soustužení - cyklo
Pravidla fóra
Toto forum vyzaduje schvaleni prispevku moderatorem.
Toto forum vyzaduje schvaleni prispevku moderatorem.
Ahoj,
Do toho asi nikdo nepůjde. To je voživot. Za komančů by se tě dobrý soustružník zeptal na co to je, a vyhodil Tě. Za mlada jsem taky potřeboval díly na kolo-vyrazil mne šlušně a vysvětlil mi to. Zde nešetři kup originál SHIMANO a popřípadě jen zkracuj, a hezky chlaďit. Často na kole přemýšlím z čeho to ten SHIMANO dělá. Jezdím horáka v těžkom terénu cca 28 let 60.000 km najeto -veterán snažím se to udržet v originálu. Jednu dutou osu jsem již měnil ale kliky šaltry brzdy Včka náboje přední zadní v originálu osazení XT starý dobrý!
Samo že spotřebák měním řetěž, placky a kolečko.
Neštři zde opravdu Nee!
Je problém jesli se tvůj požadavek nedá sehnat. Samo že ještě zadní by šla to by jsi mohl ustát, ale předni? To není vzít kus železa nebo trubičky. To je podle mne cyklická ůnava. To se musí udělat s rozumem a jistotou.
Do toho asi nikdo nepůjde. To je voživot. Za komančů by se tě dobrý soustružník zeptal na co to je, a vyhodil Tě. Za mlada jsem taky potřeboval díly na kolo-vyrazil mne šlušně a vysvětlil mi to. Zde nešetři kup originál SHIMANO a popřípadě jen zkracuj, a hezky chlaďit. Často na kole přemýšlím z čeho to ten SHIMANO dělá. Jezdím horáka v těžkom terénu cca 28 let 60.000 km najeto -veterán snažím se to udržet v originálu. Jednu dutou osu jsem již měnil ale kliky šaltry brzdy Včka náboje přední zadní v originálu osazení XT starý dobrý!
Samo že spotřebák měním řetěž, placky a kolečko.
Neštři zde opravdu Nee!
Je problém jesli se tvůj požadavek nedá sehnat. Samo že ještě zadní by šla to by jsi mohl ustát, ale předni? To není vzít kus železa nebo trubičky. To je podle mne cyklická ůnava. To se musí udělat s rozumem a jistotou.
Práce fšeho druhu (hlavně závity)
Jsme ČEŠI, musíme si pomáhat!
Jsme ČEŠI, musíme si pomáhat!
- robokop
- Site Admin
- Příspěvky: 22396
- Registrován: 10. 7. 2006, 12:12
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Asi vim kde koupit polotovar ktery by mohl byt i ze zajimaveho materialu a jiz predvrtany a tlustosteny, takze dost masa na obrabeni z venku. I tak to nebude nic lacineho.
Vsechna prava na chyby vyhrazena (E)
Keď to vyrobili, tak musí existovať náhrada. Oslov nejaký dobrý bike shop a oni ti to zoženú. A cenu nerieš, nemá to význam.
Každopádne keď sa to nepodarí zohnať, je lepšie kúpiť celý nový náboj a prepliesť výplet v kolese. Každopádne ber kvalitnú značku, na tom sa neoplatí šetriť.
A nakoniec keď to chceš silou mocou vyrábať, tak to nerob aspoň s tou vnútornou dierou.
Každopádne keď sa to nepodarí zohnať, je lepšie kúpiť celý nový náboj a prepliesť výplet v kolese. Každopádne ber kvalitnú značku, na tom sa neoplatí šetriť.
A nakoniec keď to chceš silou mocou vyrábať, tak to nerob aspoň s tou vnútornou dierou.
A z ceho ten dokonalej polotovar bude ze bude tak drahej? Resp proc by nemohl pouzit nejakou beznou kulatinu napr tridy 16 a udelat to z toho a zuslechtit.. jasne ze to nebude delat z 11523 z Kondora, ale nechapu co by teda mel pouzit za polotovar?
věčný rýpal,který musí mít poslední slovo, odpůrce low-cost zařízení končících v naprosté většině případů v hromadě šrotu
uživatelé hýbátek, kteří mají z mých příspěvků celoživotní trauma nechť si mé příspěvky VYPNOU
uživatelé hýbátek, kteří mají z mých příspěvků celoživotní trauma nechť si mé příspěvky VYPNOU
- tumlik
- Sponzor fora
- Příspěvky: 3591
- Registrován: 19. 12. 2007, 8:20
- Bydliště: já su z Moravskej :-)
- Kontaktovat uživatele:
švára studoval s mladým shimanem na fakultě, můžu se ho zeptat jestli by mladej nepustil know how, byli docela kamarádi
jaký je důvod toho otvoru? honba za gramáží a nebo nějaký bližší účel
http://www.tumlikovo.cz/
Popularizační web nástrojařství a kovoobrábění
Popularizační web nástrojařství a kovoobrábění
tou dírou je prostrčený šroub M4 (M5??? , možná nějaký UNF ??, neměřil jsem to) kterým se to celý upíná do vidlice, tzv rychloupínák
z hlediska pevnosti v ohybu nemá ta díra téměř žádný vliv
taky v tom nevidím až takovou kosmickou vědu
slušnej materiál, zušlechtit a je to
z hlediska pevnosti v ohybu nemá ta díra téměř žádný vliv
taky v tom nevidím až takovou kosmickou vědu
slušnej materiál, zušlechtit a je to
Obvykle se dějí věci obvyklé. Méně často se dějí věci neobvyklé a zcela vyjímečně se dějí věci vyjímečné...
Masturn 40 CNC, Hermle UWF1200H CNC a pár klasik
http://www.radialengine.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autopejsek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Masturn 40 CNC, Hermle UWF1200H CNC a pár klasik
http://www.radialengine.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autopejsek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
sroub z napravy bude azaz, nejslabsi clanek je stejne ten stredovy sroub, proto maji trial kola matice
"do řiti se řítíme, ani o tom nevíme.."
Ja by som v tom žiadnu raketovú vedu nehľadal a osobne by som si to v prípade nedostupnosti dielu s kľudom v duši vyrobil z ocele 15230.6. Podľa mňa má dostatočnú pevnosť aj odolnosť voči únave na daný účel, takisto v dostupnosti a cene nevidím problém. Pri opracovaní by som sa zameral na kvalitu povrchu bez vrubov, nakoľko prípadne trhliny sa začínajú inicializovať prevažne z povrchu materiálu.
A jak by jsi to vrtal? Materiál, co jsi vybral super, i to, co jsi psal dál, ale problém je, že to prostě klasicky nevyvrtáš a vrták ti vyleze doslova bokem.matej píše: ↑20. 11. 2020, 11:19 Ja by som v tom žiadnu raketovú vedu nehľadal a osobne by som si to v prípade nedostupnosti dielu s kľudom v duši vyrobil z ocele 15230.6. Podľa mňa má dostatočnú pevnosť aj odolnosť voči únave na daný účel, takisto v dostupnosti a cene nevidím problém. Pri opracovaní by som sa zameral na kvalitu povrchu bez vrubov, nakoľko prípadne trhliny sa začínajú inicializovať prevažne z povrchu materiálu.
Bez dělového poháněného vrtáku ani náhodou!
Milan
jdi ty breptoMi_los1 píše: ↑20. 11. 2020, 11:48A jak by jsi to vrtal? Materiál, co jsi vybral super, i to, co jsi psal dál, ale problém je, že to prostě klasicky nevyvrtáš a vrták ti vyleze doslova bokem.matej píše: ↑20. 11. 2020, 11:19 Ja by som v tom žiadnu raketovú vedu nehľadal a osobne by som si to v prípade nedostupnosti dielu s kľudom v duši vyrobil z ocele 15230.6. Podľa mňa má dostatočnú pevnosť aj odolnosť voči únave na daný účel, takisto v dostupnosti a cene nevidím problém. Pri opracovaní by som sa zameral na kvalitu povrchu bez vrubov, nakoľko prípadne trhliny sa začínajú inicializovať prevažne z povrchu materiálu.
Bez dělového poháněného vrtáku ani náhodou!
Milan
"do řiti se řítíme, ani o tom nevíme.."
Zvolil by som si jednu z nasledujúcich možností: (ktoré dokážem zrealizovať vo vlastnej réžií bez nákupu nového náradia)
1. Vŕtal by som z oboch strán do 1/2, postupne so stúpajúcou hĺbkou, meniť dĺžku nástroja s kvalitnou geometriou ostria (s nejakým minimálnym vrubom v strede by som v kľude žil )
2. Najskôr by som to prevŕtal durch a následne opracoval povrch
3. Vzdám sa rýchloupínania
Na originálu jsou závity naválcovaný - a můžete hádat proč - a co to asi tak bude dělat když nebudou.
Protože tyhle osy se všelijak fušovaly už za komančů a obvykle to pak mívalo vždy stejný únavový průběh (třeba po půl roce).
tak tak milane no brách když si za socíků našetřil na favorit speciál tak mu ta hřídelka taky praskla...ve fabrice to žádný soustružník nechtěl dělat protože ten závit tam byl ještě do kuželu...no a pak mu to někdo udělal myslím franta ze střediska 102 to byl machr jenže když se to vysoustruží tak je to jeden vrub vedle druhého i když to vyleštíš podle mě je ten polotovar výkovek jo a vždycky to prasklo na konci závitu
Gdyž sa chce, tak ide fšecko...