Akcie - předběžný zájem

aneb pokec o vsem co se netyka CNC
takova nase CNC hospudka

Moderátor: sysel

Odpovědět
Engineer
Příspěvky: 2357
Registrován: 27. 12. 2006, 4:30
Kontaktovat uživatele:

2. 5. 2020, 5:14

Carl_FM píše: 2. 5. 2020, 4:19 Ten článek mě nechává naprosto chladným. Ta Kona stojí v jakési "ekonomické" variantě 900 000Kč, s větší baterií přes 1 mega. Na to absolutně nemám a mít nebudu. Před koronakrizí na to možná měl i nějaký majitel firmy. Dnes na to budou mít už jen právníci a prodejci hrnců pro babičky.
Ještě jsi zapomněl na prodejce respirátorů a masek pro ministerstvo zdravotnictví. :?:
Carl_FM
Příspěvky: 1150
Registrován: 3. 9. 2015, 9:23

2. 5. 2020, 5:33

No my máme v rodině taky auto, které jezdí za 12 litrů benzínu, už ho máme hodně let, v té době jsem se začal zajímat o to, jak poruchové jsou ty nové diesely a koupil jsem radši ojetý benzín i kdyz žere, ale napřímo od 1.majitele, tenkrát o takové auta nebyl zájem. Po dálnici to není zas tak hrozné, při 130 bere pod 9 litrů. Jinak je spolehlivé, za ty roky žádná vážná závada, zato kamarádi s common raily už do toho narvali statisíce za opravy. Ta cena za benzín je vcelku v poho, když nechce často servis.
MAS FU2A, TOS SM16A
Uživatelský avatar
fmodel
Příspěvky: 10119
Registrován: 26. 10. 2011, 10:37
Kontaktovat uživatele:

2. 5. 2020, 5:46

Carl_FM píše: 2. 5. 2020, 5:33 , zato kamarádi s common raily už do toho narvali statisíce za opravy. Ta cena za benzín je vcelku v poho, když nechce často servis.
To bude trochu složitější ,2.0 TDCI Mondeo už mám na něm 265000,zatím jen rozvody ,kotouče ,destičky ,nafta,olej,filtry a žárovky do předních světel .prostě běžná údržba ,kamarádi jeden Pašíka ,druhý Audi 4 a jsou z toho na prášky, turbo ,trysky vačky .
http://www.rm-reznicek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Carl_FM
Příspěvky: 1150
Registrován: 3. 9. 2015, 9:23

2. 5. 2020, 5:57

Když má někdo common raila od novoty a stará se o něj a neleje do toho sračku, tak vydrží. Ale já tenkrát kupoval ojetinu a koupit ojetý diesel je velký risk.
MAS FU2A, TOS SM16A
Uživatelský avatar
tumlik
Sponzor fora
Příspěvky: 3588
Registrován: 19. 12. 2007, 8:20
Bydliště: já su z Moravskej :-)
Kontaktovat uživatele:

2. 5. 2020, 7:15

fmodel píše: 2. 5. 2020, 5:46 ......
To bude trochu složitější ,2.0 TDCI Mondeo už mám na něm 265000,zatím jen rozvody ,kotouče ,destičky ,nafta,olej,filtry a žárovky do předních světel .prostě běžná údržba ,kamarádi jeden Pašíka ,druhý Audi 4 a jsou z toho na prášky, turbo ,trysky vačky .
jsi byl u mě doma ne? :D :D Cmax 2.0.TDCI od 100t teď 265 000 ,zatím jen rozvody ,kotouče ,destičky ,nafta,olej,filtry a žárovky do předních světel(už asi padesát)
a k tomu navíc ještě toho pašíka a ten je věru oproti tomu cmaxovi pěkná kasička :wink: :wink:
http://www.tumlikovo.cz/
Popularizační web nástrojařství a kovoobrábění
Uživatelský avatar
DwPetr
Příspěvky: 4878
Registrován: 23. 9. 2016, 8:25

2. 5. 2020, 7:22

Mluvil tady někdo že bude potřeba repásnout turbo na B5? že bych to nedělal sám, co? :D A přístrojovku :D
TOS H 63, Strigon GH 560, KFD 250, Berco HON 200, Stanko 16K20, TOS 4C, ZMM NK 203, FUS SMC-8B
Uživatelský avatar
tumlik
Sponzor fora
Příspěvky: 3588
Registrován: 19. 12. 2007, 8:20
Bydliště: já su z Moravskej :-)
Kontaktovat uživatele:

2. 5. 2020, 7:31

DwPetr píše: 2. 5. 2020, 7:22 Mluvil tady někdo že bude potřeba repásnout turbo na B5? že bych to nedělal sám, co? :D A přístrojovku :D
no jestli je to na mě, tak já mám B7, jestli jsou ty turba stejný nevím, veškerý moje opravy a výměny končí předáním klíčů tady místnímu maníkovi, stejně tak si on nekopal ručně základy na dílnu, ale použil zase moje ruce na kniplech :D
jinak přístrojová deska mě odešla kdysi na B4, luplo to, na tachecu 220, otáčkoměr 5000, všechno na max a rozsvítili se všechny diody, takových pičovských závad tam bylo povícero, jednou za čas se prostě něco vysralo abys věděl, že máš zas zainvestovat...
http://www.tumlikovo.cz/
Popularizační web nástrojařství a kovoobrábění
majo477
Příspěvky: 873
Registrován: 28. 5. 2014, 8:39

2. 5. 2020, 7:38

Mal som passata B5 1.9PD 96kw,,predal som ho pred 5timi rokmi mal 400tis,,motor len olej,rozvody,jazdí do dnes povodné turbo,vstreky,,,po passate som prešiel na "spolahlivého" japonca nissan murano,,a stále niečo,,včera 300eur vymena oleja v aut prevodovke,,,zlatý citroen xara 😀
Uživatelský avatar
packa
Příspěvky: 6944
Registrován: 7. 2. 2007, 6:42
Bydliště: Královehradecký kraj

2. 5. 2020, 7:46

Mám B5 s nájezdem 850k a krom rozvodů a olejů se na motoru nic nedělalo , na emisích vždycky maník čumí kde prej je kouř :D :D
Uživatelský avatar
elbarto
Příspěvky: 4887
Registrován: 22. 5. 2014, 10:27
Bydliště: Prague

2. 5. 2020, 7:48

Moje daily socka Oct. PD 77kW. Ročně cca 50-60 tis. Jezdím podlahu a za léto chroupnu 2 přezutí, chci tím naznačit, že využivám "dynamických" možností vozu a nešetřim ho. PD žere všechno a nepláče nad řepkou, sírou a jinejma hnusama jako Common. Spojka v 300 tis., zbytek všechno včetně turba i výtřiků vůvodní, baterka měněna po 10 letech. Mám docela dost možnosti na oct. III. za super price, ale zdravý rozum říká prostě NE.
Uživatelský avatar
DwPetr
Příspěvky: 4878
Registrován: 23. 9. 2016, 8:25

2. 5. 2020, 7:55

Ne to bylo jen tak, obecně :D Já ho mám za pár korun na dojetí. V zimě palubka funguje, ale vypadává řízení turba, tak chodí po 2km do nouzáku. Jak se oteplí, jako teď, tak turbo drží, ale zase přestává fungovat přístrojovka a blbě načítá immo. Jinak když má dobrou náladu, nastartuje napoprvý a drží, tak jede jak šlak, na staříka. Mě ho líto vyhodit, tak to pořád držím při životě.
TOS H 63, Strigon GH 560, KFD 250, Berco HON 200, Stanko 16K20, TOS 4C, ZMM NK 203, FUS SMC-8B
Uživatelský avatar
tumlik
Sponzor fora
Příspěvky: 3588
Registrován: 19. 12. 2007, 8:20
Bydliště: já su z Moravskej :-)
Kontaktovat uživatele:

2. 5. 2020, 8:17

DwPetr píše: 2. 5. 2020, 7:55 Ne to bylo jen tak, obecně :D Já ho mám za pár korun na dojetí. V zimě palubka funguje, ale vypadává řízení turba, tak chodí po 2km do nouzáku. Jak se oteplí, jako teď, tak turbo drží, ale zase přestává fungovat přístrojovka a blbě načítá immo. Jinak když má dobrou náladu, nastartuje napoprvý a drží, tak jede jak šlak, na staříka. Mě ho líto vyhodit, tak to pořád držím při životě.
to je jak kdybys popisoval nějakého důchodce z eldéenky :D
http://www.tumlikovo.cz/
Popularizační web nástrojařství a kovoobrábění
Uživatelský avatar
fmodel
Příspěvky: 10119
Registrován: 26. 10. 2011, 10:37
Kontaktovat uživatele:

2. 5. 2020, 8:26

už by mu měl něco píchnout ať se netrápí :lol:
http://www.rm-reznicek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Uživatelský avatar
DwPetr
Příspěvky: 4878
Registrován: 23. 9. 2016, 8:25

2. 5. 2020, 9:26

Když pominu největší problém, že se nerad zbavuju svejch aut, který mě všude dovezly, tak i kdybych všechny prodal (za pár korun dneska) tak co si chceš pořídit? Všechno je to nacpaný FAPama, adbluečkama, motory jedna prd, nabitý elektronikou, všechno přes diag online... zlatý starý popelnice. Akorát předešlej majitel se v tom autě vrtal jak mohl, a celý ho rozesral nesmyslama. To je vždycky konečná.
TOS H 63, Strigon GH 560, KFD 250, Berco HON 200, Stanko 16K20, TOS 4C, ZMM NK 203, FUS SMC-8B
Reinkarnace
Příspěvky: 1227
Registrován: 21. 11. 2017, 9:16

2. 5. 2020, 9:41

elbarto píše: 2. 5. 2020, 7:48 Moje daily socka Oct. PD 77kW. Ročně cca 50-60 tis. Jezdím podlahu.....
Bárte, kolik máš celkem najeto a jaký je kód motoru?
Odpovědět

Zpět na „Prevazne nevazne“