Česká pošta
Moderátor: sysel
- tumlik
- Sponzor fora
- Příspěvky: 3574
- Registrován: 19. 12. 2007, 8:20
- Bydliště: já su z Moravskej :-)
- Kontaktovat uživatele:
-balík musí být symetrický (rozuměj hranatý), pokud není=příplatek 19kčaleshonsa píše: ↑23. 2. 2019, 11:27 Víte o tom, že od 1.3 platí nový ceník, který mi přijde pro posílání težkých věcí o dost výhodnější?
https://www.kurzy.cz/ceska-posta/cenik.htm
-pokud ho oblepíš černou folií, nebo páskou=příplatek 19kč
včera jsem posílal nesymetrický+ černá strečovka=38kč navíc
za mě luxusní služba, která dbá o to, aby balíky byly symetrické a barevné
http://www.tumlikovo.cz/
Popularizační web nástrojařství a kovoobrábění
Popularizační web nástrojařství a kovoobrábění
No ale zase si zadarmo dostal papírový metr!tumlik píše: ↑5. 3. 2019, 2:17-balík musí být symetrický (rozuměj hranatý), pokud není=příplatek 19kčaleshonsa píše: ↑23. 2. 2019, 11:27 Víte o tom, že od 1.3 platí nový ceník, který mi přijde pro posílání težkých věcí o dost výhodnější?
https://www.kurzy.cz/ceska-posta/cenik.htm
-pokud ho oblepíš černou folií, nebo páskou=příplatek 19kč
včera jsem posílal nesymetrický+ černá strečovka=38kč navíc
za mě luxusní služba, která dbá o to, aby balíky byly symetrické a barevné
Tak mám čerstvou zkušenost s Českou poštou. Zásilka odeslaná dne 25.2.2019 byla adresátovi doručena 27.2.2019, byl to cenný balík s dobírkou na částku 1120,-Kč. Částka měla být bezhotovostním převodem odeslána na můj účet. Dnes je 8.3.2019 a peníze na účtu zatím nejsou. Na stránkách ČP jsem zásilku dnes reklamoval, tak uvidím co z nich vypadne za "výmluvu". Omyl v čísle mého účtu je vyloučen, mám totiž kopii poštovní poukázky. Že by ČP kromě zdražení poštovních služeb začala zadržovat i částky k výplatě?
Soustruh: S-28 Žebrák
Stolní vrtačka: TOS V10A
Pásová pila: G5013W/400
Stolní vrtačka: TOS V10A
Pásová pila: G5013W/400
- R - stick
- Site Admin
- Příspěvky: 826
- Registrován: 9. 6. 2007, 3:45
- Bydliště: Vysoké Studnice 70 58821 Velký Beranov
- Kontaktovat uživatele:
Je to jednoduché - urvaná dobírková složenka ze zásilky. Celkem časté. Peníze leží na dodací poště, je nutno podat reklamaci, výplata peněz ne dříve než do měsíce. Nic s tím nenadělíš.
Smutné je že se tohle stává i u zásilek podaných se zákaznickou kartou - pošta ví kdo zásilku odeslal, pošta má v systému informaci o tom že vybrala dobírku kterou neposlala adresátovi, ale nikdo to neřeší, nezkusí třeba napsat na kontaktní údaje co s tím. Raději mi tam pošlou reklamu na nový balíky a počkají až (jestli) si toho při množství dobírek všimnu a vyreklamuju to.
Další důvod může být že na složence bylo např. 754,- a na přepážce tam zadali 745,-. Systém to vyhodnotí jako chybu, pošta přesto od zákazníka vybere 754,- a odesílateli (samozřejmě až po reklamaci) pošlou 745,-.
Změna se opravdu blíží. Dneska mi balíkář doručoval DRko a jen tak mezi řečí se rozloučil s tím že už je u nás asi naposledy, protože k 1.4. z pražského balíkového depa odchází 16 lidí kteří už na to nemají nervy ...Sajmon píše: ↑5. 3. 2019, 11:49 Třeba se blíží změna
https://www.novinky.cz/ekonomika/498963 ... ancum.html
Jestli to byly peníze jako dobírkovné na účet odesílatele, tak to běžně chodí do 30 dnů, někdy to trvá i 2 měsíce než to do FIO banky dorazí. Pokud posíláme jako online podavatelé (tedy nám dobírkovné pošta pošle na firemní účet u KB dle uzavřené smlouvy), tak se to na účtu objeví tak za 3-5 dnů.
- R - stick
- Site Admin
- Příspěvky: 826
- Registrován: 9. 6. 2007, 3:45
- Bydliště: Vysoké Studnice 70 58821 Velký Beranov
- Kontaktovat uživatele:
Jak kdy a jak kde - já mám zkušenost, že dobírka dojde do dvou dnů od vyzvednutí zákazníkem - a to jak na účet, tak do ruky. Ale záleží to na situaci, na počasí, vliv na to mají skvrny na slunci a ostatní nepředvídatelné události.
V této souvislosti jsem si vzpomněl na jeden zápich od pošty: Pošťačka mi nesla složenku (mimochodem s celkem vysokou částkou), stavovala se napřed u souseda, a když mu předávala poštu, tak zafoukal větříček. Inkriminovaná složenka se vznesla, chvíli poletovala vzduchem pronásledována pošťačkou, .... a nakonec přistála přímo uprostřed požární nádrže. Tam po chvíli klesla jako Titanic s LD Capriem a K Winsletovou důstojně do hlubin. Zmizela tak dokonale, že ji nenašlo ani družstvo dobrovolných požárníků, kteří shodou okolností druhý den tu nádrž vypouštěli .....
Já jsem samozřejmě žádné dusno nedělal - tu doručovatelku znám a patří k těm mála pracovníkům, kteří svou profesi vykonávají zodpovědně a svědomitě - takže jsme na poště sepsali reklamaci. Prostě chyba se někdy stane ....A tato událost se řešila tři měsíce, než jsem prachy dostal .....
V této souvislosti jsem si vzpomněl na jeden zápich od pošty: Pošťačka mi nesla složenku (mimochodem s celkem vysokou částkou), stavovala se napřed u souseda, a když mu předávala poštu, tak zafoukal větříček. Inkriminovaná složenka se vznesla, chvíli poletovala vzduchem pronásledována pošťačkou, .... a nakonec přistála přímo uprostřed požární nádrže. Tam po chvíli klesla jako Titanic s LD Capriem a K Winsletovou důstojně do hlubin. Zmizela tak dokonale, že ji nenašlo ani družstvo dobrovolných požárníků, kteří shodou okolností druhý den tu nádrž vypouštěli .....
Já jsem samozřejmě žádné dusno nedělal - tu doručovatelku znám a patří k těm mála pracovníkům, kteří svou profesi vykonávají zodpovědně a svědomitě - takže jsme na poště sepsali reklamaci. Prostě chyba se někdy stane ....A tato událost se řešila tři měsíce, než jsem prachy dostal .....
Tak jsem včera obdržel mailem vyrozumění o řešení reklamace od Centra reklamací CP:.
Tak peníze přistály na účtu 19.3.
Dneska jsem byl na poště a bylo mě sděleno, že se prý ztratila dobírková složenka. Kromě toho paní na poště říkala, ano my to víme, že dobírka nebyla vyplacena příjemci částky, ale čekaly jsme až přijdete. Jsem tedy zvědav za jak dlouho přijdou peníze na účet.Tak peníze přistály na účtu 19.3.
Naposledy upravil(a) salus dne 20. 3. 2019, 9:38, celkem upraveno 1 x.
Soustruh: S-28 Žebrák
Stolní vrtačka: TOS V10A
Pásová pila: G5013W/400
Stolní vrtačka: TOS V10A
Pásová pila: G5013W/400
Tak jsem dneska volal balíkářovi kde je moje DRko... hmmm, no jo, tam nemáte žádnej telefon, tak jsme vás v té kancelářské budově nehledali.
Jo, je tam napsána firma na jakou to má být dovezeno, ale my to pane po baráku neroznášíme, to dělá PPLka.
... takže příště poště ušetřím práci.
Jo, je tam napsána firma na jakou to má být dovezeno, ale my to pane po baráku neroznášíme, to dělá PPLka.
... takže příště poště ušetřím práci.
ČP je prostě jedna velká ostuda. U nás doručovatelka neustále remcala, že nemám zvonek a když jsem ho namontoval stejně nezvoní a ještě lže že ano. Kolem domu mám kamery a ze záznamu je jasné jak to dělají. Vyběhne z auta, do schránky rovnou hodí adresát nezastižen a je fuč. Jednou jsem jí zamával flashkou se záznamem před nosem a od té doby nezdraví, stejně nezvoní a já s tím udělám prd. Prostě je nepodporovat je to pakáž.
Strigon ME-250, SV18RA, Mikromat SFW200/600, L-TEC Ductling II
Pokud je to furt ta sama a navíc je to ženská, tak to zkus přes kytku, čokoládu a podobně.
Ono po dobrém to často jde líp než vyhrožováním.
(kytku samozřejmě jen když přijede tím autem, jak si psal)
Ono po dobrém to často jde líp než vyhrožováním.
(kytku samozřejmě jen když přijede tím autem, jak si psal)
Naposledy upravil(a) Mex dne 13. 3. 2019, 5:44, celkem upraveno 1 x.
když je nebudeš podporovat tak je to pro ně lepší tvrdějí, že roznášení zásilek je pro ně ztrátové své jisté mají z rozpočtu, takže ideální stav odradit každého nic nedoručovat a ve finále mají víc
věčný rýpal,který musí mít poslední slovo, odpůrce low-cost zařízení končících v naprosté většině případů v hromadě šrotu
uživatelé hýbátek, kteří mají z mých příspěvků celoživotní trauma nechť si mé příspěvky VYPNOU
uživatelé hýbátek, kteří mají z mých příspěvků celoživotní trauma nechť si mé příspěvky VYPNOU