Kompresor
Pravidla fóra
Toto forum vyzaduje schvaleni prispevku moderatorem.
Toto forum vyzaduje schvaleni prispevku moderatorem.
-
- Příspěvky: 1227
- Registrován: 21. 11. 2017, 9:16
nebylo by jednodušší za litr koupit starý kompresor z LIAZky a dát ho na generálku za 4000? Životnost bude jistě několikanásobně delší, výkonnost vyšší. Já koupil kompresor Jikov 4143 po generálce za litr. Plánuju k němu připojit vysoušeč z náklaďáku a koupil jsem 10 let starou nádrž na LPG. Ta je jak nová Když jsem sháněl, našel jsem inzerát na úplně nové kompresory z Karosy, také za litr.
předválečný soustruh Volman, protahovačka HMS 850, Gude MIG 192/6K, frézka F1J2
To se fakt necháš takhle vyblbnout ??
Na co ten kompresor vážně potřebuješ ?
Na co ten kompresor vážně potřebuješ ?
http://www.rm-reznicek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Kompresory z náklaďáku jsou zoufalost při použití jinde než v náklaďáku. Ať už konstrukcí, třeba vodní chlazení, tak mazání, nebo výkonem.
Začni tím na co to chceš, a pak se uvidí jestli stojí za to vůbec vyrábět nějakej polofunkční celek. Když se totiž spočítají všechny serepetičky okolo, tak se dá za stejný peníze koupit normální kompresor, buď Orlíkovo těleso, dokonce i po tý asi GO, alespoň zvenčí barvou, nebo se dá koupit celej hotovej použitej kompresor s úplně jinejma parametrama.
Porozmejšlej.
(Kdyby náhodou někdo pochyboval, kompresory z náklaďáku tu mám taky, dokonce i ten z liazky, taková nouzovka na foukání kol kdysi)
Začni tím na co to chceš, a pak se uvidí jestli stojí za to vůbec vyrábět nějakej polofunkční celek. Když se totiž spočítají všechny serepetičky okolo, tak se dá za stejný peníze koupit normální kompresor, buď Orlíkovo těleso, dokonce i po tý asi GO, alespoň zvenčí barvou, nebo se dá koupit celej hotovej použitej kompresor s úplně jinejma parametrama.
Porozmejšlej.
(Kdyby náhodou někdo pochyboval, kompresory z náklaďáku tu mám taky, dokonce i ten z liazky, taková nouzovka na foukání kol kdysi)
TOS H 63, Strigon GH 560, KFD 250, Berco HON 200, Stanko 16K20, TOS 4C, ZMM NK 203, FUS SMC-8B
Jestli ti nevadí řev šakala a menší výkon tak stačí dvouválec s integrovaným motorem (2800ot /min) s nádobou 50litrů ,pokud chceš něco tiššího a většinou výkonnějšího tak dvouválec s pohonem řemenem otáčky 1100ot/min. cenová relace tak 7-10000 ,pokud se k němu budeš chovat slušně tak tě jako hobbíka přežije a dětem bude stejně jedno jestli do kovošrotu povezou hobby kompresor nebo profi
http://www.rm-reznicek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Jo no, tak to si s kompresorem z náklaďáku, kterej drží nahoře sedačku a odbržděný brzdy pomůžeš
Nahoď rozpočet
TOS H 63, Strigon GH 560, KFD 250, Berco HON 200, Stanko 16K20, TOS 4C, ZMM NK 203, FUS SMC-8B
To už bych se možná rozmejšlel i jinak, je to sice trošku dražší, ale je to plnohodnotnej stroj, kterej bych z fleku mohl hodit na lakovnu, a nebál bych se s ním i pustit do menšího písku https://stroje.bazos.cz/inzerat/1111154 ... r-boge.php
Spíš už jen pro názornost, celkový řešení https://stroje.bazos.cz/inzerat/1111863 ... er-am5.php a i když se to někomu nebude zdát, tak ta cena není vůbec špatná. Je to sice jen osmistovka no, ale lakovnu a nářadí by v tichosti dobře utáhla.
TOS H 63, Strigon GH 560, KFD 250, Berco HON 200, Stanko 16K20, TOS 4C, ZMM NK 203, FUS SMC-8B
No s těma šroubákama opatrně ,když nemakaj a pustíš ho jen občas tak většinou zapláčeš ,je to kompresor na opravdovou práci a né pro hobbíka.
No a pak si koupí jen lakovací box ,pískovací kabinu na celej náklaďák a sbíječku do dolů
No a pak si koupí jen lakovací box ,pískovací kabinu na celej náklaďák a sbíječku do dolů
http://www.rm-reznicek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Samý super věci, můžu doporučit
TOS H 63, Strigon GH 560, KFD 250, Berco HON 200, Stanko 16K20, TOS 4C, ZMM NK 203, FUS SMC-8B
... pokud chceš Liazku, tak se mi spinká v regále. Provedení chlazení vzduch, dvojválec, funglovka, napojení do motoru bylo přes takový růžicový bazmek na který už mám vyfrézovaný protikus a spojku. Rám udělaný pro motor 3kW. Klidně se zastav, prohlídni a poměř si, alespon dáme po dlouhé době řeč Případná výměna za cokoliv možná Šel jsem úplně stejnou cestou, potom jsem narazil na nový agregát 1JSK, posháněl jsem zbytky a postavil Orlíka. Dost mě to bavilo a rád bych to zopakoval, protože potřebuju druhý. Agregát II. co jsem schrastil je v jetém a technicky neznámém stavu. Nejsem schopen nikde sehnat katalog čísla, abych byl schopen si říct v jakém stavu jsou valce a písty. Pokud je tady na drátě zkušený motorář, potom rady semmilan.83 píše: ↑31. 10. 2019, 8:16 nebylo by jednodušší za litr koupit starý kompresor z LIAZky a dát ho na generálku za 4000? Životnost bude jistě několikanásobně delší, výkonnost vyšší. Já koupil kompresor Jikov 4143 po generálce za litr. Plánuju k němu připojit vysoušeč z náklaďáku a koupil jsem 10 let starou nádrž na LPG. Ta je jak nová Když jsem sháněl, našel jsem inzerát na úplně nové kompresory z Karosy, také za litr.
Já LIAZacky dvouval 4143 mám po generálce, tak nepotřebuju další. Nechci ho drtit na doraz, pojede jen na 1460 ot/min, tak mi bude stačit 2,2 kW motor. Předpokládám, že životnost bude slušná. Snad se ke stavbě kompresoru v zimě dostanu. Mám i dvouval z trambusu, ale ten je slabsi. Jakého máš toho Orlíka? 1jsk75? Možná bych v práci sehnal nějaké hraniční miry na 3dsk75. Hodně toho bude na 1jsk75 pasovat
předválečný soustruh Volman, protahovačka HMS 850, Gude MIG 192/6K, frézka F1J2