Problém s motorem peugeot 2008
Moderátor: sysel
Nemá tu někdo hlubší zkušenosti s auty?
Mám peugeot 2008 110Hp benzin kupovaný 2016. První dva roky super, od druhého roku jsem zaznamenal občasné zakuckání motoru při plném plynu (ztráta výkonu kolem 2200-2500ot, škubání motoru jako když se trochu topí, musel jsem pustit plyn a po okamžitém sešlápnutí zase OK). Nejprve to dělalo jen občas, při velké zátěži - zaplá klimatizace ve velkém vedru + jízda do kopce. Zhruba od třetího roku roku se to ustálilo na konstantním problému, pokud jede klima na plno a šlápnu na to tak je zhruba 60% šance že to udělá. Teď v zimě bez klimy to občas udělá i na rovině. Občas to neudělá celý týden, občas jednou za cestu, občas klidně 5x-8x během 20min. jízdy z práce. Reklamoval jsem to 3x v peugeot servisu, mají to tam týden (podmínka reklamace) a výsledek je vždy stejný... "Problém je v míchání paliva, občas se to nevejde do předepsaných emisí a tak to namíchá blbě. Upravili jsme vám palivovou mapu". Jejich úprava měla jediný efekt a to že když to začne škubat tak nemusím pouštět plyn, jen to zacuká stejně jako předtím, ale max. tak 0.5s a pak to zase jede na plný výkon. Je to vážně otravná závada, obzvlášť při předjíždění.
Auto je pravidelně servisované.
Nemá někdo z vás lepší představu co by to mohlo být? Napadá mne ještě vadný vstřikovač, ale jak je donutit to zkusit na záruku fakt nevím a platit 4k za diagnostiku z vlastní kapsy se mi moc nechce, ještě když to tím fakt nemusí být. Svíčky jsem měnil minulý rok, bez efektu. Jezdím na vervu a většinou zrychluji na plný plyn takže úsady z dušení motoru těžko. - udělá mi to klidně i po hodinový jízdě na dálnici když na to pak při předjíždění šlápnu.
Asi jsem s tím měl fakt smůlu protože švagr má už třetího peugeota, u něj je nájezd 260-300k za dva roky a nikdy neměl problém. Mne odešli už po 40k přední tlumiče
Kdyby někoho něco napadlo.....
Mám peugeot 2008 110Hp benzin kupovaný 2016. První dva roky super, od druhého roku jsem zaznamenal občasné zakuckání motoru při plném plynu (ztráta výkonu kolem 2200-2500ot, škubání motoru jako když se trochu topí, musel jsem pustit plyn a po okamžitém sešlápnutí zase OK). Nejprve to dělalo jen občas, při velké zátěži - zaplá klimatizace ve velkém vedru + jízda do kopce. Zhruba od třetího roku roku se to ustálilo na konstantním problému, pokud jede klima na plno a šlápnu na to tak je zhruba 60% šance že to udělá. Teď v zimě bez klimy to občas udělá i na rovině. Občas to neudělá celý týden, občas jednou za cestu, občas klidně 5x-8x během 20min. jízdy z práce. Reklamoval jsem to 3x v peugeot servisu, mají to tam týden (podmínka reklamace) a výsledek je vždy stejný... "Problém je v míchání paliva, občas se to nevejde do předepsaných emisí a tak to namíchá blbě. Upravili jsme vám palivovou mapu". Jejich úprava měla jediný efekt a to že když to začne škubat tak nemusím pouštět plyn, jen to zacuká stejně jako předtím, ale max. tak 0.5s a pak to zase jede na plný výkon. Je to vážně otravná závada, obzvlášť při předjíždění.
Auto je pravidelně servisované.
Nemá někdo z vás lepší představu co by to mohlo být? Napadá mne ještě vadný vstřikovač, ale jak je donutit to zkusit na záruku fakt nevím a platit 4k za diagnostiku z vlastní kapsy se mi moc nechce, ještě když to tím fakt nemusí být. Svíčky jsem měnil minulý rok, bez efektu. Jezdím na vervu a většinou zrychluji na plný plyn takže úsady z dušení motoru těžko. - udělá mi to klidně i po hodinový jízdě na dálnici když na to pak při předjíždění šlápnu.
Asi jsem s tím měl fakt smůlu protože švagr má už třetího peugeota, u něj je nájezd 260-300k za dva roky a nikdy neměl problém. Mne odešli už po 40k přední tlumiče
Kdyby někoho něco napadlo.....
Zmen servis, kolega ho ma a nemuze si ho vynachvalit, teda i ten servis. Vecer se ho zeptam kam jezdi, ale je to nekde praha a okoli.
Na hobíka to asi jde...
SM16A, FN20, 3E710B, CDC7-2, HO02, CO2laser, Fiber a tak
SM16A, FN20, 3E710B, CDC7-2, HO02, CO2laser, Fiber a tak
treba to dať na diagnostiku, a pozorovať parametre vtedy keď sa problém deje. jeden jazdí a druhý to sleduje na kompe.
číslo chybového kódu __?
alebo je bez chyby?
-ak by to bol bežný problém dajú to na prvý šup v orig o servise
môže to robiť zlý strekovač -možno, vadný signál od nejakého snímača ktorý dá zlé hodnoty len v nejakom určitom rozsahu, náhly pokles tlaku benzínu ,,,, to sa nedá takto cez komp. len ak budeš mať šťastie a niekto sa stretol presne stým problémom a už to vyriešil. ináč hľadať nejakú hodnotu nezvyčajnú.
číslo chybového kódu __?
alebo je bez chyby?
-ak by to bol bežný problém dajú to na prvý šup v orig o servise
môže to robiť zlý strekovač -možno, vadný signál od nejakého snímača ktorý dá zlé hodnoty len v nejakom určitom rozsahu, náhly pokles tlaku benzínu ,,,, to sa nedá takto cez komp. len ak budeš mať šťastie a niekto sa stretol presne stým problémom a už to vyriešil. ináč hľadať nejakú hodnotu nezvyčajnú.
bohužiaľ niekedy máme problém zistiť chybu aj keď je auto v servise, nie všetky chyby sú jednoznačné a veľakrát sme aj mi v problémoch s hladím neštandardných chýb. nikomu sa nechce hľadať chybu týždeň a popritom nie je zaručené že to aj nájde. v origoš servise na 80 percent hľadajú chybu len podla návodu z montážneho manuálu, ak tam nie je chyba v pc tak potrebuješ už mechanika s mozgom. ľutujem ale pravdepodobne to tu takto asi nepôjde. ja bz som napísal toto isté na dieselforum. možno tam bude väčšia šanca že stým niekto stretol a dá ti dobrú radu.
to že tam nie je chyba elektrická môže smerovať k možnosti mechanickej poruchy ktorú pc nezaznamenáva napríklad ten pokles tlaku v pal systéme / nezdá sa mi to pravdepodobné ale ja v takýchto prípadoch kontrolujem všetko/ , alebo strekovač ktorý akože po el stránke funguje ale napríklad pri určitom vstrekovacom množstve paliva má defekt. no ale elektricky je v poriadku.
bože chráň mechanika ktorý to dostane bude mať postarané o pekné chvíľky.
to že tam nie je chyba elektrická môže smerovať k možnosti mechanickej poruchy ktorú pc nezaznamenáva napríklad ten pokles tlaku v pal systéme / nezdá sa mi to pravdepodobné ale ja v takýchto prípadoch kontrolujem všetko/ , alebo strekovač ktorý akože po el stránke funguje ale napríklad pri určitom vstrekovacom množstve paliva má defekt. no ale elektricky je v poriadku.
bože chráň mechanika ktorý to dostane bude mať postarané o pekné chvíľky.
3x stejná reklamace v záruce ? = změnit postup a přitlačit na značkový servis / možná rovnou jet jinam
a možná i s někým konzultovat další postup.
věcí co by "šlo zkusit měnit" je mnoho a to se nedoplatíš
a možná i s někým konzultovat další postup.
věcí co by "šlo zkusit měnit" je mnoho a to se nedoplatíš
Víťa - BF20 - upraveno na CNC + Mach3 + SS, soustruh CJM250, MK3 Průša, ostřička nástrojů
tankovat 100 oktan, a ked ma ten motor turbo tak sa stym zmier, dochadza k detonacnemu spalovaniu vplyvom zakarbonovania motora. Tak to musi ECu priskrtit ked zisti detonaciu. Neboj kym neolame piesty jazdit to bude, sice aj na olej. Ale ako vraviEU setrit sa musi nech to stoji co to stoji, a papierove emisie su naj. C ona tom ze po 80tkm to uz spaluje olej.
oktanove cislo udava odolnost vuci detonacnimu spalovani, cim vysi, tim odolnejsi a vysokooktanovy je vhodny pro vysokootackove motory, co se mi nezda, ze by ten zabozrout tocil 8k, pokud to ma preplnovani, tak bude chyba nekde okolo
"do řiti se řítíme, ani o tom nevíme.."
Duvodem tady nejsou otacky ale vyssi kompresni pomer (predpokladam teda ze to je trivalec 1.2L PSA EB2 -DT motor)
TOS S28, DIY CNC, Holzmann ZS-40HS, Prusa Mk3s+MMU2s, Bambu X1C Combo