Sroub v klikove hrideli

kdyz nebudes vedet kam to dat tak to napis sem, admin to za tebe umisti nebo vytvori novou sekci
Sancho Panza
Příspěvky: 1035
Registrován: 6. 3. 2021, 12:50

27. 6. 2022, 5:27

to si mohl napsat rovnou - že to je plechová Líza (nová za 299 USD).
Se to mohlo připevnit tavkou (kus od tebe by to na odjetí vydrželo), zpátky by se snadno použila klasika (jízda vlakem :lol: ).
Naposledy upravil(a) Sancho Panza dne 27. 6. 2022, 6:50, celkem upraveno 1 x.
zverodoktor
Příspěvky: 2984
Registrován: 3. 6. 2007, 9:49
Bydliště: Bratislava

27. 6. 2022, 6:32

Modros píše: 26. 6. 2022, 6:41 nabrousil sem závitník tak aby mě jednou hranou udělal vlnku....
Ahoj,
ako sa prosím ťa brúsi závitník aby jednou hranou robil vlnku? Originálny nevyhovie lebo by ti vyrábal točenú šponku?
Ak sa niečo môže pokaziť, tak sa to aj pokazí...
Modros
Příspěvky: 1669
Registrován: 31. 3. 2019, 7:58

27. 6. 2022, 7:22

zverodoktor píše: 27. 6. 2022, 6:32
Modros píše: 26. 6. 2022, 6:41 nabrousil sem závitník tak aby mě jednou hranou udělal vlnku....
Ahoj,
ako sa prosím ťa brúsi závitník aby jednou hranou robil vlnku? Originálny nevyhovie lebo by ti vyrábal točenú šponku?
tam je problém že klasickej závitník začne ten materiál trhat a nakonec se to zakousne.....tak vemeš klasickej závitník a ubrousíš mu tři hrany a zabírá jen jedna a uřezává ten závit postupně....nevim jak to vysvětlit....to jediné fungovalo

ale muselo se jet jen kousek...jak je ten šroub tvrdej tak se to tam namotalo a bylo to na zlomení závitníku

byla to zábava
Masso, stroje všemožný, autoservis, amatérské závody Nissan GTR
zverodoktor
Příspěvky: 2984
Registrován: 3. 6. 2007, 9:49
Bydliště: Bratislava

27. 6. 2022, 7:31

Ďakujem za vysvetlenie, podstatu chápem. Viem si živo predstaviť, že sa ti pri tom rosilo čelo :-D
Ak sa niečo môže pokaziť, tak sa to aj pokazí...
servis4sp
Příspěvky: 708
Registrován: 26. 11. 2018, 1:07
Kontaktovat uživatele:

27. 6. 2022, 9:59

Modros píše: 26. 6. 2022, 6:41
servis4sp píše: 4. 6. 2022, 4:30 Čau, udělat bych vodící pouzdra a zkusil to na autě. První pouzdro na kelner ( s citem do toho klepnout) , pak na vrták a nakonec to vzít zahlubníkem s plochým čelem a vodícím trnem do té předvrtané díry. Zbytek naříznout karosářskou pilkou a odtrhnout od stěny
Tak jo no.......lenost a nedostatek času mě donutila

říkal sem si že když to 7čkou navrtám přes pouzdro tak mám ještě pořád šanci ten motor vyndat a dodělat to frézou

takže sem udělal pouzdro....7mm vrtákem navrtal

vzal záhlubník 11 venkovní pruměr a pomalu odvrtával a kontroloval

vzniklo mě závitové pouzdro tak 0.25 tlusté

nabrousil sem závitník tak aby mě jednou hranou udělal vlnku....otočil čvrt otáčky a závitník vyndal, vlnku urazil atd.....vydolování pouzdra bez poškození origo závitu cca 4 hodiny

šroub je venku
origo šroub přišel a je na něm lepidlo a závit v klice poškozený není ani na jednom místě.......proč šroub prasknul netuším, setkal sem se s tím poprvé

díky za nápady

je to ford...tak asi proto :lol:
Tak super šikula.👍Rozebírat to je nesmysl, když to má řešení.
Víš jak to je, čím se do toho víc sereš tím se to víc dojebe. Kor když to neděláš pro sebe a musí se ten čas zaplatit, takže se pak pospíchá a je to v pr..... 4h jsou super ,když si představím - motor ven ,rozebrat, složit zas dovnitř. Při rozborce zjistíš ,že tam je něco v háji ,takže ti profesionální přístup nedovolí to zas takhle složit a už to jede.
Mě to taky už prasklo, myslím že to byla T4, 2,5tdi nebo galaxy 2.0tdci ,ale ne takhle hluboko. Podle mě vada, únava materiálu a původní šroub. Někdy je součástí sady ,ale většinou ne.
Mám radost, že se to povedlo 👍👍😉
sv18ra, KSU250, 2N118, SH-700A, FA3AU, tos 1U, gh450, R5, FN40, HJ8, WKV63
Uživatelský avatar
Mylan
Příspěvky: 460
Registrován: 7. 8. 2016, 3:04
Bydliště: SNV

27. 6. 2022, 10:53

Modros píše: 27. 6. 2022, 7:22
zverodoktor píše: 27. 6. 2022, 6:32
Modros píše: 26. 6. 2022, 6:41 nabrousil sem závitník tak aby mě jednou hranou udělal vlnku....
Ahoj,
ako sa prosím ťa brúsi závitník aby jednou hranou robil vlnku? Originálny nevyhovie lebo by ti vyrábal točenú šponku?
tam je problém že klasickej závitník začne ten materiál trhat a nakonec se to zakousne.....tak vemeš klasickej závitník a ubrousíš mu tři hrany a zabírá jen jedna a uřezává ten závit postupně....nevim jak to vysvětlit....to jediné fungovalo

ale muselo se jet jen kousek...jak je ten šroub tvrdej tak se to tam namotalo a bylo to na zlomení závitníku

byla to zábava
Foto závitníka to vysvetlí najlepšie. Ja používam tvárniaci ktorý má tiež odbrúsenú časť. Ak nezabudnem zajtra dám foto.
SV18R,FA3AH,V23a,Plazma Berlan40,MIG ETP208,2H125,brúska z F1,Bomar160.120
Uživatelský avatar
Mylan
Příspěvky: 460
Registrován: 7. 8. 2016, 3:04
Bydliště: SNV

30. 6. 2022, 9:05

IMG_20220630_205202.jpg
IMG_20220630_205122.jpg
SV18R,FA3AH,V23a,Plazma Berlan40,MIG ETP208,2H125,brúska z F1,Bomar160.120
Modros
Příspěvky: 1669
Registrován: 31. 3. 2019, 7:58

30. 6. 2022, 9:51

presne tak...jen sem mel jednu hranu pouze o jedno stoupani...a zacatek zavitu sem musel vydolovat abych se vubec chytnul...foto nemam protoze sem ho zarovnal abych opravil dno diry
Masso, stroje všemožný, autoservis, amatérské závody Nissan GTR
zverodoktor
Příspěvky: 2984
Registrován: 3. 6. 2007, 9:49
Bydliště: Bratislava

30. 6. 2022, 10:51

Super, vďaka za fotky. Naozaj za tisíc slov.
Ak sa niečo môže pokaziť, tak sa to aj pokazí...
Odpovědět

Zpět na „kdyz nebudes vedet kam“