a kolik ma?, ono celkove uz je problem v tom, ze ty motory jsou rizeny na hranici detonacniho spalovani a uz maly rozdil tlaku valcu se hodne projevi, navic skvele EU palivo taky umi divy, zpravidla se da rict, ze cim vysi oktanove cislo, tim mene biosracky
Problém s motorem peugeot 2008
Moderátor: sysel
"do řiti se řítíme, ani o tom nevíme.."
filla> podivam se, z hlavy nevim, ale bude to dost. Delal jsem na vyvoji turba pro EB2 a Turbine Pressure ratio je totiz kolem 5,5- 6 , pokud me pamet neklame. A to je fakt dost velky tlakovy spad.
TOS S28, DIY CNC, Holzmann ZS-40HS, Prusa Mk3s+MMU2s, Bambu X1C Combo
Mám Peugeot 2.0 HDI asi 5 rok nájazd mám skoro 200 tisíc ráz som menil rozvody ináč klasika spotrebaky, raz som zabudol meniť olej akosi sa mi tie km zbierali rýchlejšie ako som čakal 45 tisíc na jednu napln to auto je môj otrok a zatiaľ mi slúži výborne. Momentálne mame už prejazdené aj rozvody zatiaľ drží keď nebude kúpim ďalší do pár korún
Cash Rules Everything Around Me
C.R.E.A.M
C.R.E.A.M
filla> dluzim ti odpoved. Takze ty motory ktere znam - t.j. EB2(A)DTS Midlife (96kW, pozdeji 100kW) pracovaly se statickym k.p. az 12,5:1 . Ale trend k vysokym pomerum byl spolecny pro ceou EB2 rodinu a myslim ze uz i dokonce EB0 mela pres 11:1.
PSA slo s EB2 tenkrat tak trochu proti proudu, VW v te dobe moderne snizoval kompresi co to slo (treba u EA888), Miller stridal Atkinsona... zatimo EB2 honilo ucinnost klasicky s lepsim primym vstrikovanim a k.p. zvysovalo. Myslim ze se jim to vyplatilo, zatimco VW kvuli komplikacim EA888 odlozil projekt EA889, tak tenhle PSA motor byl nakonec moc dobry. Prispelo k tomu to, ze uz puvodni atmosfericka EB2 se PSA mimoradne povedla co do ucinnosti..
PSA slo s EB2 tenkrat tak trochu proti proudu, VW v te dobe moderne snizoval kompresi co to slo (treba u EA888), Miller stridal Atkinsona... zatimo EB2 honilo ucinnost klasicky s lepsim primym vstrikovanim a k.p. zvysovalo. Myslim ze se jim to vyplatilo, zatimco VW kvuli komplikacim EA888 odlozil projekt EA889, tak tenhle PSA motor byl nakonec moc dobry. Prispelo k tomu to, ze uz puvodni atmosfericka EB2 se PSA mimoradne povedla co do ucinnosti..
TOS S28, DIY CNC, Holzmann ZS-40HS, Prusa Mk3s+MMU2s, Bambu X1C Combo
ja cekal neco vetsiho to ma honda K20A2 atmosfera, takze nic zvlastnihoDawe píše: ↑11. 3. 2020, 2:46 filla> dluzim ti odpoved. Takze ty motory ktere znam - t.j. EB2(A)DTS Midlife (96kW, pozdeji 100kW) pracovaly se statickym k.p. az 12,5:1 . Ale trend k vysokym pomerum byl spolecny pro ceou EB2 rodinu a myslim ze uz i dokonce EB0 mela pres 11:1.
PSA slo s EB2 tenkrat tak trochu proti proudu, VW v te dobe moderne snizoval kompresi co to slo (treba u EA888), Miller stridal Atkinsona... zatimo EB2 honilo ucinnost klasicky s lepsim primym vstrikovanim a k.p. zvysovalo. Myslim ze se jim to vyplatilo, zatimco VW kvuli komplikacim EA888 odlozil projekt EA889, tak tenhle PSA motor byl nakonec moc dobry. Prispelo k tomu to, ze uz puvodni atmosfericka EB2 se PSA mimoradne povedla co do ucinnosti..
"do řiti se řítíme, ani o tom nevíme.."
No vzdyt jo, uvadim staticky pomer, aby to bylo porovnatelne s atmosferou. Realny meritelna komprese je kvuli preplnovani o dost vyssi - priblizne umerne tlakovemu pomeru na kompresoru. Takze kdyz te zajima fyzikalni, meritelny pomer (ten s kterym bojujou ty oktany), tak se pak podivas do kompresorove mapy prislusneho turba, vyberes pracovni bod co te zajima, pronasobis PR tim statickym k.p. tak ti to priblizne da realny k.p.
TOS S28, DIY CNC, Holzmann ZS-40HS, Prusa Mk3s+MMU2s, Bambu X1C Combo