Navod kompresor 1 JSK 50-2

navody prirucky brozury
prosim oznacujte vlakna podle nasledujiciho klice "Frezka nastrojova FNGJ32"

Uživatelský avatar
salus
Příspěvky: 1546
Registrován: 1. 9. 2013, 1:30
Bydliště: Chrudimsko

4. 10. 2019, 3:44

cijoml píše: 4. 10. 2019, 10:55 Za komutator se omlouvam u asynchronniho motoru samozrejme neni. Kompresor jsem zkousel v noci a ty draty smotane k sobe proste tak vypadaly.
Smotané dráty vypadaly jako komutátor? Tak to bych tedy chtěl vidět i v té tmě. Víš vůbec jak vypadá komutátor a kde je v motoru umístěn? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Soustruh: S-28 Žebrák
Stolní vrtačka: TOS V10A
Pásová pila: G5013W/400
Uživatelský avatar
Charon
Sponzor fora
Příspěvky: 5181
Registrován: 27. 7. 2019, 4:31
Bydliště: Praha

4. 10. 2019, 3:55

No ja bych řek že třífazovy motor, co má ten orlik, by jsi měl poznat i potmě :D
Na hobíka to asi jde...
SM16A, FN20, 3E710B, CDC7-2, HO02, CO2laser, Fiber a tak
cijoml
Příspěvky: 13
Registrován: 3. 10. 2019, 7:35

5. 10. 2019, 7:38

Dobre panove skonceme s mou idiocii a vratme se k tematu navodu.
jak vyresit cisteni vzduchu? Vcera jsem vymenil manometry i spinac natahal elektriku a kompresor jede. Akorat sem zjistil ze je ulomena ta klicka z nadrze k manometru. Existuje nahrada?
testone
Sponzor fora
Příspěvky: 7174
Registrován: 3. 12. 2010, 5:56
Bydliště: Slaný

5. 10. 2019, 8:08

cijoml píše: 5. 10. 2019, 7:38 Dobre panove skonceme s mou idiocii a vratme se k tematu navodu.
jak vyresit cisteni vzduchu? Vcera jsem vymenil manometry i spinac natahal elektriku a kompresor jede. Akorat sem zjistil ze je ulomena ta klicka z nadrze k manometru. Existuje nahrada?
A točí se ti to správným směrem?
..
Existuje náhrada něčeho, o čem ani nevíme, jak to vypadá?
jestli to správně chápu, tak "klička z nádrže k manometru" je ovládací prvek ventilu, který umožňuje vyměnit manometr bez vypuštění nádrže
je to dáno nějakou normou, smysl to má u rozsáhlejších systémů, tady moc ne
buď se na to vys.... a až budeš ten manometr někdy měnit, tak nádrž předtím vypust
nebo tam dej nový ventil
Obvykle se dějí věci obvyklé. Méně často se dějí věci neobvyklé a zcela vyjímečně se dějí věci vyjímečné...
Masturn 40 CNC, Hermle UWF1200H CNC a pár klasik
http://www.radialengine.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autopejsek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Uživatelský avatar
stanik84
Příspěvky: 2263
Registrován: 3. 8. 2016, 9:29

5. 10. 2019, 9:40

Tak on ten T-ventil funguje hlavně na vypouštění vzduchu...

Viz.
5AbCWX.jpeg
Klidně dej ten manometr na přímo. Jen budeš muset koupit redukcí. Jsou tam jiné závity.
cijoml
Příspěvky: 13
Registrován: 3. 10. 2019, 7:35

5. 10. 2019, 5:31

ahoj, motor se mi toci spravne. Ano tady je ta klicka dobre videt jeste se mi nepovedlo ji teda vysroubovat. Ten velky manometr jsem nasel u taty ve skrini dokonce original, ten maly v te tluste roure ma zavit M12-1.5 takovy jsem nasel jen do 6 baru. Bude to stacit? Manometr nalezato v mem kompresoru neni. Trubku sem mel taky stejnou zelenou ale rozpadla se jak sem za ni jen trochu zatahal. Nastesti za rohem delaj tlakove hadice tak mi pan vyrobil novou.
Uživatelský avatar
stanik84
Příspěvky: 2263
Registrován: 3. 8. 2016, 9:29

5. 10. 2019, 6:01

Oni ty kompresory dělali i bez nadob, ten maly nahore nepotrebujes. Ten velký je na tlak ve vzdusniku. Ten maly je za redukcnim ventilem. Tam si nastavujes, kolik ti jde do hadice. Stačit by to mělo. Jestli teda nebudeš používat vyšší tlak na výstupu.
Uživatelský avatar
filla
Příspěvky: 3536
Registrován: 1. 12. 2013, 12:55
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

5. 10. 2019, 6:39

stanik84 píše: 5. 10. 2019, 9:40 Tak on ten T-ventil funguje hlavně na vypouštění vzduchu...

Viz. 5AbCWX.jpeg

Klidně dej ten manometr na přímo. Jen budeš muset koupit redukcí. Jsou tam jiné závity.
Ten ventil, tricestny,je tam na zkousku nulovanim toho manometru, kdo ma zkousky na tlakovy vzduch, tak to vi a vi jak a kdy ho pouzit
"do řiti se řítíme, ani o tom nevíme.."
testone
Sponzor fora
Příspěvky: 7174
Registrován: 3. 12. 2010, 5:56
Bydliště: Slaný

5. 10. 2019, 6:52

filla píše: 5. 10. 2019, 6:39 Ten ventil, tricestny,je tam na zkousku nulovanim toho manometru, kdo ma zkousky na tlakovy vzduch, tak to vi a vi jak a kdy ho pouzit
Jak?
díky za info
Obvykle se dějí věci obvyklé. Méně často se dějí věci neobvyklé a zcela vyjímečně se dějí věci vyjímečné...
Masturn 40 CNC, Hermle UWF1200H CNC a pár klasik
http://www.radialengine.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autopejsek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Uživatelský avatar
filla
Příspěvky: 3536
Registrován: 1. 12. 2013, 12:55
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

5. 10. 2019, 7:21

Kdyz budes mit nadobu pod trvalym tlakem, ta nevis, jestli se to manometr nezasekl, proto jednou dene pretocis ventil, vypustis tlak do manometru, on to spadne idealne na nulu, pak pretocis zpet a ukaze ti tlak v nadobe, u kompresoru, ktere vypinas a tlakova nadoba se ti do rana vyprazdni to delat nemusis, pac zacinas s nulovym tlakem a manometr by mel byt na nule, u tlakovych nadob, je to jeden z bezpecnostnich prvku
"do řiti se řítíme, ani o tom nevíme.."
testone
Sponzor fora
Příspěvky: 7174
Registrován: 3. 12. 2010, 5:56
Bydliště: Slaný

5. 10. 2019, 7:23

díky za vysvětlení
Obvykle se dějí věci obvyklé. Méně často se dějí věci neobvyklé a zcela vyjímečně se dějí věci vyjímečné...
Masturn 40 CNC, Hermle UWF1200H CNC a pár klasik
http://www.radialengine.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autopejsek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Mex
Příspěvky: 10288
Registrován: 6. 2. 2014, 10:29

5. 10. 2019, 8:02

cijoml píše: 5. 10. 2019, 5:31 ... ten maly v te tluste roure ma zavit M12-1.5 takovy jsem nasel jen do 6 baru. Bude to stacit? ...
No nevím, ale na 8 nebo víc barový kompresor bych si nedal 6-barový budík ani na výstup za redukčákem. Pokud nějak mechanicky nevyloučíš možnost nastavení vyššího tlaku (nějakým dorazem a podobně).

Třeba tady mají manometry se závitem M12x1.5 až do 400 bar (hned 2. odkaz z Google):
https://www.kompresory-vzduchotechnika. ... e-m12x1-5/
cijoml
Příspěvky: 13
Registrován: 3. 10. 2019, 7:35

6. 10. 2019, 7:04

Tenhle kompresor ma na stitku psany max tlak 6 bar. Taky sem koupil tlakovy spinac co vypina na 6 barech. Tak radsi dam 10 bar. Dekuju za odkaz.
Uživatelský avatar
filla
Příspěvky: 3536
Registrován: 1. 12. 2013, 12:55
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

6. 10. 2019, 7:58

testone píše: 5. 10. 2019, 7:23 díky za vysvětlení
nemas zac, jen jeste dulezitejsi je kontrovat funkci bezpecnostniho ventilu, jednou za smenu ho nadzvednout, cimz se ujistime, ze neni prilepene sedlo
"do řiti se řítíme, ani o tom nevíme.."
Uživatelský avatar
elbarto
Příspěvky: 4861
Registrován: 22. 5. 2014, 10:27
Bydliště: Prague

6. 10. 2019, 8:32

... jednou za směnu je celkem vtipná hláška, neznám nikoho, kdo by tuto operaci provedl za zivotnost kompresoru.
Odpovědět

Zpět na „Navody ke strojum, dokumentace“