GH400
Pravidla fóra
Toto forum vyzaduje schvaleni prispevku moderatorem.
Toto forum vyzaduje schvaleni prispevku moderatorem.
Jak jsem říkal Lifymu, když dílnu, tak montovanou halu např. Borga, pořádnej beton a vejšku a hlavně prostor pod střechou. Chlívky se daj vevnitř stavět 20 let, ale ten obal, ten obal. Lepím to kontejnerama.
TOS H 63, Strigon GH 560, KFD 250, Berco HON 200, Stanko 16K20, TOS 4C, ZMM NK 203, FUS SMC-8B
Jinak doprava s rukou vyšla na 7500Kč. Cesta 150km krát 2. Když počítám 1000Kč nakládku skládku, mýto 650Kč, tak mi vychází kolem 20Kč/km.
Dopravce je odtah-plzen@seznam.cz a má auto s rukou na 4t.
Dopravce je odtah-plzen@seznam.cz a má auto s rukou na 4t.
A je to v dílně. Sám bych to nejspíš nezvádnul, ještě že jsem měl pomocníky. Včera souseda, kterého jsem napájel pivem a po 4h odcházel značně rozjařen. Dneska sestru. Tu jsem napájet pivem nemusel. Rád bych viděl, ja to někdo odstěhuje za půl hodiny, kdybych to chtěl zdarma někomu věnovat.
Já halal jídlo nehodlám podporovat tím, že bych ho jedl.
http://neviditelnypes.lidovky.cz/potrav ... nomika_wag
http://neviditelnypes.lidovky.cz/potrav ... nomika_wag
jj halal vepřové do každé jídelny
http://www.rm-reznicek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Tak jsem se dal do čištění. S benzínem to šlo pomálu, docela dobře to jde s čističem na grilovací rošty. Ale jak se vám ten sajrajt dostane na ruce, je problém to vůbec smejt.
Jinak klínové řemeny jsou nacucané olejem, ten tam musí docela fest chcát. To je asi špatne. Pokusím se sundat řemenici a kouknu, zda tam nejsou gufera.
Jinak klínové řemeny jsou nacucané olejem, ten tam musí docela fest chcát. To je asi špatne. Pokusím se sundat řemenici a kouknu, zda tam nejsou gufera.
Sundal jsem vodící lišty z beranu. Jedna je dobrá a druhá přidřená tak z 1/3 z obou konců. Spároměrkou jsem naměřil 0,05 že je to vydřené po koncích. To samé na beranu. Mám nechat tu vydřenou lištu obrousit?
V těch lištách je primitivní škrtící ventil, jen červík, který omezuje průtok oleje. Tak u té přidřené lišty byl ten červík zatažený na doraz. Tedy totálně přiškrceno.
V těch lištách je primitivní škrtící ventil, jen červík, který omezuje průtok oleje. Tak u té přidřené lišty byl ten červík zatažený na doraz. Tedy totálně přiškrceno.
Mám teď doma v litrovce jakousi sračku na čištění motorů, je na tom varování že je to žiravina, rovnou jsem si to stihl nastříkat do xichtu, a nic se mi nestalo, takže je to vhodný, nastříkáš to na to, a před očinma ta mastnota jede dolů, vyčistil jsem s tím celou brusku, parádně odmaštěný. Název si nepamatuju, ale mrknu na to, takže můžeš zkusit čistič na motory, s benzínem se to nedá srovnat.
TOS H 63, Strigon GH 560, KFD 250, Berco HON 200, Stanko 16K20, TOS 4C, ZMM NK 203, FUS SMC-8B
Taky jsem kupoval na obrážečku Koyote čistič motorů ani ne za kilo. https://proprumysl.cz/cistic-motoru-500 ... er-coyote/
Svinčík jde fakt dolů přímo před očima.
Svinčík jde fakt dolů přímo před očima.
Soustruh SN320, Obrážečka Strigon GH400, CNC router Pacer Cadet, TIG AC/DC