Já větší legraci zažívám opakovaně v PPL Parcel-shopu. Místní borci si usnadňují práci s vyhledáváním balíků tím, že si je seřadí podle posledních 2 číslic na průvodce a ty pak po zákazníkovi chtějí. Už 3x nemohli můj balíček najít, protože jeden eshop, místo 11 místného čísla (což je podle PPL správný formát) na své balíky tiskne číslo 12 místné, prostě na konci originálního ještě jednu číslici přidává . Minule jsem hlásil "91" a dalo mi dost práce přesvědčit pána za pultem, aby to zkusil i podle jména a adresy, protože 91 prostě neexistovalo. Pak jsme objevili, že kdybych byl jasnovidec, hlásil bych "10", neboť tu nulu za 91 tam přidal eshop. Tedy"prý" přidal, to aspoň tvrdí PPL, kam jsem se obrátil. Tak jsem se obrátil na ten eshop, ať to nedělají, že mne to štve a ten eshop mi neodpověděl, asi se zastyděl. Proto pozor, zásilky z eshopu TM Elektronik si nenechávejte posílat na Parcel-shop, jinak budete za troubu, který a) neumí přečíst poslední dvě číslice, b) je asi v jiném Parcel-shopu, c) kdyby řekl správné číslo hned na začátku...