Heidenhain TNC 410 relay ext. dc voltage missing

diskuze tykajici se ridicich systemu a software komercnich CNC stroju
unclebaker
Příspěvky: 339
Registrován: 1. 3. 2010, 3:26

5. 3. 2016, 12:49

Ahoj, při spuštění TNC mi napíše relay ext. dc voltage missing, co jsem vyčetl tak při spuštění je to běžné hlášení. Po prostudování manuálu http://content.heidenhain.de/doku/tnc_g ... 940-22.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;, strany 18, zmáčknu " I " a nic se neděje, zpráva nemizí. Tlačítko E stopu je funkční, funkčnost a správné zapojení koncových a přejezdových spínačů jsem ještě řádně nezkoušel, tímto chci začít. Napadá tedy někoho ještě možné další příčiny ? S Heidenhainem jsem nikdy nepracoval, jsem samouk. K historii stroje nic nevím, koupil jsem se závadou v elektroinstalaci. Nemyslím si, ale že toto je ta závada o které prodejce hovořil.
Uživatelský avatar
fmodel
Příspěvky: 10090
Registrován: 26. 10. 2011, 10:37
Kontaktovat uživatele:

5. 3. 2016, 1:33

Nevím ,na TNC430 se mačká CE
http://www.rm-reznicek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
testone
Sponzor fora
Příspěvky: 7174
Registrován: 3. 12. 2010, 5:56
Bydliště: Slaný

5. 3. 2016, 3:01

fmodel píše:Nevím ,na TNC430 se mačká CE
asi motáte dohromady dvě věci
při nabíhání systém hlásí že mu chybí cosi - je to součást vnitřní kontroly systému - to se během nabíhání systému jen odmáčkne END (možná i to CE)
systém pak nabíhá dál a dostane se k referování, zahlásí "pass over reference" nebo tak něco a zobrazí seznam os pro referování
teprve v tomhle okamžiku kontroluje smyčku koncáků, stop tlačítek, krytů atd
pokud jsou všechny ty kontakty (jsou v sérii) sepnuté a systém je ready (chce referovat), pak zmáčknutím tlačítka pohonů (bude velké prosvětlené, jiné než na klávesnici Heidna) teprve nahodíš za slyšitelného cvaknutí stykače výkonovou část pohonů a může se to teprve začít hýbat
jestli se dostaneš až k referování a dál ne, nejdou nahodit pohony, protože