Dvě díry do nerezové trubky

Požadavky na výrobu dílů - poptávkové fórum
Pravidla fóra
Toto forum vyzaduje schvaleni prispevku moderatorem.
Odpovědět
prochaska
Sponzor fora
Příspěvky: 5812
Registrován: 16. 7. 2006, 12:33
Bydliště: Praha Bohnice + Roudnice nad Labem
Kontaktovat uživatele:

10. 7. 2019, 3:35

Nenašel by se někdo, kdo by měl chvíli volno na pětiose, horizontce, případně při šikovném upnutí na tříose, na vyrobení dvou osazených děr se závitem? Je to do už hotového dílu (jediný kus), do kterého bych potřeboval přidělat dvě další díry pro připojení hydraulických šroubení M10x1.
Předem děkuji za pomoc. Nějak už to nestíhám udělat sám...
Přílohy
uprava zkusebni komory.PDF
(267.98 KiB) Staženo 138 x
Aleš Procháska
prochaska
Sponzor fora
Příspěvky: 5812
Registrován: 16. 7. 2006, 12:33
Bydliště: Praha Bohnice + Roudnice nad Labem
Kontaktovat uživatele:

11. 7. 2019, 1:40

Nikdo se nenudí? Jen pro formu ujišťuju, že vím, že i když je to drobnost, že budu muset zaplatit i naprogramování, seřízení, riziko zničení nástroje, ... však jsem taky z oboru :-)
Aleš Procháska
gangi
Příspěvky: 44
Registrován: 23. 3. 2016, 5:51

11. 7. 2019, 7:49

Nestačila by dělička, píchnout tam frezou, udělat díru a závit, odjehlit šábrem? Než se s tím srat na NC, popř kdyby nezalezilo tolik na presnosti tak bych to provrtal celý a tu druhou stranu jen pak podle díry napolohovat? Práce na 5-10 minut? :)
Carlosin
Příspěvky: 61
Registrován: 17. 5. 2016, 6:16
Bydliště: Kousek od Olomouce

11. 7. 2019, 8:01

Jsem stejného názoru jak gangi. Pokud teda nezáleží moc na přesnoti. Kdyby jsi byl blíž, tak za čokoládu to máš udělaný :D
prochaska
Sponzor fora
Příspěvky: 5812
Registrován: 16. 7. 2006, 12:33
Bydliště: Praha Bohnice + Roudnice nad Labem
Kontaktovat uživatele:

11. 7. 2019, 8:49

Já bych tam rád tu plošku, kvůli čelnímu těsnění. Jinak na přesnost to tak háklivé není, prostě z toho má vést do strany trubka :-)
Aleš Procháska
gangi
Příspěvky: 44
Registrován: 23. 3. 2016, 5:51

11. 7. 2019, 11:19

Chápu, vyletěl bych do první menší nastrojarny co potkám, nejlíp o půl 3 až budou šéfové doma s krabičkou cigaret a vyřešeno, já to mám taky daleko :D :D
Josef
Sponzor fora
Příspěvky: 3355
Registrován: 19. 11. 2006, 9:25
Bydliště: Valašsko

11. 7. 2019, 11:30

gangi píše:
11. 7. 2019, 7:49
Nestačila by dělička, píchnout tam frezou, udělat díru a závit, odjehlit šábrem? Než se s tím srat na NC, popř kdyby nezalezilo tolik na presnosti tak bych to provrtal celý a tu druhou stranu jen pak podle díry napolohovat? Práce na 5-10 minut? :)
Fakt? :shock:
Uživatelský avatar
Cjuz
Příspěvky: 1559
Registrován: 17. 2. 2013, 6:27
Bydliště: Předklášteří
Kontaktovat uživatele:

12. 7. 2019, 9:25

Když má gangi natrénováno, tak to dá i za 2 minuty https://youtu.be/zM-adFBCWLw?t=1341

Jinak bych to frézou ani nebral, my používaly na plošku běžný záhlubník a takové díry se dělali i v ruce akučkou.
Na konci poznávacího procesu je omyl zcela vyvrácen a my nevíme nic. Zato to víme správně.
Odpovědět

Zpět na „Potřebuji vyrobit - vypomoc pri vyrobe“