Mám model stl - jedná se o model auta . model má kupu děr které se mi jakš takš daří opravit v meshlabu .
Mám ale problém že třeba okna jsou tak tenký že je slicer ignoruje - máte nějaký ověřený postup jak tyto stěny nafouknout ?
Mě by nejvíc vyhovovalo zkopírovat povrch a stěny třeba o 2 mm odsadit je nějaký takový program který by to uměl ?
úprava modelu stl
Jestli ti nedělá problém angličtina tak fusion 360 je pro hobby zadarmo a umí docela rozumě převést mesh do 3D objektu se kterým jde dál pracovat dle libosti. Na tytrubko je spoustu návodů jak tohle udělat. Jednou jsem to zkoušel a dá se to, sice piplačka ale pokud to hodně chceš...
(Program samotný asi dodávají i v CZ jak na tom budou návody na CZtrubce netušim sleduju pouze zahraniční tvorbu).
(Program samotný asi dodávají i v CZ jak na tom budou návody na CZtrubce netušim sleduju pouze zahraniční tvorbu).
Ten fusion 360 si neskúšal? Akurát je tam problém pri modeloch s vysokým počtom trojuholníkov, od určitého počtu už to odmieta prekonvertovať na solid body. Je tam síce možnosť zredukovať mesh, ale potom zasa prídeš o detaily. Ak chceš, tak to môžem vyskúšať, ale neručím za to, že to pôjde.
Tos C45-2000
cura to nezvladne?
"do řiti se řítíme, ani o tom nevíme.."
Skus WINGS3D