Vyroba modelu, rada s materialem a zuslechtenim
Pravidla fóra
Toto forum vyzaduje schvaleni prispevku moderatorem.
Toto forum vyzaduje schvaleni prispevku moderatorem.
Kalmar motorsport to už nevyrábí? nebo myslíš že to vyrobíš levněji?
věčný rýpal,který musí mít poslední slovo, odpůrce low-cost zařízení končících v naprosté většině případů v hromadě šrotu
uživatelé hýbátek, kteří mají z mých příspěvků celoživotní trauma nechť si mé příspěvky VYPNOU
uživatelé hýbátek, kteří mají z mých příspěvků celoživotní trauma nechť si mé příspěvky VYPNOU
Doporučuji udělat reverzní inženýrství.
3D sken, vložit do 3D softu a namodelovat.
Sice se dá měřit, ale zvláště u jetých dílů je vhodnější pasovat to s přesným skenem (odchylky od reálu se pohybují v setinách).
U výrobků kde nejde o dokonalý povrch se dá díl "vyhladit" softwarově a nechat rovnou vytisknout z kovu , ale to je u ozubených kol zatím sci-fi.
3D sken, vložit do 3D softu a namodelovat.
Sice se dá měřit, ale zvláště u jetých dílů je vhodnější pasovat to s přesným skenem (odchylky od reálu se pohybují v setinách).
U výrobků kde nejde o dokonalý povrch se dá díl "vyhladit" softwarově a nechat rovnou vytisknout z kovu , ale to je u ozubených kol zatím sci-fi.
Na konci poznávacího procesu je omyl zcela vyvrácen a my nevíme nic. Zato to víme správně.
no a co budeš s tím kusem, kusama dělat až se Ti to po zušlechtění pohne a ono se to tutově pohne ??? Dobrousíš to dremelkou?
Nad 3d skenovanim jiz okrajove uvazujeme, mam kusy ve velice dobrem stavu. Tak si po skenovani vyhrat s modelem a zpetne na 3-decku mohu prekontrolovat model vs skenovany kus, neni problem. Nejspis touto cestou tedy pujdu. Nevim presne z jakeho matrose zrovna tohle udelat, jiz jsem delal nejaka ozubena kola do nejakeho Unimogu, vse nahotovo pred cementovanim/kalenim, dobrouseny jen nektere prumery, beha dodnes. Jak se rika, dobra vule dela pratele... Myslim si tedy, ze po spravnem zuslechteni by to nemuselo byt tak hrozny, samozrejme co pujde tak prebrousim. Co plazmanitridace?
No pokud to je na závody tak máš asi jednoduchej výběr a to buď 16420 nebo 16420 nic lepšího asi na tuhle aplikaci neseženeš leda by sis od frantíků objednal 2 tuny zakázkového s trošku lepšíma vlastnostma nebo našel ve skladu 16720.
Tepelko jen v hodně dobrý kalírně třeba u meduny.
Tepelko jen v hodně dobrý kalírně třeba u meduny.
http://www.rm-reznicek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Jo a proč tak blbneš ,víš co jezdí autokrosaři ??? .......................................................................................................................................................... ano správně obyčejné kuželové soukolí , a kdybys chtěl hodně utratit tak kuželové soukolí s šikmým ozubením .
vypočítat si to můžeš na 30 denní verzi mitcallc
vypočítat si to můžeš na 30 denní verzi mitcallc
http://www.rm-reznicek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Ok, pouziju tedy 16420, cementovat/ kalit, kalime bodycote, obcas ta meduna. Nad jednodussim zubem jsem taky premyslel, ale kdyz uz to budu delat... precejenom tohle zakriveny ozubeni asi nebude tolik roztahovat skrin, rvat atd, ktera uz takhle se natahuje dost.
Možná to je blbost, ale někde jsem četl že se kola obrobí, pak se ještě měkká zaběhnou na sebe a teprve pak se dávali zušlechtit.
Na konci poznávacího procesu je omyl zcela vyvrácen a my nevíme nic. Zato to víme správně.
Neumím si představit co máš za vybavení že si troufneš na tohle ozubení ,nerad se pletu ale tohle na 3 osém CNC nedáš ve kvalitě aby to nebylo horší než hoblované kuželové ozubení.
http://www.rm-reznicek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Proč by to nedal na 3 ose? akorát nebude tak rychlej, ale to je mu na doma uplně jedno. https://www.youtube.com/watch?v=bojVO3KBOfg&t=7s https://www.youtube.com/watch?v=myAOhSnOl3U
Jsem přesvědčenej, že to jde udělat i na klasice, jen to chce mít trochu představivost Dívej, jak to Gonzáles mastí https://www.youtube.com/watch?v=jZ2xeO551NI
TOS H 63, Strigon GH 560, KFD 250, Berco HON 200, Stanko 16K20, TOS 4C, ZMM NK 203, FUS SMC-8B