Akcie - předběžný zájem

aneb pokec o vsem co se netyka CNC
takova nase CNC hospudka

Moderátor: sysel

Odpovědět
Aris
Příspěvky: 676
Registrován: 15. 11. 2012, 8:21

1. 5. 2020, 10:25

Fmodel a Josef :
Roztrhejte si pasporty od soustruhů!!
:D
Uživatelský avatar
fmodel
Příspěvky: 10102
Registrován: 26. 10. 2011, 10:37
Kontaktovat uživatele:

1. 5. 2020, 10:29

My jen laškovali :wink:
http://www.rm-reznicek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
aleshonsa
Příspěvky: 2954
Registrován: 30. 8. 2011, 3:18
Bydliště: Praha

1. 5. 2020, 4:07

Tak to je eko přístup jako řemen. Stejně tak různé "vychytávky" jako úmyslné zúžení 2 pruhů do 1 atd.
Ona taky nějaká svazačka za Piráty na P4 prohlásila, že stavba trasy D je neekologická, protože se v místě povrchové části stanice budou muset kácet stromy. Takže ekoteroristům nevadí jen individuální automobilová doprava, ale už i MHD co jezdí na elektriku ....

To patří k tomu co psal Bart.
S pozdravem
Ing. Aleš Honsa
prochaska
Sponzor fora
Příspěvky: 8159
Registrován: 16. 7. 2006, 12:33
Bydliště: Praha Bohnice + Roudnice nad Labem
Kontaktovat uživatele:

1. 5. 2020, 7:46

"Ekologie" je jen zástěrka, tohle jsou lidi které rozčiluje, že si někdo cestuje jak chce a kdy chce a snaží se tomu všemi protředky zabránit :-)
Aleš Procháska
Mart_68
Trol
Příspěvky: 1625
Registrován: 15. 2. 2015, 4:36

2. 5. 2020, 7:29

http://www.enviweb.cz/108680 tak zase teplé dobře placené místečko v nějakém "envi" institutu a buzerovat korporát taky není od věci. A když emise nepoklesnou ani když se sníží doprava v důsledku opatření proti koroně, tak to svedem na počasí :P
Uživatelský avatar
fmodel
Příspěvky: 10102
Registrován: 26. 10. 2011, 10:37
Kontaktovat uživatele:

2. 5. 2020, 10:00

No to je způsob jak dotlačit Evropu k nesmyslnýmu přechodu na současnou nepoužitelnou generaci elektrovozejků ,a přitom stačilo tak málo a ty elektrošmejdi by se daly provozovat ,jen stačilo naspecifikovat výměnou kartuš na baterie a místo nabíjení měnit za minutu celou baterku a zaplatit jen odebranou energii.
http://www.rm-reznicek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
xener
Příspěvky: 853
Registrován: 2. 3. 2019, 12:48

2. 5. 2020, 10:37

takze ekonomicko-ekologicke svinstvo ako su lithiove baterie je treba ekologicky poctom znasobit hej? :)
Uživatelský avatar
fmodel
Příspěvky: 10102
Registrován: 26. 10. 2011, 10:37
Kontaktovat uživatele:

2. 5. 2020, 10:49

xener píše: 2. 5. 2020, 10:37 takze ekonomicko-ekologicke svinstvo ako su lithiove baterie je treba ekologicky poctom znasobit hej? :)
Jasně když do sraček tak pořádně, vždyť je budou vyrábět děti a číňani jinde než v Evropě.
Je s podivem že moc neřešíme vodík a elektrolýzu z přebytků proudu, ale nabíjení a tahání měděných kabelů do každý prdele abys mohl jet do práce elektromobilem s elektrikou z hnědouhelný elektrárny.
http://www.rm-reznicek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Uživatelský avatar
filla
Příspěvky: 3536
Registrován: 1. 12. 2013, 12:55
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

2. 5. 2020, 11:11

fmodel píše: 2. 5. 2020, 10:00 No to je způsob jak dotlačit Evropu k nesmyslnýmu přechodu na současnou nepoužitelnou generaci elektrovozejků ,a přitom stačilo tak málo a ty elektrošmejdi by se daly provozovat ,jen stačilo naspecifikovat výměnou kartuš na baterie a místo nabíjení měnit za minutu celou baterku a zaplatit jen odebranou energii.
to by sis jako fakt koupil auto s novou baterkou, aby ti tam pak nekdo soupl nejakou jetou?
"do řiti se řítíme, ani o tom nevíme.."
RaS
Příspěvky: 8589
Registrován: 26. 3. 2009, 9:12
Bydliště: Úvaly

2. 5. 2020, 11:31

zase na druhou stranu pokud by ta "vyměňovací stanice" garantovala nějakou "kvalitu" baterie tak proč ne?
prostě přijedeš vyměněj pack za pack zaplatíš a jedeš dál, pokud by byl nějakej špatnej, tak ho tam vyřaděj/opravěj a zákaznk by dostal vždy ověřenej... bylo by to rozumně zpoplatněno a v podstatě celou dobu života auta by jsi měl garantovanou OK baterii..
za mě by to dávalo smysl větší, než čekat někde hodinu než dobiješ, stavět v každé díře nabíjecí stanici (takhle můžou nabíjet stovky baterií někde u elektrárny a jen je rozvézt po okolí a zase stáhnout ty vybité)
samozřejmě vše by bylo o ceně té služby a ceně toho elektroauta, pokud dneska stojí elektroauto víc než srovnatelné benzinové i s desetiletým servisem a benzínem tak to postrádá smysl..
věčný rýpal,který musí mít poslední slovo, odpůrce low-cost zařízení končících v naprosté většině případů v hromadě šrotu
uživatelé hýbátek, kteří mají z mých příspěvků celoživotní trauma nechť si mé příspěvky VYPNOU
Uživatelský avatar
fmodel
Příspěvky: 10102
Registrován: 26. 10. 2011, 10:37
Kontaktovat uživatele:

2. 5. 2020, 11:32

filla píše: 2. 5. 2020, 11:11
fmodel píše: 2. 5. 2020, 10:00 No to je způsob jak dotlačit Evropu k nesmyslnýmu přechodu na současnou nepoužitelnou generaci elektrovozejků ,a přitom stačilo tak málo a ty elektrošmejdi by se daly provozovat ,jen stačilo naspecifikovat výměnou kartuš na baterie a místo nabíjení měnit za minutu celou baterku a zaplatit jen odebranou energii.
to by sis jako fakt koupil auto s novou baterkou, aby ti tam pak nekdo soupl nejakou jetou?
Auto si kupuješ bez benzínu ,tak že si koupíš auto bez baterie,baterie je problém dodavatele energie ,taky tě nezajíma jestli má PB lahev tlakovou zkoušku nebo ne když si ji jdeš vyměnit.
http://www.rm-reznicek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Uživatelský avatar
filla
Příspěvky: 3536
Registrován: 1. 12. 2013, 12:55
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

2. 5. 2020, 11:39

kdyz natankujes 10l benzinu, mas 10l benzinu
kdyz koupis 10kg pb, mas 10 kg pb
kdyz zaplatis za 100kw baterii, nemusis mit v te baterii 100kw
u baterie bohuzel plati, ze dodana energie pri nabijeni, nerovna se moznost stejne mnozstvi energie odebrat
"do řiti se řítíme, ani o tom nevíme.."
Uživatelský avatar
DwPetr
Příspěvky: 4859
Registrován: 23. 9. 2016, 8:25

2. 5. 2020, 11:41

Stačí na ní napsat "AKCE" 35% energie zdarma :)
TOS H 63, Strigon GH 560, KFD 250, Berco HON 200, Stanko 16K20, TOS 4C, ZMM NK 203, FUS SMC-8B
Uživatelský avatar
fmodel
Příspěvky: 10102
Registrován: 26. 10. 2011, 10:37
Kontaktovat uživatele:

2. 5. 2020, 12:02

filla píše: 2. 5. 2020, 11:39 kdyz natankujes 10l benzinu, mas 10l benzinu
kdyz koupis 10kg pb, mas 10 kg pb
kdyz zaplatis za 100kw baterii, nemusis mit v te baterii 100kw
u baterie bohuzel plati, ze dodana energie pri nabijeni, nerovna se moznost stejne mnozstvi energie odebrat
Dneska ti chytrý hodinky řeknou kdy sis uprd ,a proč by auto neřeklo při výměně kolik odebralo energie ,vždyť je to tak jednoduchý .
http://www.rm-reznicek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Milan199
Příspěvky: 2906
Registrován: 18. 8. 2010, 9:04

2. 5. 2020, 12:24

fmodel píše: 2. 5. 2020, 11:32
filla píše: 2. 5. 2020, 11:11
fmodel píše: 2. 5. 2020, 10:00 No to je způsob jak dotlačit Evropu k nesmyslnýmu přechodu na současnou nepoužitelnou generaci elektrovozejků ,a přitom stačilo tak málo a ty elektrošmejdi by se daly provozovat ,jen stačilo naspecifikovat výměnou kartuš na baterie a místo nabíjení měnit za minutu celou baterku a zaplatit jen odebranou energii.
to by sis jako fakt koupil auto s novou baterkou, aby ti tam pak nekdo soupl nejakou jetou?
Auto si kupuješ bez benzínu ,tak že si koupíš auto bez baterie,baterie je problém dodavatele energie ,taky tě nezajíma jestli má PB lahev tlakovou zkoušku nebo ne když si ji jdeš vyměnit.
Problém je, že ta nádrž nebo lahev se nezmenšuje. Po dvou a půl letech provozu //denně cca 50 km // klesl dojezd z 220 km na 170 km. /// konkrétní zkušenost Nissan Leaf /// Pokud ti tam hodí baterku s poloviční kapacitou a budeš pár kilometrů za nabíjecí stanicí koukat na "zbývající dojezd" dvouciferné číslo - což v podstatě znamená už hledat kde si "sosneš" ???
Technicky vidím problém u kompaktní //rychlovýměnné// baterie s chlazením, ale to se dá určitě vyřešit.

Pokud se týká toho zaplacení "jen za odebranou energii" :
Je potřeba si uvědomit, že při tom výměnném systému bude v "ceně energie" nejen ta energie, ale také pořízení a amortizace baterie a její údržba. Navíc nejsi schopen zjistit, zda ti v té baterii dodali energie 100 nebo 72.

Podobný systém je u technických plynů. Lahev argonu mě u "tuzemských" firem tímto výměnným způsobem vyjde na 3540 // asi 14 dní staré info - Linde //. Poláci mi naplní tutéž lahev za 840 /i s dopravou/. Revize na lahev stojí cca 400 na 10 let. Otázka tedy je, kolik by stála kWh z baterie tímto výměnným způsobem.
Odpovědět

Zpět na „Prevazne nevazne“