Akcie - předběžný zájem

aneb pokec o vsem co se netyka CNC
takova nase CNC hospudka

Moderátor: sysel

Odpovědět
Uživatelský avatar
elbarto
Příspěvky: 4881
Registrován: 22. 5. 2014, 10:27
Bydliště: Prague

2. 5. 2020, 11:04

To Reinkarnace : ... něco kokolem 320k, BXE což je před faceliftem a bez DPF. Olej po 15k, žádný long, chip a podobné kraviny.
Uživatelský avatar
elbarto
Příspěvky: 4881
Registrován: 22. 5. 2014, 10:27
Bydliště: Prague

3. 5. 2020, 9:20

... čti pořádně a dozvíš se následujici: .... "podotýkam že tam bol aj čip na 140 HP ... nic jiného podobné imbecily nečeká a nic jiného jim upřímně nepřeju. Nejsem vocas, netunim mrtvolu (což už jsem psal, kdybys top četl) ani do toho nejedu špinavou kradenou naftu, abych ušetřil 3 koruny na litru. DieselPower jsem přestal číst přesně z těchto důvodů. Náctiletí dementi si koupi nejslabší motor a ten tuní na mega výkony. "Vyhodou" je, že čip ti nahraje náctiletý tuner přes svým paneláčkem.
Co si přečtu rád je stavba např. Michala Reicherta, který míří s V8 někam k 1.300 HP, ale to je krapet jiná liga.
Uživatelský avatar
fmodel
Příspěvky: 10118
Registrován: 26. 10. 2011, 10:37
Kontaktovat uživatele:

3. 5. 2020, 10:40

elbarto píše: 3. 5. 2020, 9:20 Náctiletí dementi si koupi nejslabší motor a ten tuní na mega výkony. "Vyhodou" je, že čip ti nahraje náctiletý tuner přes svým paneláčkem.
Moje zkušenost s touhle sortou tunerů je jednoduchá ,dojde ke změně křivky kroutícího momentu ,k zúžení použitelného rozsahu otáček a přes to že se zdá ,,že to víc jede " brzda ukáže snížení výkonu a spoustu problémů s optimálním dávkováním paliva ,detonacema atd.Je jen pár vyvolených který uměj a vědí co dělaj a samozřejmě jsou náležitě vybavení .
http://www.rm-reznicek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Reinkarnace
Příspěvky: 1227
Registrován: 21. 11. 2017, 9:16

3. 5. 2020, 11:17

elbarto píše: 3. 5. 2020, 9:20
... čti pořádně a dozvíš se následujici: .... "podotýkam že tam bol aj čip na 140 HP ... nic jiného podobné imbecily nečeká a nic jiného jim upřímně nepřeju. Nejsem vocas, netunim mrtvolu (což už jsem psal, kdybys top četl) ani do toho nejedu špinavou kradenou naftu, abych ušetřil 3 koruny na litru. DieselPower jsem přestal číst přesně z těchto důvodů. Náctiletí dementi si koupi nejslabší motor a ten tuní na mega výkony. "Vyhodou" je, že čip ti nahraje náctiletý tuner přes svým paneláčkem.
Co si přečtu rád je stavba např. Michala Reicherta, který míří s V8 někam k 1.300 HP, ale to je krapet jiná liga.
"... čti pořádně," nápodobně. :D Ne jen první stránku. To není o tuningu. Já to kdysi sledoval a občas mrknu, co je nového (mám i BLS), měl jsem přelouskaných kolem 110 stran a sypou se chip - ne chip, s kvalitní naftou i servisem, napříč celým koncernem. Ale těžko říct, kolik % produkce to je. Každopádně problém to je. Už se dostal i do médií (SM)
Uživatelský avatar
elbarto
Příspěvky: 4881
Registrován: 22. 5. 2014, 10:27
Bydliště: Prague

4. 5. 2020, 9:14

... nebudu číst nic, sorry. Tohle není relevantní zdroj informací, ale bláboly náctiletých tunerů. PD funguje a ví to celá evropa, stejně tak funguje Common Rail koncern. Systém je vymyšlený dobře, pouze Fuhrer konstruktér počítal s čistou naftou nikoliv slivkama používaných ve východní evropě. Jen trošku chytrý kutil ví, že výrobce vše počíta tiptop, protože není důvod cokoliv předimenzovávat. Bastlení primitivů potom dopadne vždy stejně a je pouze otázkou kdy. Chceš tunit, dej si kovaný vnitřek, ale to je krapet mimo rozpočet.
Reinkarnace
Příspěvky: 1227
Registrován: 21. 11. 2017, 9:16

4. 5. 2020, 9:47

Když myslíš...Nevím, jaký máš ročník, třeba se Tě to netýká, nebo máš kliku a ti druzí smůlu. V každém případě přeji, ať Ti to ještě dlouho a dobře jezdí, alespoň stejně jako legendární rotačka 66kW.
tiborius
Příspěvky: 360
Registrován: 9. 8. 2018, 1:58

4. 5. 2020, 10:40

bio zložka v nafte/suchá nafta/+ plánovaná výdrž, už sa nič nevyrába na 20 rokov :D raj pre opravárov
Uživatelský avatar
elbarto
Příspěvky: 4881
Registrován: 22. 5. 2014, 10:27
Bydliště: Prague

4. 5. 2020, 11:46

Reinkarnace píše: 4. 5. 2020, 9:47 Když myslíš...Nevím, jaký máš ročník, třeba se Tě to netýká, nebo máš kliku a ti druzí smůlu. V každém případě přeji, ať Ti to ještě dlouho a dobře jezdí, alespoň stejně jako legendární rotačka 66kW.
... neznám nikoho (a některé stroje kamarádu mají 300-400tis). kdo by měl nějaký problém tohoto typu. Neděláš li kraviny, tak prostě jezdíš do smrti karoserie či rozpadu stroje. Bohužel na CR už to je smutnějsí a tady kamoši měli opravy za 120 tis. problém kvalita paliva, nikoliv tunění. Když začne čerpadlo vyrábět šponky a zabije vstřiky, podávací čerpadla, zasviní potrubí, nádrž a všechno. P.S. Rotačka je už moc uchrochtaná :-)
Uživatelský avatar
salus
Příspěvky: 1546
Registrován: 1. 9. 2013, 1:30
Bydliště: Chrudimsko

4. 5. 2020, 12:23

Jsem zvědav na kolik stránek se zde rozvine tahle "debata o hovně", která vůbec nesouvisí s původním tématem. Jen se divím, že to admin už dávno nezamkl. Už mě to tu připadá jak ve sněmovně, kde je dané nějaké téma a diskutující mluví zcela o něčem jiném.
Pokud někomu tento přísvěvek vadí, tak ať si mne v profilu zařadí mezi nepřátele. :( :( :(
Soustruh: S-28 Žebrák
Stolní vrtačka: TOS V10A
Pásová pila: G5013W/400
Uživatelský avatar
tumlik
Sponzor fora
Příspěvky: 3579
Registrován: 19. 12. 2007, 8:20
Bydliště: já su z Moravskej :-)
Kontaktovat uživatele:

4. 5. 2020, 2:30

salus píše: 4. 5. 2020, 12:23 Jsem zvědav na kolik stránek se zde rozvine tahle "debata o hovně", která vůbec nesouvisí s původním tématem. Jen se divím, že to admin už dávno nezamkl. Už mě to tu připadá jak ve sněmovně, kde je dané nějaké téma a diskutující mluví zcela o něčem jiném.
Pokud někomu tento přísvěvek vadí, tak ať si mne v profilu zařadí mezi nepřátele. :( :( :(
ono to téma je o hovně jaksi od začátku :D
http://www.tumlikovo.cz/
Popularizační web nástrojařství a kovoobrábění
Uživatelský avatar
Ben Ash
Site Admin
Příspěvky: 1404
Registrován: 25. 3. 2009, 8:02
Bydliště: Vladislav
Kontaktovat uživatele:

13. 5. 2020, 9:38

Přesun z prodeje do převážně nevážně, kdyby jste měli chuť pokračovat v pokecu :)
Per aspera ad astra
Odpovědět

Zpět na „Prevazne nevazne“