VW Caddy 1.4 Tsi
- Kilovolt
- Sponzor fora
- Příspěvky: 829
- Registrován: 21. 10. 2009, 9:59
- Bydliště: Podřipák jak vyšitej!
Asi jsem taky vlastník difné řitě, protože když přesedlám z 406 do fobie či okty, nebo tourana, po 30 min už nevím, jak si sednout, abych si ulevil od bolení. Bohužel jsem se svez 5008 a raftrem a tam sesle taky nic moc.
Elektrika je potvora-nejni vidět a kope jak divoká mula.
"Učíme se po celý život. Až na školní léta" - Gabriel Laub
"Učíme se po celý život. Až na školní léta" - Gabriel Laub
Sezeni - jel jsem predloni v kuse (vim, nema se to, ale kupodivu telo drzelo a pravidelne cca 15 minut pauzy) z Bretane do Prahy - odjezd v osm rano, prijezd v cca jednu po pulnoci - po tech cca 1400 km zada a zadek naprosto OK.
Ale nemohl jsem vypnout hlavu ...
Bylo to jen "blbe" Berlingo, tam je sezeni jak v pohodlne zidli . Na ty vase brusy to nema .
Takze asi frantici sezeni umeji ...
Ale nemohl jsem vypnout hlavu ...
Bylo to jen "blbe" Berlingo, tam je sezeni jak v pohodlne zidli . Na ty vase brusy to nema .
Takze asi frantici sezeni umeji ...
Kostka těžko vysvětlí úsečce, natož bodu, že život má i jiné dimenze než má ten jejich ...
No protože stárnete a jste zmlsaný Když jsem vlastnil Lancii Delta HFturbo tak tam byli Recara , mimo slušnýho nastavení ještě posouvací část pod stehnama ,dalo se s ní na jeden zátah dát 1100km ,jenže to jsme byli hodně mladší a četníci zalezlí
http://www.rm-reznicek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- Martinhora
- Příspěvky: 993
- Registrován: 17. 2. 2009, 11:19
- Bydliště: Rokycany
Stejně doufam, že na toho Raptora jednou dojde - sem do toho úplně zaláskovanej.
Původně jsem koukal po RAM1500, ale to je hrozná kráva. Ten Raptor je tak akorát.
Tady u nás v Rokycanech ho jeden má - přesně takovej jakej mam vysněnej - chodim okolo něj obden ....
Bohužel majitel je místní zbohatlickej idiot .....
Jen ta motorizace stojí za hovno - ale i to bych zkousnul.
Původně jsem koukal po RAM1500, ale to je hrozná kráva. Ten Raptor je tak akorát.
Tady u nás v Rokycanech ho jeden má - přesně takovej jakej mam vysněnej - chodim okolo něj obden ....
Bohužel majitel je místní zbohatlickej idiot .....
Jen ta motorizace stojí za hovno - ale i to bych zkousnul.
Ja rikam že rakev nemá kapsy a jsme tu jenom jednou, takze si to musime užít. Ramka je už fakt hovado, ale jestli se ti libi, kup si ji, nebo raptora, at mame v duchodaku na co vzpominat
Na hobíka to asi jde...
SM16A, FN20, 3E710B, CDC7-2, HO02, CO2laser, Fiber a tak
SM16A, FN20, 3E710B, CDC7-2, HO02, CO2laser, Fiber a tak
Rozhodně ti nechceme kazit radost, at ti Pažout slouží !! Frantík sice řidiče rozmazluje, ale potom přijde zatáčka a mám obavu, že pujde přes boudičku. V TT jedu jedno odpoledne a sotva vylezu, jak jsem rozbitej. Uvažuju že na machrovací auta už nemám věk. Oct. je moje aktuálně vyhovující car. Ty muscle off jsou pozlátko co má 2 strany mince. Mám Navaru přestavěnou na monstrum a jízda po silnici je opravdové peklo. On i Ranger/Raptor v serii vypadají normálně. Monstrum co obdivuješ už je nejspíš nazvedaný,má tunácký podvozek, pevnostnák, navijáky, atd. Z toho plyne, že Tundra a Raptor jsou středobodem i mého vesmíru. RAMka to je spíš "tahadlo".
Amarok je smešná hromada plastu, Hilux moc šikmooké elektroniky, Myšák pickupe je vzhledově komickej a zůstane mi Ranger. Z mého pohledu jestě auto z plechu bez zbytečných hnusných plastových doplnků, okrasných lišt, atd. Problém jsou doplnky obecně. Snad mimo LR, kde je ještě relativně možné/nemožné, je problém cokoliv zapsat do TP. Logiku to bohužel má, on 80 kilový ocelový nárazník uplně bezpečný pro ostatní účastníky provozu není Naštěstí zatím nebyla řešená žádná smrtlená nehoda, ta se to "jako nevidi". Myslím, že není nutné vysypat se do Tundry či Raptora, i z obyčejného Rangera se do postavit pěkné auto
Posledním smutným faktem je, že dochazí čas. Nebude trvat dlouho a i na pickouše dojde formou biturbových jednolitrů, hybridních či elektrických ekoteroristických nesmyslů, případně "chytrých a bonzovacích" systému 2022. Jak řekl Jeremy, doba silných aut skončila, udělejte si poslední radost v životě ...
Amarok je smešná hromada plastu, Hilux moc šikmooké elektroniky, Myšák pickupe je vzhledově komickej a zůstane mi Ranger. Z mého pohledu jestě auto z plechu bez zbytečných hnusných plastových doplnků, okrasných lišt, atd. Problém jsou doplnky obecně. Snad mimo LR, kde je ještě relativně možné/nemožné, je problém cokoliv zapsat do TP. Logiku to bohužel má, on 80 kilový ocelový nárazník uplně bezpečný pro ostatní účastníky provozu není Naštěstí zatím nebyla řešená žádná smrtlená nehoda, ta se to "jako nevidi". Myslím, že není nutné vysypat se do Tundry či Raptora, i z obyčejného Rangera se do postavit pěkné auto
Posledním smutným faktem je, že dochazí čas. Nebude trvat dlouho a i na pickouše dojde formou biturbových jednolitrů, hybridních či elektrických ekoteroristických nesmyslů, případně "chytrých a bonzovacích" systému 2022. Jak řekl Jeremy, doba silných aut skončila, udělejte si poslední radost v životě ...
Naposledy upravil(a) elbarto dne 23. 3. 2021, 9:05, celkem upraveno 1 x.
myslím že jeho cestou se vydávat ani nechci....ale moje auto vyrustalo na stejné brzdě v Toprun GTR
Masso, stroje všemožný, autoservis, amatérské závody Nissan GTR
a to je právě ten rozdíl...když si splníš sen a tvrdě ho splácíš tak si rozmyslíš jestli do toho budeš cpát nesmysl pro dobrej pocit.....na to fakt musíš krást...ale potom užitek a vztah k tomu autu nulovej....myslím si že mu to nedělá ani radost....jen ví že to stálo moc peněz
Masso, stroje všemožný, autoservis, amatérské závody Nissan GTR
nedávno mi do dílny přivezl týpek hlavy z Porsche Cayenne V8 přestavěného na plyn (!!!!)
samozřejmě to mělo sežraný sedla ventilů od toho plynu
opravu hlav jsme mu napočítali asi na 30k bez daně
brečel že na to nemá, pak z něj vylezlo že je exekutor.....
tak si vždycky když potkám nějaký takový auto představuju, kdo v tom asi tak sedí......
samozřejmě to mělo sežraný sedla ventilů od toho plynu
opravu hlav jsme mu napočítali asi na 30k bez daně
brečel že na to nemá, pak z něj vylezlo že je exekutor.....
tak si vždycky když potkám nějaký takový auto představuju, kdo v tom asi tak sedí......
Obvykle se dějí věci obvyklé. Méně často se dějí věci neobvyklé a zcela vyjímečně se dějí věci vyjímečné...
Masturn 40 CNC, Hermle UWF1200H CNC a pár klasik
http://www.radialengine.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autopejsek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Masturn 40 CNC, Hermle UWF1200H CNC a pár klasik
http://www.radialengine.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autopejsek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Jo to máme rádi na servisu když sem přijede Camaro v plynu...to bys pobrečel....a mnoho dalších amerik...kde ty lidi nemaj ani na základní servis ...narvanej plyn do toho a brečej...nebo audi A8 v plynutestone píše: ↑23. 3. 2021, 9:50 nedávno mi do dílny přivezl týpek hlavy z Porsche Cayenne V8 přestavěného na plyn (!!!!)
samozřejmě to mělo sežraný sedla ventilů od toho plynu
opravu hlav jsme mu napočítali asi na 30k bez daně
brečel že na to nemá, pak z něj vylezlo že je exekutor.....
tak si vždycky když potkám nějaký takový auto představuju, kdo v tom asi tak sedí......
Masso, stroje všemožný, autoservis, amatérské závody Nissan GTR