Akcie - předběžný zájem
Moderátor: sysel
-
- Příspěvky: 1227
- Registrován: 21. 11. 2017, 9:16
... čti pořádně a dozvíš se následujici: .... "podotýkam že tam bol aj čip na 140 HP ... nic jiného podobné imbecily nečeká a nic jiného jim upřímně nepřeju. Nejsem vocas, netunim mrtvolu (což už jsem psal, kdybys top četl) ani do toho nejedu špinavou kradenou naftu, abych ušetřil 3 koruny na litru. DieselPower jsem přestal číst přesně z těchto důvodů. Náctiletí dementi si koupi nejslabší motor a ten tuní na mega výkony. "Vyhodou" je, že čip ti nahraje náctiletý tuner přes svým paneláčkem.
Co si přečtu rád je stavba např. Michala Reicherta, který míří s V8 někam k 1.300 HP, ale to je krapet jiná liga.
Moje zkušenost s touhle sortou tunerů je jednoduchá ,dojde ke změně křivky kroutícího momentu ,k zúžení použitelného rozsahu otáček a přes to že se zdá ,,že to víc jede " brzda ukáže snížení výkonu a spoustu problémů s optimálním dávkováním paliva ,detonacema atd.Je jen pár vyvolených který uměj a vědí co dělaj a samozřejmě jsou náležitě vybavení .
http://www.rm-reznicek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Příspěvky: 1227
- Registrován: 21. 11. 2017, 9:16
"... čti pořádně," nápodobně. Ne jen první stránku. To není o tuningu. Já to kdysi sledoval a občas mrknu, co je nového (mám i BLS), měl jsem přelouskaných kolem 110 stran a sypou se chip - ne chip, s kvalitní naftou i servisem, napříč celým koncernem. Ale těžko říct, kolik % produkce to je. Každopádně problém to je. Už se dostal i do médií (SM)elbarto píše: ↑3. 5. 2020, 9:20... čti pořádně a dozvíš se následujici: .... "podotýkam že tam bol aj čip na 140 HP ... nic jiného podobné imbecily nečeká a nic jiného jim upřímně nepřeju. Nejsem vocas, netunim mrtvolu (což už jsem psal, kdybys top četl) ani do toho nejedu špinavou kradenou naftu, abych ušetřil 3 koruny na litru. DieselPower jsem přestal číst přesně z těchto důvodů. Náctiletí dementi si koupi nejslabší motor a ten tuní na mega výkony. "Vyhodou" je, že čip ti nahraje náctiletý tuner přes svým paneláčkem.
Co si přečtu rád je stavba např. Michala Reicherta, který míří s V8 někam k 1.300 HP, ale to je krapet jiná liga.
... nebudu číst nic, sorry. Tohle není relevantní zdroj informací, ale bláboly náctiletých tunerů. PD funguje a ví to celá evropa, stejně tak funguje Common Rail koncern. Systém je vymyšlený dobře, pouze Fuhrer konstruktér počítal s čistou naftou nikoliv slivkama používaných ve východní evropě. Jen trošku chytrý kutil ví, že výrobce vše počíta tiptop, protože není důvod cokoliv předimenzovávat. Bastlení primitivů potom dopadne vždy stejně a je pouze otázkou kdy. Chceš tunit, dej si kovaný vnitřek, ale to je krapet mimo rozpočet.
-
- Příspěvky: 1227
- Registrován: 21. 11. 2017, 9:16
Když myslíš...Nevím, jaký máš ročník, třeba se Tě to netýká, nebo máš kliku a ti druzí smůlu. V každém případě přeji, ať Ti to ještě dlouho a dobře jezdí, alespoň stejně jako legendární rotačka 66kW.
... neznám nikoho (a některé stroje kamarádu mají 300-400tis). kdo by měl nějaký problém tohoto typu. Neděláš li kraviny, tak prostě jezdíš do smrti karoserie či rozpadu stroje. Bohužel na CR už to je smutnějsí a tady kamoši měli opravy za 120 tis. problém kvalita paliva, nikoliv tunění. Když začne čerpadlo vyrábět šponky a zabije vstřiky, podávací čerpadla, zasviní potrubí, nádrž a všechno. P.S. Rotačka je už moc uchrochtanáReinkarnace píše: ↑4. 5. 2020, 9:47 Když myslíš...Nevím, jaký máš ročník, třeba se Tě to netýká, nebo máš kliku a ti druzí smůlu. V každém případě přeji, ať Ti to ještě dlouho a dobře jezdí, alespoň stejně jako legendární rotačka 66kW.
Jsem zvědav na kolik stránek se zde rozvine tahle "debata o hovně", která vůbec nesouvisí s původním tématem. Jen se divím, že to admin už dávno nezamkl. Už mě to tu připadá jak ve sněmovně, kde je dané nějaké téma a diskutující mluví zcela o něčem jiném.
Pokud někomu tento přísvěvek vadí, tak ať si mne v profilu zařadí mezi nepřátele.
Pokud někomu tento přísvěvek vadí, tak ať si mne v profilu zařadí mezi nepřátele.
Soustruh: S-28 Žebrák
Stolní vrtačka: TOS V10A
Pásová pila: G5013W/400
Stolní vrtačka: TOS V10A
Pásová pila: G5013W/400
- tumlik
- Sponzor fora
- Příspěvky: 3579
- Registrován: 19. 12. 2007, 8:20
- Bydliště: já su z Moravskej :-)
- Kontaktovat uživatele:
ono to téma je o hovně jaksi od začátkusalus píše: ↑4. 5. 2020, 12:23 Jsem zvědav na kolik stránek se zde rozvine tahle "debata o hovně", která vůbec nesouvisí s původním tématem. Jen se divím, že to admin už dávno nezamkl. Už mě to tu připadá jak ve sněmovně, kde je dané nějaké téma a diskutující mluví zcela o něčem jiném.
Pokud někomu tento přísvěvek vadí, tak ať si mne v profilu zařadí mezi nepřátele.
http://www.tumlikovo.cz/
Popularizační web nástrojařství a kovoobrábění
Popularizační web nástrojařství a kovoobrábění