navaření zubu a opracovaní

Požadavky na výrobu dílů - poptávkové fórum
Pravidla fóra
Toto forum vyzaduje schvaleni prispevku moderatorem.
Odpovědět
lubos195
Příspěvky: 14
Registrován: 10. 8. 2019, 9:17

18. 10. 2020, 8:32

dobrý den
má tu někdo zkušenosti s navařením zubu (čast jednoho zubu ulomený) staleho převodu diferencialu a nasledným opracovaním?
Uživatelský avatar
fmodel
Příspěvky: 10119
Registrován: 26. 10. 2011, 10:37
Kontaktovat uživatele:

18. 10. 2020, 8:37

Myslím že bez šance pokud má diferenciál v autě ještě něco vydržet.
http://www.rm-reznicek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Milan199
Příspěvky: 2928
Registrován: 18. 8. 2010, 9:04

18. 10. 2020, 9:18

Problém je to obrobení zubu. V podstatě to musíš seřídit stejně jako bys dělal celé kolo nové // což bude tak 70% ceny obrobení //. Jako bonus se musíš "trefit" do toho původního ozubení.
Abys to dobře navařil musíš mít přesný rozbor materiálu, správné přídavné materiály, umět to :D.

Přidávám se k fmodelovi - bez šance.
matej
Příspěvky: 198
Registrován: 27. 8. 2018, 6:19

20. 10. 2020, 1:23

Osobne poznám zopár ľudí ktorí bežne navárajú chýbajúce časti zubov a potom to opracujú a zlícujú ručne brúsením... (pretože je to pre nich najlacnejšie riešenie)Najdostupnejší spôsob navárania je obalenou elektródou.(Použitelné najmä pre veľké zuby stavebných strojov)Vyrábajú sa elektródy priamo na to určené. Čo viem ozubené kolesá do prevodoviek sa vyrábajú prevažne z materiálov 14220, prípadne 16220. Ak nechceš sám experimentovať môžeš osloviť dáku firmu. Strýko gúgl mi našiel medzi prvými túto:

https://www.zvaranie-hlavac.sk/renovaci ... ch-kolies/
Uživatelský avatar
fmodel
Příspěvky: 10119
Registrován: 26. 10. 2011, 10:37
Kontaktovat uživatele:

20. 10. 2020, 1:45

ano 16220 ,14220 ale co s tou cementací? navaříš zub ,vybrousíš na otisk (zrovna u toho talířového kola nebo hrušky to bude chtít štelovatelnej přípravek
a bejt hooodně dobrej v tom nalicování jinak je to zbytečná práce) a co pak ? cementace tam nebude a za chvíli to asi sežereš.
http://www.rm-reznicek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
HellGrip
Příspěvky: 1282
Registrován: 21. 5. 2019, 10:26

20. 10. 2020, 3:12

fmodel píše: 18. 10. 2020, 8:37 Myslím že bez šance pokud má diferenciál v autě ještě něco vydržet.
Nazdar, prečo?
Laserom navaria cca 62HRC aj oteruvzdorné prídavné matroše. Ja by som šiel touto cestou.
Uživatelský avatar
fmodel
Příspěvky: 10119
Registrován: 26. 10. 2011, 10:37
Kontaktovat uživatele:

20. 10. 2020, 4:33

No aby ten návar a opracování nestálo víc než zakázková výroba nového ,ještě je rozdíl jestli opravuješ na veterána za 5 mega nebo Š105 a nechceš utrácet tak vymejšlíš zavaření ,oba případy jsem zažil :wink:
http://www.rm-reznicek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
HellGrip
Příspěvky: 1282
Registrován: 21. 5. 2019, 10:26

20. 10. 2020, 4:42

1min. / 1e.
Už som to raz riešil. Dal som prídavok desatinu a almaz diamant. pilník šiel po fuške do koša. :lol:
Josef
Sponzor fora
Příspěvky: 5699
Registrován: 19. 11. 2006, 9:25
Bydliště: Valašsko

20. 10. 2020, 4:45

HellGrip píše: 20. 10. 2020, 3:12
fmodel píše: 18. 10. 2020, 8:37 Myslím že bez šance pokud má diferenciál v autě ještě něco vydržet.
Nazdar, prečo?
Laserom navaria cca 62HRC aj oteruvzdorné prídavné matroše. Ja by som šiel touto cestou.
Já to před několika lety objednával taky na opravu ozubení. Ale to byl modul snad 8 a cenově to byla raketa a trvalo to taky dlouho. Kluci to ale dělali perfektně. Final ovšem na pětiosce.
HellGrip
Příspěvky: 1282
Registrován: 21. 5. 2019, 10:26

20. 10. 2020, 4:48

:lol:
tak modul 8, to už je za fúrik(kolečko) matroša :)
Odpovědět

Zpět na „Potřebuji vyrobit - vypomoc pri vyrobe“