Detske auticko

aneb pokec o vsem co se netyka CNC
takova nase CNC hospudka

Moderátor: sysel

Uživatelský avatar
Pavka
Příspěvky: 911
Registrován: 10. 3. 2008, 8:40
Bydliště: Ronov

21. 11. 2018, 7:31

Velice šikovné řešení, v jednoduchosti je krása. Moc pěkné.
Uživatelský avatar
Mrosconi
Příspěvky: 1978
Registrován: 22. 2. 2015, 6:30
Bydliště: Netřebská 47, Praha 6 Ruzyně
Kontaktovat uživatele:

21. 11. 2018, 1:04

Super fáro😃
gnat
Příspěvky: 1002
Registrován: 24. 2. 2009, 9:14
Bydliště: doma
Kontaktovat uživatele:

21. 11. 2018, 1:32

BTW velmi dobře funguje místo diferáku seriové zapojení motorů. Dokonce se to chová jako samosvor.
SABLE-2015
Petr68
Příspěvky: 878
Registrován: 3. 12. 2015, 9:38
Bydliště: Karlovy vary

21. 11. 2018, 1:57

gnat píše: 21. 11. 2018, 1:32 BTW velmi dobře funguje místo diferáku seriové zapojení motorů. Dokonce se to chová jako samosvor.
Pravdou je, že zapojení dvou motorů do série jako diferák funguje, protože na více zatěžovaném motoru vznikne větší úbytek napětí, jež využije druhý motor. Ale v mém případě, kdy jsem měl k dispozici pouze 24V motory bych musel shánět pouze jeden regulátor 48V a mít 4 aku. :roll:
Strigon ME-250, SV18RA, Mikromat SFW200/600, L-TEC Ductling II
expertdb
Příspěvky: 611
Registrován: 20. 5. 2011, 7:25
Bydliště: Valašsko

21. 11. 2018, 6:44

Moc krásné vozítko. Jediné co mně na tom vadí je pevné uchycení kol. Vzpomínám si na mládí, kdy se stavěly káry dřevěné, samozřejmě na dětský pohon. Potom jsem dostal moderní, železnou i s volantem. Ale nedalo se na ní jezdit. Sebemenší nerovnost a jel jsi jen po dvou protilehlých kolech. Ty dřevěné byly ideální, nic nebylo pevné,takže vždy se něco přizpůsobilo terénu. Samozřejmě se jezdilo po těch největších kotárech, které v okolí byly. V tomto případě ale vidím kolem baráku rovinu, takže je to ok :wink: .
Rotwerk 300
Sieg SX2L homemade cnc
Uživatelský avatar
fmodel
Příspěvky: 10119
Registrován: 26. 10. 2011, 10:37
Kontaktovat uživatele:

21. 11. 2018, 8:06

expertdb píše: 21. 11. 2018, 6:44 Potom jsem dostal moderní, železnou i s volantem. Ale nedalo se na ní jezdit. Sebemenší nerovnost a jel jsi jen po dvou protilehlých kolech.
No to je jednoduchý ,podívej se na rám závodní motokáry jak se dokáže pěkně překrucovat (zůžení rámu uprostřed ) jen to nejlíp funguje z trubek jakosti 15130 atd .Taky to chce nějaký záklony aby se kola neroztřásla jak ratlík ,a vůbec by neškodila nějaká geometrie ala minikára .

http://www.mskart.cz/new/files/u1/homol ... -CH-17.pdf
http://www.rm-reznicek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Petr68
Příspěvky: 878
Registrován: 3. 12. 2015, 9:38
Bydliště: Karlovy vary

21. 11. 2018, 9:39

Já osobně řešil geometrii z délky trubek vyřezaných ze starého topení :lol: Pravdou je, že kára se spalovacím motorem při rychlejší jízdě dokáže solidně naklepat prdel, ale tady něco málo utlumí nafukovací kolečka. Na silnici je to pohoda a na zahradě to taky jde. :) Něž jsem na to pustil malou, tak jsem to zkoušel převrátit a trapně je mi když musím přiznat, že jsem z toho vypadl a vozítko stále na čtyřech :lol:
Strigon ME-250, SV18RA, Mikromat SFW200/600, L-TEC Ductling II
Odpovědět

Zpět na „Prevazne nevazne“