VW Caddy 1.4 Tsi
Všechny tyhle auta se člověku zdají obrovský (RAM, Raptor) jenom do doby, než navštíví USA. Tam vylezeš z letiště a dojde ke změně měřítka, tohle je tam standardní velikost (Texas, Arizona). A navíc zjistíš, že tam s tím jezdí maminy do supráče pro hajzlpapír,..
Bohužel máte naprostou pravdu Sokolíci a bohužel to vidím i na některých kumpánech. Čím větší obsah auta tím větší socka majitel, nezaplacený nájem, nezaplacené alimenty, permanetně švorc a někdy i "masírka" z AAA prostě základem ... Nechcí tím urazit normální majitele velkých obsahů.
I tu naftu bych tak nějak skousl. Přece jenom jsou i závodní kategorie pro naftová auta. Ale plyn? Hlavně ty 5 litrů + V8 jsou vtipné. Koupím si parádní auto s parádním motorem a prdím mu do nádrže. To je fakt úchylné.Modros píše: ↑23. 3. 2021, 9:54Jo to máme rádi na servisu když sem přijede Camaro v plynu...to bys pobrečel....a mnoho dalších amerik...kde ty lidi nemaj ani na základní servis ...narvanej plyn do toho a brečej...nebo audi A8 v plynutestone píše: ↑23. 3. 2021, 9:50 nedávno mi do dílny přivezl týpek hlavy z Porsche Cayenne V8 přestavěného na plyn (!!!!)
samozřejmě to mělo sežraný sedla ventilů od toho plynu
opravu hlav jsme mu napočítali asi na 30k bez daně
brečel že na to nemá, pak z něj vylezlo že je exekutor.....
tak si vždycky když potkám nějaký takový auto představuju, kdo v tom asi tak sedí......
Nejlepsi majitel, co jsem zatim videl, byl ridic takoveho toho vyzdvizeneho na tlumicich nahoru, neco jako suburban, ale vetsi.
Spodni hrana podvozku skoro ve vysi meho pasu (nejsem trpaslik).
Pravidelne parkoval na hotelovem parkovisti hotelu Panorama na Pankraci.
Dlouhy kozeny plast az pod zem, spicate boty, chuze nasiroko jako kdyby nemel klasicka ve..e, ale melouny, olepany dohola.
A zmizel pravidelne v tom prestavenem mrakodrapu z puvodni budovy Ceskeho rozhlasu.
Vzdycky mi udelal radost, kdyz jsem ho videl ...
Spodni hrana podvozku skoro ve vysi meho pasu (nejsem trpaslik).
Pravidelne parkoval na hotelovem parkovisti hotelu Panorama na Pankraci.
Dlouhy kozeny plast az pod zem, spicate boty, chuze nasiroko jako kdyby nemel klasicka ve..e, ale melouny, olepany dohola.
A zmizel pravidelne v tom prestavenem mrakodrapu z puvodni budovy Ceskeho rozhlasu.
Vzdycky mi udelal radost, kdyz jsem ho videl ...
Kostka těžko vysvětlí úsečce, natož bodu, že život má i jiné dimenze než má ten jejich ...
já jsem asi taky divnej. S kamarádama pořádáme v létě sraz spolužáků z VŠ. Sjede se nás tam většinou 6 aut. Jednou jsme se nějak dohadovali, které auto je nejvíc za trest na sezení. Moje jedničková oktávka s bederní opěrkou byla "the best" na sezení podle všech, co si sicnu zkusili. Totální propadák bylo Punto. Nechal jsem za sebou Civica, Omegu, Toledo a Peugeota 307 SW. Ten pažout se pral o poslední příčku s Puntem.
Možná jsem úchyl, ale cestou do Srbska jsem přežil 12 hodin ve dvojkové naftové Fóbii A to ta fóbie je horší, než to Punto
předválečný soustruh Volman, protahovačka HMS 850, Gude MIG 192/6K, frézka F1J2
Mám v pezote 306 hdi odjazdene tak 250 tisíc ?? V edícii XS tak sú tam o chlp lepšie sedačky.
Pohodička úplná najviac som dal na záťah cca 900 km. Každý deň 50 do práce a 50 zpet. Úplne najlepšie na pohodlie v čom som sedel je Peugeot 406 klasický, a potom 406 coupé.
Je to auto čo mi slúži uz 5 rok ? Doslova slúži
Pohodička úplná najviac som dal na záťah cca 900 km. Každý deň 50 do práce a 50 zpet. Úplne najlepšie na pohodlie v čom som sedel je Peugeot 406 klasický, a potom 406 coupé.
Je to auto čo mi slúži uz 5 rok ? Doslova slúži
Cash Rules Everything Around Me
C.R.E.A.M
C.R.E.A.M