dobrý den
má tu někdo zkušenosti s navařením zubu (čast jednoho zubu ulomený) staleho převodu diferencialu a nasledným opracovaním?
navaření zubu a opracovaní
Pravidla fóra
Toto forum vyzaduje schvaleni prispevku moderatorem.
Toto forum vyzaduje schvaleni prispevku moderatorem.
Myslím že bez šance pokud má diferenciál v autě ještě něco vydržet.
http://www.rm-reznicek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Problém je to obrobení zubu. V podstatě to musíš seřídit stejně jako bys dělal celé kolo nové // což bude tak 70% ceny obrobení //. Jako bonus se musíš "trefit" do toho původního ozubení.
Abys to dobře navařil musíš mít přesný rozbor materiálu, správné přídavné materiály, umět to .
Přidávám se k fmodelovi - bez šance.
Abys to dobře navařil musíš mít přesný rozbor materiálu, správné přídavné materiály, umět to .
Přidávám se k fmodelovi - bez šance.
Osobne poznám zopár ľudí ktorí bežne navárajú chýbajúce časti zubov a potom to opracujú a zlícujú ručne brúsením... (pretože je to pre nich najlacnejšie riešenie)Najdostupnejší spôsob navárania je obalenou elektródou.(Použitelné najmä pre veľké zuby stavebných strojov)Vyrábajú sa elektródy priamo na to určené. Čo viem ozubené kolesá do prevodoviek sa vyrábajú prevažne z materiálov 14220, prípadne 16220. Ak nechceš sám experimentovať môžeš osloviť dáku firmu. Strýko gúgl mi našiel medzi prvými túto:
https://www.zvaranie-hlavac.sk/renovaci ... ch-kolies/
https://www.zvaranie-hlavac.sk/renovaci ... ch-kolies/
ano 16220 ,14220 ale co s tou cementací? navaříš zub ,vybrousíš na otisk (zrovna u toho talířového kola nebo hrušky to bude chtít štelovatelnej přípravek
a bejt hooodně dobrej v tom nalicování jinak je to zbytečná práce) a co pak ? cementace tam nebude a za chvíli to asi sežereš.
a bejt hooodně dobrej v tom nalicování jinak je to zbytečná práce) a co pak ? cementace tam nebude a za chvíli to asi sežereš.
http://www.rm-reznicek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
No aby ten návar a opracování nestálo víc než zakázková výroba nového ,ještě je rozdíl jestli opravuješ na veterána za 5 mega nebo Š105 a nechceš utrácet tak vymejšlíš zavaření ,oba případy jsem zažil
http://www.rm-reznicek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Já to před několika lety objednával taky na opravu ozubení. Ale to byl modul snad 8 a cenově to byla raketa a trvalo to taky dlouho. Kluci to ale dělali perfektně. Final ovšem na pětiosce.