Česká pošta
Moderátor: sysel
R stick napsal všechno. Nikdy jsme neměli se zásilkovnou jediný problém a to jí používáme od jejího vzniku. Pouze je otázkou zda stejně kvalitní službu co nabízí firmám budou nabízet i privátníkům ? U firmy je super, že nic neplatím o nic se nestarám a jednou za měsíc přijde fakturka.
PPL. Řidiči se parcel shopy občas sami vymýšlí ... prostě týpek zavolá a zeptá se: "můžu to nechat u Vietnamce ?" Je to divoké, ale když se baliky neztrácí tak snad proč ne. I když u dcerky DHL je to ostuda, tyhle služby, neslužby.
PPL. Řidiči se parcel shopy občas sami vymýšlí ... prostě týpek zavolá a zeptá se: "můžu to nechat u Vietnamce ?" Je to divoké, ale když se baliky neztrácí tak snad proč ne. I když u dcerky DHL je to ostuda, tyhle služby, neslužby.
Tak Zásilkovna už je v (_._)
Zásilkovna dřív celkem fungovala fajn. Bohužel před pár měsíci nám začaly chodit zásilky z Číny místo až domu na jen nějakou pobočku Zásilkovny, vůbec jsem netušil proč. Navíc je to pobočka, která rozhodně není nejblíž dodací adrese, a hlavně je to pobočka nejdebilnější - je to nějaký servis, kde se sice dá zaparkovat, ale vyject z parkoviště už se musí pozadu zacouváním na hlavní tah, kam není moc vidět. No byly to zásilky z Číny, těžko si stěžovat, prostě jsem tam jezdil jak kokot. A teď, před pár dny, manželka koupila nějaké drobnosti tady v českém eshopu, dopravu vybrala DPD. Za pár dní jí přišla zpráva na mobil, že mezi 14 a 16 hodinou bude zásilkovna doručovat. Nepochopili jsme proč zásilkovna, prodejce se dušuje že to poslal přes DPD, tak asi DPH nestíhá a vypomáhá si přes tu Zásilkovnu. Nicméně - ten kokot řidič vůbec nepřijel, a druhý den se v jejich trackovacím systému ukázala zpráva "Zásilku se nám nepodařilo během 2 pokusů doručit, zásilka uložena na nejbližší pobočce"!!! Na můj dotaz na jejich servisní email mi celkem logicky řekli, ať si políbím, že to může reklamovat jenom odesílatel. Ten to zkusil, ale prý na něj taky kašlou.
Takže suma sumárum - to co dřív dělala česká pošta během frmolu o Vánocích, kde se to dalo tak nějak pochopit, že to nedovezli, tak tyhle kokoti ze zásilkovny na to serou už naprosto běžně. Jebat na ně. I když je možné, že kdyby ta zásilka byla s dobírkou (tohle bylo placené předem), tak by si to ani tihle lemplové nedovolili, těžko říct.
Zásilkovna dřív celkem fungovala fajn. Bohužel před pár měsíci nám začaly chodit zásilky z Číny místo až domu na jen nějakou pobočku Zásilkovny, vůbec jsem netušil proč. Navíc je to pobočka, která rozhodně není nejblíž dodací adrese, a hlavně je to pobočka nejdebilnější - je to nějaký servis, kde se sice dá zaparkovat, ale vyject z parkoviště už se musí pozadu zacouváním na hlavní tah, kam není moc vidět. No byly to zásilky z Číny, těžko si stěžovat, prostě jsem tam jezdil jak kokot. A teď, před pár dny, manželka koupila nějaké drobnosti tady v českém eshopu, dopravu vybrala DPD. Za pár dní jí přišla zpráva na mobil, že mezi 14 a 16 hodinou bude zásilkovna doručovat. Nepochopili jsme proč zásilkovna, prodejce se dušuje že to poslal přes DPD, tak asi DPH nestíhá a vypomáhá si přes tu Zásilkovnu. Nicméně - ten kokot řidič vůbec nepřijel, a druhý den se v jejich trackovacím systému ukázala zpráva "Zásilku se nám nepodařilo během 2 pokusů doručit, zásilka uložena na nejbližší pobočce"!!! Na můj dotaz na jejich servisní email mi celkem logicky řekli, ať si políbím, že to může reklamovat jenom odesílatel. Ten to zkusil, ale prý na něj taky kašlou.
Takže suma sumárum - to co dřív dělala česká pošta během frmolu o Vánocích, kde se to dalo tak nějak pochopit, že to nedovezli, tak tyhle kokoti ze zásilkovny na to serou už naprosto běžně. Jebat na ně. I když je možné, že kdyby ta zásilka byla s dobírkou (tohle bylo placené předem), tak by si to ani tihle lemplové nedovolili, těžko říct.
- robokop
- Site Admin
- Příspěvky: 22394
- Registrován: 10. 7. 2006, 12:12
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Posta k tomu najela novy level. Uz pul roku zde nemaji ridice na rozvozy. Jakoze vubec. S oznanenima se taky nemazou. Proste musis hlidat zda ti neco neprislo. Semotamo tam zajit.
To same DHL nebo DPD. Volaj, rikam nechte to na vratnici kde je 24/7. Sup a je to zpet na ceste k odesilateli.
To same DHL nebo DPD. Volaj, rikam nechte to na vratnici kde je 24/7. Sup a je to zpet na ceste k odesilateli.
Vsechna prava na chyby vyhrazena (E)
včera balíček do DE na "hlavní poště", předvyplněné podání ve webové aplikaci ČP
kod podání ale slečna na přepážce v systému neuměla najít
pak nás sprdla, že jsme vyplnili jiný papír - ač to byl ten co nám dala vyplnit
... a když po nás začala chtít vyplnit celní prohlášení - tak jsme usoudili, že 20 min dohadování stačí, vzali balíček a vzdali to.
kod podání ale slečna na přepážce v systému neuměla najít
pak nás sprdla, že jsme vyplnili jiný papír - ač to byl ten co nám dala vyplnit
... a když po nás začala chtít vyplnit celní prohlášení - tak jsme usoudili, že 20 min dohadování stačí, vzali balíček a vzdali to.
Víťa - BF20 - upraveno na CNC + Mach3 + SS, soustruh CJM250, MK3 Průša, ostřička nástrojů
-
- Příspěvky: 1227
- Registrován: 21. 11. 2017, 9:16
Také vám už nějaký čas chodí od české pošty SMS před doručením balíku? Obvykle ráno přijde avízo s kódem k převzetí + že se ten den doručuje balík XYZ. A před doručením přijde SMS:
" Balík u Vás bude do 10 min. K převzetí si připravte"....atd. A do deseti minut přijíždí pošťák. Dobrá vychytávka.
Chválím.
" Balík u Vás bude do 10 min. K převzetí si připravte"....atd. A do deseti minut přijíždí pošťák. Dobrá vychytávka.
Chválím.
- Mrosconi
- Příspěvky: 1978
- Registrován: 22. 2. 2015, 6:30
- Bydliště: Netřebská 47, Praha 6 Ruzyně
- Kontaktovat uživatele:
Jojo, Česká Pošta to je prostě "Master class". Ale na druhou stranu, teď mi asi půl roku vše funguje. Stačilo "sprdnout" ředitele doručovacích služeb a najednou to jde. Uvidíme jak dlouho. Zatím "u mně dobrý".
K zásilkovně... jeden balík jsem nedostal, protože jsem to považoval za nějaký fejk, takže moje chyba. Podle navigace mám odběrné místo někde v rozpadlé garáži, ale... to už víme jak funguje označování míst na Google Maps. Prostě je to o kilometr dál v normálním pekném baráku. Nahlásil jsem to, ale prý se to nedá změnit, protože Google to má na háku. Koneckonců stejně jako Android Auto...
K zásilkovně... jeden balík jsem nedostal, protože jsem to považoval za nějaký fejk, takže moje chyba. Podle navigace mám odběrné místo někde v rozpadlé garáži, ale... to už víme jak funguje označování míst na Google Maps. Prostě je to o kilometr dál v normálním pekném baráku. Nahlásil jsem to, ale prý se to nedá změnit, protože Google to má na háku. Koneckonců stejně jako Android Auto...
Trošku offtopic Google mapy Pouzuvam už dávno a doteraz to fungovalo pekné, ale tento rok to je katastrofa naozaj tie ciele dáva o 1 km mimo naposledy som v dvoch mestách hľadal bankomat a ani pešie mapy nefungujú tak ako voľakedy mobilom to nieje zrovna tento týždeň som riešil Google pešiu mapu a na novom mobile.
Cash Rules Everything Around Me
C.R.E.A.M
C.R.E.A.M
V listopadu jsem si objednal USB mikroskop na Banggood. 26.12. mi od Banggoodu přišel mail, že zboží už dorazilo do ČR. Tak jsem čekal, říkám si, že se pošta musí trochu otřepat z Vánoc. Až dnes ráno jsem zadal ten tracking number do globálního vyhledávače zásilek a zjistil jsem, že balík přišel už 3.12. na místní poštu. Tak jsem hodil tracking přímo do vyhledávače České pošty a fakt, příchod 3.12. - adresát nezastižen. Tak v 8:30 naklušu na poštu, že tam mám už přes měsíc balík. Ženská ho nemohla najít. Najednou dostala spásný nápad a šla do vedlejší místnosti a balík donesla. "A lístek, že máte na poště balík jste nedostal? Dvakrát jsme se snažili doručit a nikdo nebyl doma, tak jsme ho dnes chtěli poslat zpět." A na balíku už byl nalepen papír s instrukcemi na zpětné zaslání.
Ty vole, představa, že poslední kilometr (to je vzdálenost našeho baráku od pošty) trvalo doručení cca 40 dnů, mě fascinuje. A to jsem měl kliku, že jsem tam dnes ráno zašel, jinak by to fakt poslali zpátky. Hlavně že je na balíku moje telefonní číslo, stačila trocha snahy a třeba poslat sms, když už se jim nechce vypisovat oznámení o zásilce.
Ty vole, představa, že poslední kilometr (to je vzdálenost našeho baráku od pošty) trvalo doručení cca 40 dnů, mě fascinuje. A to jsem měl kliku, že jsem tam dnes ráno zašel, jinak by to fakt poslali zpátky. Hlavně že je na balíku moje telefonní číslo, stačila trocha snahy a třeba poslat sms, když už se jim nechce vypisovat oznámení o zásilce.
Vývoj HW, návrhy DPS (OrCAD, Eagle, Pads)
Ve čtvrtek mi volali že mám na poště nevyzvednutou zásilku z číny a že by ji museli poslat zpět což asi není cíl.
Kdo mi měl dát vědět nevím, holt asi se informace vytratila.
Tak jsem si tam dneska skočil, po 5 minutách ve frontě venku jsem byl celkem nervózní, nejsem už na klidový režim nastavený.
Naštěstí to bylo celkem na 15 minut.
Není to ideál, ale alespoň se našla jedna myslící osoba a zavolala.
Kdo mi měl dát vědět nevím, holt asi se informace vytratila.
Tak jsem si tam dneska skočil, po 5 minutách ve frontě venku jsem byl celkem nervózní, nejsem už na klidový režim nastavený.
Naštěstí to bylo celkem na 15 minut.
Není to ideál, ale alespoň se našla jedna myslící osoba a zavolala.
Na konci poznávacího procesu je omyl zcela vyvrácen a my nevíme nic. Zato to víme správně.
to je pozitivni
ja jdu dneska shanet toto:
https://www.postaonline.cz/trackandtrac ... 503824060F
jestli se jim to tam nekde nevali.
ja jdu dneska shanet toto:
https://www.postaonline.cz/trackandtrac ... 503824060F
jestli se jim to tam nekde nevali.
-
- Příspěvky: 1227
- Registrován: 21. 11. 2017, 9:16
To buď ještě v klidu. Za 14 dnů to máš doma.
tak to je celkem fofr Hele, ono je i dost možné, že zásilku poškodili a řeší reklamaci a po dořešení reklamace ji doručí. Nám něco podobného udělal FOFR. Měli nám doručovat matraci. Dle prodejce měla být doba doručení 3 dny. Po týdnu jsme začali u prodejce pátrat, ten nám poslal info, že FOFR zásilku převzal. Psali jsme na FOFR a týden bez odpovědi. Pak nás v jeden den kontaktoval jak prodejce, tak FOFR, že došlo k poškození zásilky. Dali nám dvě možnosti - vzít poškozenou matraci a dostat slevu, nebo novou matraci a čekačku dva týdny. Chtěli jsme nepoškozenou, takže FOFR tu poškozenou dovezl k prodejci, za dva týdny vyzvedl jinou a tu do 3 dnů doručil. Celkem jsme na matraci čekali zhruba měsíc a kdybychom nepátrali, ani bychom nevěděli, kde zboží za 10 tis vězí. Vtipné je, že někdo, kdo se jmenuje FOFR doručuje takhle tragicky a není schopný informovat, co se dějě. Takhle tragickou zkušenost s poštou rozhodně nemáme. U nás ČP doručuje poměrně rychle a pošťačky jsou vždy dobře naladěné
předválečný soustruh Volman, protahovačka HMS 850, Gude MIG 192/6K, frézka F1J2