycovací kameny a hlavně díky robokopovi (moc děkuji) přebroušení dolní a horní plochy na magnetce, paralelnost byla mizerná, rozdíl cca 0,25mm, navíc dolní strana břicho a horní strana lavor. Ta kolmost boků mě netrápí, to nejsou funkční plochy a příložka se udělá pořádná. Ty vlasové rejžky na horní straně jsou jen od toho, jak se to posunulo na stole magnetky, to je jen kosmetika. Před úpravami to pořádně nedrželo, dokázal jsem i broušený hranol cca 100x60x30 mm posunout, po přebroušení ani náhodou, vyzkoušeno uchycení menších věcí - ocelové měřítko tl. 0,8 mm lze posunout, profil šíře cca 20mm a výšky 6mm se ani nehne, upínací kámen, viz výše, se ani nehne.
Je pravda, že specifikace podložky říká, že je určena pro upínání věcí tlustších než 5 mm, tak to asi tak platí.
Závěr: po nákupu nepoužitelný děs, po úpravách poměrně dobrá podložka, nákupní cena cca 2.000,- Kč, řeším teď s Číňanem částečnou refundaci ceny, neboť jsem mu dosti tvrdě vytknul kvalitu toho co prodává, zatím se k tomu staví tak, že se určitě dohodneme...
Takže jako polotovar pro další úpravy za ty peníze asi dobré...
-
- Příspěvky: 1227
- Registrován: 21. 11. 2017, 9:16
To by mne zajímalo, co to u Číňana znamená "že se určitě dohodneme".
Dej pak prosím report, jak to proběhlo.
Tak jsem si s Číňanem včera a dnes vyměnil pár zpráv, některé i s trochou invektiv - opakovaně se mě ptal zda je to funkční a že na ničem jiném nezáleží.
Začal se slevou 30%, tak jsem mu napsal, že ani náhodou, že je to na vrácení, protože to, co mi dodal je urážka nebo vtip a že mi dodal něco jiného než je na obrázku při nákupu a že to vidím na 90% (to byl jen hec), on napsal, že maximum je 60%, tak jsem mu napsal, že to hodím do Disputace a uvedu tam i fotky a on mi nakonec nabídl, že mi dá refundaci 75%, tak jsem to vzal...
Neříkám, že mi ho není až líto, ale z principu mi to nedalo, je to od něj tak trochu podvod, když na obrázku má vyšplhaný výrobek a dodá takový hnus.
No zachoval se slušně, tak mu do hodnocení dám něco kulantního, asi jen to, že dodaný výrobek se liší od objednaného. Jinak ale s refundacemi na eBay i AliExpressu mám zkušenost dobrou, obchodníci se fakt bojí otevření Disputace a špatného hodnocení a jsou při reklamaci poměrně hodně vstřícní.
Čili když to spočítám, tak mě ta magnetická podložka v závěru, až to vrátí, vyjde asi na 500,- Kč...
Začal se slevou 30%, tak jsem mu napsal, že ani náhodou, že je to na vrácení, protože to, co mi dodal je urážka nebo vtip a že mi dodal něco jiného než je na obrázku při nákupu a že to vidím na 90% (to byl jen hec), on napsal, že maximum je 60%, tak jsem mu napsal, že to hodím do Disputace a uvedu tam i fotky a on mi nakonec nabídl, že mi dá refundaci 75%, tak jsem to vzal...
Neříkám, že mi ho není až líto, ale z principu mi to nedalo, je to od něj tak trochu podvod, když na obrázku má vyšplhaný výrobek a dodá takový hnus.
No zachoval se slušně, tak mu do hodnocení dám něco kulantního, asi jen to, že dodaný výrobek se liší od objednaného. Jinak ale s refundacemi na eBay i AliExpressu mám zkušenost dobrou, obchodníci se fakt bojí otevření Disputace a špatného hodnocení a jsou při reklamaci poměrně hodně vstřícní.
Čili když to spočítám, tak mě ta magnetická podložka v závěru, až to vrátí, vyjde asi na 500,- Kč...
-
- Příspěvky: 1227
- Registrován: 21. 11. 2017, 9:16
Jakým způsobem to vrací? Na PayPal?
Normálně se to vrátí na účet, ze kterého to bylo odesláno, mně už se vrátilo zpětně odhaduji asi tak deset refundací a vždy to prostě dorazí na účet, trvá to většinou jeden až dva dny. Někdy to prodejci řeší i tak, že pošlou nový výrobek a starý vrátit ani nechtějí.
Pokud se dohoda nepodaří, tak se to přes tu Disputaci vyřeší tak, že o výsledku rozhodne AliExpress nebo eBay direktivně, většinou se přikloní k návrhu řešení kupujícího, někdy to udělají jako kompromis mezi oběma stranami. Koupil jsem třeba sadu nástrčkových klíčů a jedna velikost tam omylem byla 2x a jeden v řadě tak chyběl, sada stála asi 14,- USD, dal jsem Disputaci s návrhem na vrácení 10,- USD čekaje, že to půjde dolů, AliExpress druhý den rozhodl, že jo a další den mi přišly peníze na účet, tak jsem si objednal chybějící klíč a dokoupil jsem ho za asi 3,- USD a mám komplet sadu, která mě tak nakonec stála 7,- USD...
Pokud se dohoda nepodaří, tak se to přes tu Disputaci vyřeší tak, že o výsledku rozhodne AliExpress nebo eBay direktivně, většinou se přikloní k návrhu řešení kupujícího, někdy to udělají jako kompromis mezi oběma stranami. Koupil jsem třeba sadu nástrčkových klíčů a jedna velikost tam omylem byla 2x a jeden v řadě tak chyběl, sada stála asi 14,- USD, dal jsem Disputaci s návrhem na vrácení 10,- USD čekaje, že to půjde dolů, AliExpress druhý den rozhodl, že jo a další den mi přišly peníze na účet, tak jsem si objednal chybějící klíč a dokoupil jsem ho za asi 3,- USD a mám komplet sadu, která mě tak nakonec stála 7,- USD...
Naposledy upravil(a) pavlík dne 10. 11. 2020, 4:04, celkem upraveno 1 x.
-
- Příspěvky: 1227
- Registrován: 21. 11. 2017, 9:16
Takže se napřed domluvíš přes zprávy s prodávajícím o vrácení nějaké částky a když jste domluveni, tak pak otevřeš spor (Dispute) o vrácení?
Ne, pokud se dohodnu s prodejcem, tak to nějak udělá on, prostě peníze přijdou, často dokonce prodejce žadoní, abych Disputaci nedával nebo pokud jsem ji dal abych ji stáhl, že mi rád ihned zaplatí, on je to pro ně problém.
Když se s prodejcem nejde dohodnout, nereaguje nebo to nechce řešit nebo to nechce řešit v mnou požadované výši, tak se dá "Potvrdit přijetí zboží" a tam je odkaz na potvrzení přijetí je-li vše OK nebo odkaz na otevření Disputace, kde se uvede zda chci zboží vrátit nebo zda chci refundaci ceny a tam se zadá částka, kterou chci zpět. Prodejce se k tomu také vyjádří svým návrhem a celé to sleduje AliExpress, který na to vyhradí asi 3 dny a potom se to uzavře buď tím, že se strany dohodly nebo to, pokud se nedohodly, rozhodnou oni.
Ono je to tak, že ty zaplacené peníze prodejce nemá, ty dostane od AliExpressu až po potvrzení přijetí položky kupujícím. Jen se musí dávat pozor na ochrannou lhůtu, během které po nákupu má zboží dorazit a má se potvrdit přijetí nebo otevřít Disputace, když se to prošvihne, tak smůla, prodejce se na reklamaci vykašle a nikdo to nesleduje, také se mi to párkrát za ty roky stalo. Ale poslední dobou už se i v tomto zlepšili a AliExpress ty lhůty sleduje a když se blíží konec, tak na to upozorní a sám ty lhůty protáhne.
Jinak obecně platí, že když se něco koupí, tak na AliExpressu máš ve zprávách zprávu od prodejce s poděkováním za objednávku a v naprosté většině případů s prosbou, aby se v případě nějakého problému napsalo hlavně jemu a že to určitě k mé spokojenosti vyřeší a aby se o tom neříkalo centru AliExpressu...
Když se s prodejcem nejde dohodnout, nereaguje nebo to nechce řešit nebo to nechce řešit v mnou požadované výši, tak se dá "Potvrdit přijetí zboží" a tam je odkaz na potvrzení přijetí je-li vše OK nebo odkaz na otevření Disputace, kde se uvede zda chci zboží vrátit nebo zda chci refundaci ceny a tam se zadá částka, kterou chci zpět. Prodejce se k tomu také vyjádří svým návrhem a celé to sleduje AliExpress, který na to vyhradí asi 3 dny a potom se to uzavře buď tím, že se strany dohodly nebo to, pokud se nedohodly, rozhodnou oni.
Ono je to tak, že ty zaplacené peníze prodejce nemá, ty dostane od AliExpressu až po potvrzení přijetí položky kupujícím. Jen se musí dávat pozor na ochrannou lhůtu, během které po nákupu má zboží dorazit a má se potvrdit přijetí nebo otevřít Disputace, když se to prošvihne, tak smůla, prodejce se na reklamaci vykašle a nikdo to nesleduje, také se mi to párkrát za ty roky stalo. Ale poslední dobou už se i v tomto zlepšili a AliExpress ty lhůty sleduje a když se blíží konec, tak na to upozorní a sám ty lhůty protáhne.
Jinak obecně platí, že když se něco koupí, tak na AliExpressu máš ve zprávách zprávu od prodejce s poděkováním za objednávku a v naprosté většině případů s prosbou, aby se v případě nějakého problému napsalo hlavně jemu a že to určitě k mé spokojenosti vyřeší a aby se o tom neříkalo centru AliExpressu...
Naposledy upravil(a) pavlík dne 10. 11. 2020, 3:56, celkem upraveno 1 x.
- robokop
- Site Admin
- Příspěvky: 22386
- Registrován: 10. 7. 2006, 12:12
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
prusvih je kdyz je to nejaky podvodnicek a chce vratit zbozi, v dane lhute ho neprevezme/nevycli a tudiz neobdrzi, v tu chvili je problem se splnenim reklamacnich podminek ze strany zakaznika protoze nevratil zbozi, nikoho nezajima ze to je z duvodu na strane prodejce
Vsechna prava na chyby vyhrazena (E)
Ano, jak jsme se o tom i bavili, můj syn si koupil mimo AliExpress od nějaké super start-upové firmy v Číně takovou tu el. dvojkolku, vše vyjednali zaručili mu že ho to uveze, jakou to má stoupavost, atd. Zaplatil jim asi 7.000,- Kč, přišlo to, ale nevyjelo to ani mírný kopeček a škubalo to, tak se s nimi o tom bavil, nakonec se dohodli na tom, že to pošle do Číny zpět a peníze mu vrátí, poslal to a ticho a nic...
Tak ho ta sranda přišla s posláním přes 8.000,- Kč.
Nákupy jedině přes eBay nebo AliExpress!!!
Tak ho ta sranda přišla s posláním přes 8.000,- Kč.
Nákupy jedině přes eBay nebo AliExpress!!!
-
- Příspěvky: 1227
- Registrován: 21. 11. 2017, 9:16
Mě se před lety stalo, že prodejce nechtěl vrátit část peněz na účet, jen na PayPal, který jsem v té době už neměl. Teď už se v případě problému nedohaduji, rovnou otevřu spor, dodám podklady a zadám částku, jakou si představuji. Zatím to vždy dopadlo k mé spokojenosti.