Reinkarnace píše: ↑24. 2. 2021, 6:58
aleshonsa píše: ↑21. 2. 2021, 6:14
Tak to je dost těžký aušus.
"Je tedy nutno počítat ještě s nějakou investicí do ozub.kol a motoru, zhruba kolem 6-7tis.Kč."
To chtěl pan Eda asi napsat za jedno ozubené kolo. Nevím, jaká kola tam konkrétně chybí, ale jelikož jsou z i převodovky s řazením, tak to budou nejspíše korigovaná kola. Tj. nedají se koupit hotová., je nutná zakázková výroba. Mě se v FN22 strhnul ozubený hřeben. Už je to pár let, takže si přesně ceny nepamatuju, ale ty nejlevnější nabídky byly na 4 - 5 tisíc.
Tohle fakt rozhodně nebrat.
Vidíš, a už je pryč. Jen se po ní zaprášilo. Stačilo vyčistit, hezky nabarvit a vyměnit šroubky.
Ono to taky může skončit, že se objeví tak za 1/4 roku v jiném inzerátu a bude tam něco ve smyslu "chtěl jsem jí dát dohromady, ale nemam na to čas" + rekapitulace co tomu k uvedení do provozu chybí.
Ty závady se dají odstranit za jeden den, nebo dejme tomu víkend. Akorát ty díly musí dotyčný mít - a to je právě to. Z mého úhlu pohledu je lakování neskutečný opruz a žrout času. Znamená to celé to rozebrat, dostat dolů staré vrsty a kde byl lak sloupaný na tmel tak ten taky jestli je promaštěný, udělat nový tmel, namaskovat plochy co mají zůstat čisté a nalakovat. Jestli je to tedy poctivě udělané dvojsložkovým lakem tak, aby to vydrželo a nebylo to dole hned za rok (ať už že se to sloupe, nebo to smyje emulze). Samotné čištění od šmíru je taky žrout času. Takže je mi dost divné, proč když tohle celé někdo absolvuje, tak to nedodělá. Hlavně když v textu "tvrdí" jak je to "jednoduché".
Ale třeba dotyčný kupec ty díly má, nebo má nějaký vrak FA2 z kterého to použije.