Zdravim,
Chcel by som sa opýtať nejakého karieristu ako a čo robil aby sa vypracoval na niečo viac. Dajme tomu od mašiny na nejaku vyššiu pozíciu. Ktorým smerom sa uberať, vzdelávanie atď ? Ďakujem.
Kariéra
-
- Příspěvky: 15
- Registrován: 24. 8. 2017, 4:17
Tu druhú by som si nechcel brať k srdcu
kazdy zamestnavatel, pokud ma u masiny sikovneho cloveka,tak je pro nej uzitecny prave u te masiny, pokud ma u masiny lempla, tak se ho bud zbavi, nebo ho povysi, aby nedelal zmetky
"do řiti se řítíme, ani o tom nevíme.."
Nekoukej se na ostatní a sám dělej nejlíp jak to jde, nehledej za vším peníze, ale snaž se být nejlepší v oboru, dělej svojí práci tak, aby ses pod ní mohl podepsat. Vzdělávej se, hledej si informace. Život si tě už zavede kam patříš.
TOS H 63, Strigon GH 560, KFD 250, Berco HON 200, Stanko 16K20, TOS 4C, ZMM NK 203, FUS SMC-8B
-
- Příspěvky: 458
- Registrován: 28. 5. 2011, 9:30
- Bydliště: Brno
-
- Příspěvky: 458
- Registrován: 28. 5. 2011, 9:30
- Bydliště: Brno
Často tomu musíš pomoci.
Dívej se po práci, co by Ti vyhovovala. Nedívej se na peníze, ale v čem můžeš se zdokonalit, co se můžeš více naučit. Pokud budeš muset změnit zaměstnavatele, neváhej. Je to Tvůj život.
Zaměstnavatel si totiž uvědomí, že Tě potřebuje až když budeš u jiné firmy
súhlas na 100 percent ale ešte to stále nestačí, poznám veľa špičkových majstrov ktorý majú veľmi veľa skúseností. treba mať ešte / ako by som o nazval/ dobrú povahu, musíš vedieť okrem svojej práce dobre komunikovať s ľudmi. ľudia ta musia mať rád , ak budeš sústružiť jeden diel za 5 eur drahšie ale budeš sympatickejší tak máš určite robotu ty. musíš mať tvoju prácu rád a to z teba ľudia budu cítiť, ani nebudeš vedieť ako pôjdeš hore.komunikatívnosť potom určite trocha šťastia./je to len výsledok všetkého hore napísaného a reči že si mal len šťastie u mňa neobstoja/ je to buď v tebe a o tom ani nevieš alebo nie je. To je dlhodobá dobrá stratégia. Sú potom taký ktorým to nejde ale nejakým náhodným alebo špinavým spôsobom sa dostali na dobré miesto - to platí len pre firmy - o takých u písať nebudem
Na to jsou osvědčené postupy , ale liší se tím, jak je zastoupen majitel firmy.
Je to verze:
A - majitel je ředitelem firmy a osobně tam někdy bývá
B - majitel je nějaká jiná firma, akciovka, nebo je víc jak 3 majitelů, státní firma
Je to verze:
A - majitel je ředitelem firmy a osobně tam někdy bývá
B - majitel je nějaká jiná firma, akciovka, nebo je víc jak 3 majitelů, státní firma
MAS FU2A, TOS SM16A
ja nepopsoval cestu nahoru, popisoval jsem reseni problemu, to co pises ty, se jmenuje ritni alpinismus a ten neni zavysly na pracovni zrucnosti daneho alpinisty, ten muze provadet i ten zrucny u masinyPolesovsky píše: ↑9. 12. 2019, 3:51Když jdeš nahoru, nezapomeň, že cesta je i opačná. Často rychlejší
"do řiti se řítíme, ani o tom nevíme.."
Řekl bych tak na 2, nebo spíše 3 mašinyPatrikMartaus píše: ↑8. 12. 2019, 5:08 Dajme tomu od mašiny na nejaku vyššiu pozíciu. Ktorým smerom sa uberať,
Je zde hodně proměnných které neznám, ale někdy je výhodné vybavit CNC malým robotem. Ten si umí díly sám vybírat ze zásoby a zase je hotové vracet. Profík u mašiny nejde nahradit, bez něj je mašina jen hromada železa, ale pokud se mu zjednodužší opakovaná činnost, může profík zvládnout řídit strojový park s několika CNC a pomocnými roboty. Takže doporučení je zkusit tento směr.
Na konci poznávacího procesu je omyl zcela vyvrácen a my nevíme nic. Zato to víme správně.