Výukové materiály

kdyz nebudes vedet kam to dat tak to napis sem, admin to za tebe umisti nebo vytvori novou sekci
Odpovědět
prometheus4
Příspěvky: 1
Registrován: 16. 4. 2018, 8:05

16. 4. 2018, 8:09

Dobrý den, zdravím všechny strojaře.

Jelikož jsem elektrikář a o strojařině a pneumatice vím tak nějak kulový, dostal jsem ve škole za úkol napsat krátkou práci na téma bezpístnicových pohonů.

Hledám něco kolem bezpístnicových pohonů s těsnícím páskem, magnetickým páskem a ozubeným řemenem. Ptal jsem se strýčka Googla i tetičky Wiki, ale nic.

Chtěl bych Vás tedy zeptat, zda by jste mi mohli doporučit materiály, kde by se daly požadované informace sehnat?

Předem děkuji.
RaS
Příspěvky: 8589
Registrován: 26. 3. 2009, 9:12
Bydliště: Úvaly

16. 4. 2018, 9:18

a kolik jsi tom věnoval času? deset sekund, dvacet?
jakýkoliv vyhledávač ti na heslo bezpístnicový pohon vymrskne milion dodavatelů a pak už je jen o tom prolézt jejich letáky a nabídky..
nevíme o jakou školu se jedná v jakém to má být rozsahu a jak důkladně ale najdeš toho mraky od různých systémů vedení po výpočty prostě všechno..

představ si že by jsi žil v 80tých letech minulého století a zkus si představit jak se tenkrát studovalo, když nebylo co kde obšlehnout..
věčný rýpal,který musí mít poslední slovo, odpůrce low-cost zařízení končících v naprosté většině případů v hromadě šrotu
uživatelé hýbátek, kteří mají z mých příspěvků celoživotní trauma nechť si mé příspěvky VYPNOU
lubbez
Příspěvky: 3147
Registrován: 21. 6. 2012, 9:26
Bydliště: Praha

17. 4. 2018, 7:29

A nebo ještě o několik let dřív a makal jsi na "vědeckém" logaritmickém pravítku. :-)
Mex
Příspěvky: 10288
Registrován: 6. 2. 2014, 10:29

17. 4. 2018, 4:07

lubbez píše:A nebo ještě o několik let dřív a makal jsi na "vědeckém" logaritmickém pravítku. :-)
Kdo používal logaritmické pravítko, tak se uměl velmi dobře orientovat a počítat v řádech, což dneska mlaďošům dost často schází.