Pokud seženeš trubky, vůbec není co řešit. Levněji to neuděláš, ani kdyby ses rozkrájel. Rady typu "přehonovat" (na klasické honovačce - ne opatlat smetákem FlexHone) jsou dobrý akorát tak na ynternetu - protože ty trubky obvykle jsou natolik tenkostěnné, že se s nima nikdo nebude chtít patlat - v ruce je neudrží, jakmile je je někam utáhne, tak je bez přípravku zešíšatí a bude se mu to při honování utahovat. Dělat přípravek na utažení za čela (tak by to jedině rozumně šlo) je čirá ekonomická sebevražda. O tom, že bude třeba dlouhý trn, ani nemluvě.Jan Danda píše: ↑28. 2. 2020, 12:54 Ahoj,
díky všem za rady.
Poptával jsem polotovary u fa.Stránský a Petržílek , příjemně překvapily.
1bm trubky průměr 25mm kolem 800kč, 1bm průměr 40mm asi 1100kč.
Takže jen nakrátit ,vyříznout závity,dát nové těsnění a je to jako nový .
Je to mašina na dřevo, jen na bezpečnostní kryty je 7ks pneuválců ,zatím jsem rozebral dva a oba přidřený a dost profukujou.
Nejsem moc optimista ,že ostatní budou v pořádku.
Poptával jsem válce přimo u výrobce , a ty na bezpečností kryty 1ks 5000kč .
Takže ještě jednou všem díky za nasměrování.
Honza
Rady typu "chemický nikl" v kusovce, v díře s velkou štíhlostí, na nějaký neznámý hliníkový slitině - no to je akorát pro pobavení - když to přineseš do kterýkoli z těch asi tak tří galvanoven, co to tady dobře umí, tak buď se vůbec nedoplatíš a nebo zažiješ to, co zná každodenně akorát Speedy Gonzales.
Nemluvě o tom, že nejdřív bys to musel stejně nejdřív opravit (geometrií) , protože chemický nikl samozřejmě zkopíruje všechno - takže zaplatit za to, že to je stejně šišatý , akorát menší - to mi připadá divný.
Nikasil v kusovce, v pneuválci (tj. dloouhá díra, neznámý materiál ) - podle mě minimálně vtip desetiletí.