Ještě jsi zapomněl na prodejce respirátorů a masek pro ministerstvo zdravotnictví.Carl_FM píše: ↑2. 5. 2020, 4:19 Ten článek mě nechává naprosto chladným. Ta Kona stojí v jakési "ekonomické" variantě 900 000Kč, s větší baterií přes 1 mega. Na to absolutně nemám a mít nebudu. Před koronakrizí na to možná měl i nějaký majitel firmy. Dnes na to budou mít už jen právníci a prodejci hrnců pro babičky.
Akcie - předběžný zájem
Moderátor: sysel
No my máme v rodině taky auto, které jezdí za 12 litrů benzínu, už ho máme hodně let, v té době jsem se začal zajímat o to, jak poruchové jsou ty nové diesely a koupil jsem radši ojetý benzín i kdyz žere, ale napřímo od 1.majitele, tenkrát o takové auta nebyl zájem. Po dálnici to není zas tak hrozné, při 130 bere pod 9 litrů. Jinak je spolehlivé, za ty roky žádná vážná závada, zato kamarádi s common raily už do toho narvali statisíce za opravy. Ta cena za benzín je vcelku v poho, když nechce často servis.
MAS FU2A, TOS SM16A
To bude trochu složitější ,2.0 TDCI Mondeo už mám na něm 265000,zatím jen rozvody ,kotouče ,destičky ,nafta,olej,filtry a žárovky do předních světel .prostě běžná údržba ,kamarádi jeden Pašíka ,druhý Audi 4 a jsou z toho na prášky, turbo ,trysky vačky .
http://www.rm-reznicek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- tumlik
- Sponzor fora
- Příspěvky: 3588
- Registrován: 19. 12. 2007, 8:20
- Bydliště: já su z Moravskej :-)
- Kontaktovat uživatele:
jsi byl u mě doma ne? Cmax 2.0.TDCI od 100t teď 265 000 ,zatím jen rozvody ,kotouče ,destičky ,nafta,olej,filtry a žárovky do předních světel(už asi padesát)
a k tomu navíc ještě toho pašíka a ten je věru oproti tomu cmaxovi pěkná kasička
http://www.tumlikovo.cz/
Popularizační web nástrojařství a kovoobrábění
Popularizační web nástrojařství a kovoobrábění
- tumlik
- Sponzor fora
- Příspěvky: 3588
- Registrován: 19. 12. 2007, 8:20
- Bydliště: já su z Moravskej :-)
- Kontaktovat uživatele:
no jestli je to na mě, tak já mám B7, jestli jsou ty turba stejný nevím, veškerý moje opravy a výměny končí předáním klíčů tady místnímu maníkovi, stejně tak si on nekopal ručně základy na dílnu, ale použil zase moje ruce na kniplech
jinak přístrojová deska mě odešla kdysi na B4, luplo to, na tachecu 220, otáčkoměr 5000, všechno na max a rozsvítili se všechny diody, takových pičovských závad tam bylo povícero, jednou za čas se prostě něco vysralo abys věděl, že máš zas zainvestovat...
http://www.tumlikovo.cz/
Popularizační web nástrojařství a kovoobrábění
Popularizační web nástrojařství a kovoobrábění
Mal som passata B5 1.9PD 96kw,,predal som ho pred 5timi rokmi mal 400tis,,motor len olej,rozvody,jazdí do dnes povodné turbo,vstreky,,,po passate som prešiel na "spolahlivého" japonca nissan murano,,a stále niečo,,včera 300eur vymena oleja v aut prevodovke,,,zlatý citroen xara
Moje daily socka Oct. PD 77kW. Ročně cca 50-60 tis. Jezdím podlahu a za léto chroupnu 2 přezutí, chci tím naznačit, že využivám "dynamických" možností vozu a nešetřim ho. PD žere všechno a nepláče nad řepkou, sírou a jinejma hnusama jako Common. Spojka v 300 tis., zbytek všechno včetně turba i výtřiků vůvodní, baterka měněna po 10 letech. Mám docela dost možnosti na oct. III. za super price, ale zdravý rozum říká prostě NE.
Ne to bylo jen tak, obecně Já ho mám za pár korun na dojetí. V zimě palubka funguje, ale vypadává řízení turba, tak chodí po 2km do nouzáku. Jak se oteplí, jako teď, tak turbo drží, ale zase přestává fungovat přístrojovka a blbě načítá immo. Jinak když má dobrou náladu, nastartuje napoprvý a drží, tak jede jak šlak, na staříka. Mě ho líto vyhodit, tak to pořád držím při životě.
TOS H 63, Strigon GH 560, KFD 250, Berco HON 200, Stanko 16K20, TOS 4C, ZMM NK 203, FUS SMC-8B
- tumlik
- Sponzor fora
- Příspěvky: 3588
- Registrován: 19. 12. 2007, 8:20
- Bydliště: já su z Moravskej :-)
- Kontaktovat uživatele:
to je jak kdybys popisoval nějakého důchodce z eldéenkyDwPetr píše: ↑2. 5. 2020, 7:55 Ne to bylo jen tak, obecně Já ho mám za pár korun na dojetí. V zimě palubka funguje, ale vypadává řízení turba, tak chodí po 2km do nouzáku. Jak se oteplí, jako teď, tak turbo drží, ale zase přestává fungovat přístrojovka a blbě načítá immo. Jinak když má dobrou náladu, nastartuje napoprvý a drží, tak jede jak šlak, na staříka. Mě ho líto vyhodit, tak to pořád držím při životě.
http://www.tumlikovo.cz/
Popularizační web nástrojařství a kovoobrábění
Popularizační web nástrojařství a kovoobrábění
už by mu měl něco píchnout ať se netrápí
http://www.rm-reznicek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Když pominu největší problém, že se nerad zbavuju svejch aut, který mě všude dovezly, tak i kdybych všechny prodal (za pár korun dneska) tak co si chceš pořídit? Všechno je to nacpaný FAPama, adbluečkama, motory jedna prd, nabitý elektronikou, všechno přes diag online... zlatý starý popelnice. Akorát předešlej majitel se v tom autě vrtal jak mohl, a celý ho rozesral nesmyslama. To je vždycky konečná.
TOS H 63, Strigon GH 560, KFD 250, Berco HON 200, Stanko 16K20, TOS 4C, ZMM NK 203, FUS SMC-8B
-
- Příspěvky: 1227
- Registrován: 21. 11. 2017, 9:16