Akcie - předběžný zájem
Moderátor: sysel
My jen laškovali
http://www.rm-reznicek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Tak to je eko přístup jako řemen. Stejně tak různé "vychytávky" jako úmyslné zúžení 2 pruhů do 1 atd.
Ona taky nějaká svazačka za Piráty na P4 prohlásila, že stavba trasy D je neekologická, protože se v místě povrchové části stanice budou muset kácet stromy. Takže ekoteroristům nevadí jen individuální automobilová doprava, ale už i MHD co jezdí na elektriku ....
To patří k tomu co psal Bart.
Ona taky nějaká svazačka za Piráty na P4 prohlásila, že stavba trasy D je neekologická, protože se v místě povrchové části stanice budou muset kácet stromy. Takže ekoteroristům nevadí jen individuální automobilová doprava, ale už i MHD co jezdí na elektriku ....
To patří k tomu co psal Bart.
S pozdravem
Ing. Aleš Honsa
Ing. Aleš Honsa
http://www.enviweb.cz/108680 tak zase teplé dobře placené místečko v nějakém "envi" institutu a buzerovat korporát taky není od věci. A když emise nepoklesnou ani když se sníží doprava v důsledku opatření proti koroně, tak to svedem na počasí
No to je způsob jak dotlačit Evropu k nesmyslnýmu přechodu na současnou nepoužitelnou generaci elektrovozejků ,a přitom stačilo tak málo a ty elektrošmejdi by se daly provozovat ,jen stačilo naspecifikovat výměnou kartuš na baterie a místo nabíjení měnit za minutu celou baterku a zaplatit jen odebranou energii.
http://www.rm-reznicek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Jasně když do sraček tak pořádně, vždyť je budou vyrábět děti a číňani jinde než v Evropě.
Je s podivem že moc neřešíme vodík a elektrolýzu z přebytků proudu, ale nabíjení a tahání měděných kabelů do každý prdele abys mohl jet do práce elektromobilem s elektrikou z hnědouhelný elektrárny.
http://www.rm-reznicek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
to by sis jako fakt koupil auto s novou baterkou, aby ti tam pak nekdo soupl nejakou jetou?fmodel píše: ↑2. 5. 2020, 10:00 No to je způsob jak dotlačit Evropu k nesmyslnýmu přechodu na současnou nepoužitelnou generaci elektrovozejků ,a přitom stačilo tak málo a ty elektrošmejdi by se daly provozovat ,jen stačilo naspecifikovat výměnou kartuš na baterie a místo nabíjení měnit za minutu celou baterku a zaplatit jen odebranou energii.
"do řiti se řítíme, ani o tom nevíme.."
zase na druhou stranu pokud by ta "vyměňovací stanice" garantovala nějakou "kvalitu" baterie tak proč ne?
prostě přijedeš vyměněj pack za pack zaplatíš a jedeš dál, pokud by byl nějakej špatnej, tak ho tam vyřaděj/opravěj a zákaznk by dostal vždy ověřenej... bylo by to rozumně zpoplatněno a v podstatě celou dobu života auta by jsi měl garantovanou OK baterii..
za mě by to dávalo smysl větší, než čekat někde hodinu než dobiješ, stavět v každé díře nabíjecí stanici (takhle můžou nabíjet stovky baterií někde u elektrárny a jen je rozvézt po okolí a zase stáhnout ty vybité)
samozřejmě vše by bylo o ceně té služby a ceně toho elektroauta, pokud dneska stojí elektroauto víc než srovnatelné benzinové i s desetiletým servisem a benzínem tak to postrádá smysl..
prostě přijedeš vyměněj pack za pack zaplatíš a jedeš dál, pokud by byl nějakej špatnej, tak ho tam vyřaděj/opravěj a zákaznk by dostal vždy ověřenej... bylo by to rozumně zpoplatněno a v podstatě celou dobu života auta by jsi měl garantovanou OK baterii..
za mě by to dávalo smysl větší, než čekat někde hodinu než dobiješ, stavět v každé díře nabíjecí stanici (takhle můžou nabíjet stovky baterií někde u elektrárny a jen je rozvézt po okolí a zase stáhnout ty vybité)
samozřejmě vše by bylo o ceně té služby a ceně toho elektroauta, pokud dneska stojí elektroauto víc než srovnatelné benzinové i s desetiletým servisem a benzínem tak to postrádá smysl..
věčný rýpal,který musí mít poslední slovo, odpůrce low-cost zařízení končících v naprosté většině případů v hromadě šrotu
uživatelé hýbátek, kteří mají z mých příspěvků celoživotní trauma nechť si mé příspěvky VYPNOU
uživatelé hýbátek, kteří mají z mých příspěvků celoživotní trauma nechť si mé příspěvky VYPNOU
Auto si kupuješ bez benzínu ,tak že si koupíš auto bez baterie,baterie je problém dodavatele energie ,taky tě nezajíma jestli má PB lahev tlakovou zkoušku nebo ne když si ji jdeš vyměnit.filla píše: ↑2. 5. 2020, 11:11to by sis jako fakt koupil auto s novou baterkou, aby ti tam pak nekdo soupl nejakou jetou?fmodel píše: ↑2. 5. 2020, 10:00 No to je způsob jak dotlačit Evropu k nesmyslnýmu přechodu na současnou nepoužitelnou generaci elektrovozejků ,a přitom stačilo tak málo a ty elektrošmejdi by se daly provozovat ,jen stačilo naspecifikovat výměnou kartuš na baterie a místo nabíjení měnit za minutu celou baterku a zaplatit jen odebranou energii.
http://www.rm-reznicek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
kdyz natankujes 10l benzinu, mas 10l benzinu
kdyz koupis 10kg pb, mas 10 kg pb
kdyz zaplatis za 100kw baterii, nemusis mit v te baterii 100kw
u baterie bohuzel plati, ze dodana energie pri nabijeni, nerovna se moznost stejne mnozstvi energie odebrat
kdyz koupis 10kg pb, mas 10 kg pb
kdyz zaplatis za 100kw baterii, nemusis mit v te baterii 100kw
u baterie bohuzel plati, ze dodana energie pri nabijeni, nerovna se moznost stejne mnozstvi energie odebrat
"do řiti se řítíme, ani o tom nevíme.."
Dneska ti chytrý hodinky řeknou kdy sis uprd ,a proč by auto neřeklo při výměně kolik odebralo energie ,vždyť je to tak jednoduchý .
http://www.rm-reznicek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Problém je, že ta nádrž nebo lahev se nezmenšuje. Po dvou a půl letech provozu //denně cca 50 km // klesl dojezd z 220 km na 170 km. /// konkrétní zkušenost Nissan Leaf /// Pokud ti tam hodí baterku s poloviční kapacitou a budeš pár kilometrů za nabíjecí stanicí koukat na "zbývající dojezd" dvouciferné číslo - což v podstatě znamená už hledat kde si "sosneš" ???fmodel píše: ↑2. 5. 2020, 11:32Auto si kupuješ bez benzínu ,tak že si koupíš auto bez baterie,baterie je problém dodavatele energie ,taky tě nezajíma jestli má PB lahev tlakovou zkoušku nebo ne když si ji jdeš vyměnit.filla píše: ↑2. 5. 2020, 11:11to by sis jako fakt koupil auto s novou baterkou, aby ti tam pak nekdo soupl nejakou jetou?fmodel píše: ↑2. 5. 2020, 10:00 No to je způsob jak dotlačit Evropu k nesmyslnýmu přechodu na současnou nepoužitelnou generaci elektrovozejků ,a přitom stačilo tak málo a ty elektrošmejdi by se daly provozovat ,jen stačilo naspecifikovat výměnou kartuš na baterie a místo nabíjení měnit za minutu celou baterku a zaplatit jen odebranou energii.
Technicky vidím problém u kompaktní //rychlovýměnné// baterie s chlazením, ale to se dá určitě vyřešit.
Pokud se týká toho zaplacení "jen za odebranou energii" :
Je potřeba si uvědomit, že při tom výměnném systému bude v "ceně energie" nejen ta energie, ale také pořízení a amortizace baterie a její údržba. Navíc nejsi schopen zjistit, zda ti v té baterii dodali energie 100 nebo 72.
Podobný systém je u technických plynů. Lahev argonu mě u "tuzemských" firem tímto výměnným způsobem vyjde na 3540 // asi 14 dní staré info - Linde //. Poláci mi naplní tutéž lahev za 840 /i s dopravou/. Revize na lahev stojí cca 400 na 10 let. Otázka tedy je, kolik by stála kWh z baterie tímto výměnným způsobem.