porovnavka rucnich plasmovych rezacek

a dalsi nekonvencni metody obrabeni a deleni
Odpovědět
Uživatelský avatar
robokop
Site Admin
Příspěvky: 17083
Registrován: 10. 7. 2006, 12:12
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

1. 9. 2019, 8:02

idealni dodat video
samozrejme typ stroje a nastaveni
tlousta materialu
fotku ukosu s uhelnikem
detail rezu atd...
Vsechna prava na chyby vyhrazena (E)
Uživatelský avatar
packa
Příspěvky: 5308
Registrován: 7. 2. 2007, 6:42
Bydliště: Královehradecký kraj

1. 9. 2019, 8:35

x
Naposledy upravil(a) packa dne 2. 9. 2019, 6:15, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
robokop
Site Admin
Příspěvky: 17083
Registrován: 10. 7. 2006, 12:12
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

1. 9. 2019, 8:41

Uz jsem to opravil
Nejak se mi motaj pismenka vic jak obvykle
Asi kvuli tem praskum, ne nadarmo je tam zakaz rizeni
Vsechna prava na chyby vyhrazena (E)
Mad_BOXs
Příspěvky: 1350
Registrován: 14. 1. 2008, 4:30
Bydliště: Dvůr Kálové n.Labem

2. 9. 2019, 5:59

Tak jsem se trápil s plasmou z Lidlu, řez mizerný, nová tryska a 8ku říznout byl problém.
Pak po studiu různých komentářů, jsem zjistil, že v mé trysce je díra 1.2mm, tak jsem sehnal s dírou 0.7mm a řeže to 15mm jak fík. Žádné podřezávání a rychlost řezu úměrná tloušťce materiálu.
Dávám to sem pro ostatní, aby se vyhnuli zbytečnému trápení.
bednar.dk@seznam.cz
SolidWorks 2011
Zakázková výroba jednoúčelových strojů
konstrukce strojů, automatizace,
http://www.indops.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Robi G
Příspěvky: 62
Registrován: 14. 7. 2017, 12:49
Kontaktovat uživatele:

2. 9. 2019, 7:58

Mám tiež rezačku z lidla. Môžeš prosím napísať, kde si zohnal trysky s 0,7mm otvorom? Najmenšie čo som kúpil boli 0,97mm. Horák PT31 je ale dosť utrápeny a nepresný. Treba dať pozor aby tryska nebola vložená vyosene, aby nepodrezávala zbytočne veľa do strany.
Do 6mm reže pekne, deliaci rez 10mm. Na moje zámočnícke práce spokojnosť. Kúpil som ju zo zvedavosti, čo to vlastne tá plazma je a ani som nečakal aká užitočná vec to pre mňa je. Pomáham si pravítkom , šablónami či kružidlom.
https://robikyr.rajce.idnes.cz/Lidl_plazma_PPS40_A1/
Mad_BOXs
Příspěvky: 1350
Registrován: 14. 1. 2008, 4:30
Bydliště: Dvůr Kálové n.Labem

2. 9. 2019, 4:35

To snad ani nemohu publikovat, jak jsem k ní přišel.
Vzal jsem jednu trysku a nasadil na trn, pak následovalo kladívko a tím jsem zakoval tu trysku a potom protáhnul vrtákem. Byla to taková zkouška a ono to funguje.
Ale prý se dají koupit, zatím jsem nekupoval.
bednar.dk@seznam.cz
SolidWorks 2011
Zakázková výroba jednoúčelových strojů
konstrukce strojů, automatizace,
http://www.indops.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Uživatelský avatar
shaolin
Příspěvky: 343
Registrován: 11. 9. 2011, 7:17

2. 9. 2019, 6:09

Robi G - velmi pekná práca na to že to režeš ručne a s prípravkami.
Ja si občas vyrezavam šablóny na cnc z HDF dosky 3mm hrubej čo sa používa na zadnú stenu nábytku a vpohode to vydrží. Hlavne mám sadu kruhov na diery

Na náhradne trysky na aliexprese alebo ebay zadajte" plasma consumables " je tam toho mraky ...

Podrezávanie vraj robí aj zlý spósob ukostrenia materiálu, pretože rez ťahá ku svorke. Najlepšie je rezať na rošte a ten mať ukostrený...ale to asi už viete...
r4cv
Příspěvky: 1513
Registrován: 8. 12. 2009, 8:32
Bydliště: Topoľčany

2. 9. 2019, 6:23

shaolin píše:
2. 9. 2019, 6:09
Podrezávanie vraj robí aj zlý spósob ukostrenia materiálu, pretože rez ťahá ku svorke. Najlepšie je rezať na rošte a ten mať ukostrený...ale to asi už viete...
to ukostrenie je buď dobré a reže to, alebo nie je a nezapáli oblúk, len prská. a ťahanie oblúku ku kostre si neviem predstaviť.
r4cv
Příspěvky: 1513
Registrován: 8. 12. 2009, 8:32
Bydliště: Topoľčany

2. 9. 2019, 6:44

práve nahrávam video z dnešného pálenia.
zdroj OTC Daihen D12000
pôvodne ručná mašina, ktorá má dobré vlastnosti a tak ju mnoho ľudí používa na CNC
pálený mat. hrúbka 3,5mm, vysokolegovaná, oteruodolná, kalená mrcha - disk na tanierové brány
rezný prúd 50A
dýza 1,0mm
rezná rýchlosť 1500mm/min
doba prepalu mat. 0,5sek
štartovacia / rezná výška 5,5mm/4mm

Uživatelský avatar
DwPetr
Příspěvky: 3336
Registrován: 23. 9. 2016, 8:25

2. 9. 2019, 6:57

Trysky mám 1mm po těch tenčích se podívám
IMG_20190902_175023_0.jpg
IMG_20190902_175050_9.jpg
IMG_20190902_175001_2.jpg
TOS H 63, Strigon GH 560, KFD 250, Berco HON 200, Stanko 16K20, TOS 4C, ZMM NK 203, FUS SMC-8B
Mad_BOXs
Příspěvky: 1350
Registrován: 14. 1. 2008, 4:30
Bydliště: Dvůr Kálové n.Labem

3. 9. 2019, 4:57

bednar.dk@seznam.cz
SolidWorks 2011
Zakázková výroba jednoúčelových strojů
konstrukce strojů, automatizace,
http://www.indops.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Odpovědět

Zpět na „plazma plyn voda laser EDM“