Bylo to tam nějak rozpočítáno? Podle tohoto může stát jen tuna ocelových profilů kolem čtyřiceti tisíc bez DPH..
Jeřáb na zakázku
-
- Sponzor fora
- Příspěvky: 8163
- Registrován: 16. 7. 2006, 12:33
- Bydliště: Praha Bohnice + Roudnice nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Ne, to byla cena hotového výrobku. Ono to asi nebude úplně jednoduché, prokousat se přes všechny certifikace když je to jeřáb a věřím, že ta cena odpovídala kvalitě i složitosti, spíš koukám jak by někdo s jiným úhlem pohledu řešil takovouhle věc Z té nádoby se musí sundat víko, má 600 kg, a dát někam stranou. Pak dám dovnitř zkoušený přístroj a víko zase přiklopím. Musí se spouštět pomalu a nasadit přesně na čepy. Ten ruční kladkostroj který tam je vyfocený je úplně nepoužitelný.
Aleš Procháska
kdyby to nemuselo stát položil bych to, udělal bych pod to dráhu ktera by držela víko a akorát bych s nim odjel do boku...vložil potapěče a zajel víkem zpět a sešrouboval nebo jak to je dělané
- Přílohy
-
- nadrž.png (11.2 KiB) Zobrazeno 1110 x
Masso, stroje všemožný, autoservis, amatérské závody Nissan GTR
a co to řešit jak u frézek? otočné rameno přímo na nádobě a zvedat to pravolevým šroubem respektive maticí, nebo napínákem
jen pro ilustraci co jsem myslel
https://www.pavlinek.cz/zelezarstvi/napinaky/
nádobu případně kotvit, či přišroubovat na větší základnu.
jen pro ilustraci co jsem myslel
https://www.pavlinek.cz/zelezarstvi/napinaky/
nádobu případně kotvit, či přišroubovat na větší základnu.
Gdyž sa chce, tak ide fšecko...
-
- Sponzor fora
- Příspěvky: 8163
- Registrován: 16. 7. 2006, 12:33
- Bydliště: Praha Bohnice + Roudnice nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Takhle se to dělává, zrovna největší tlaková komora na světě (továrna na ponorky Saab) je takhle dělaná. Ale já v tom potřebuju mít vodu a do ní spustit zkoušený dýchací přístroj, takže poloha na ležato by zase komplikovala jiné věci (pořád tam čerpat a vypouštět vodu, ono se s tím manipuluje třeba 10x za den a to už je pak otravné).
Aleš Procháska
-
- Sponzor fora
- Příspěvky: 8163
- Registrován: 16. 7. 2006, 12:33
- Bydliště: Praha Bohnice + Roudnice nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Existuje taky fungující řešení kde se to zvedá hydraulicky, ale to už bude levnější dotáhnout do konce tohlekenybz píše: ↑9. 6. 2021, 3:25 a co to řešit jak u frézek? otočné rameno přímo na nádobě a zvedat to pravolevým šroubem respektive maticí, nebo napínákem
jen pro ilustraci co jsem myslel
https://www.pavlinek.cz/zelezarstvi/napinaky/
nádobu případně kotvit, či přišroubovat na větší základnu.
Aleš Procháska
My používáme pro dopravníky řetězové zvedáky které se napojí normálně na měnič.
Dopravníky jsou CALDAN a ty zdvihové části se nazývají HOIST.
Nepoužívají se stále stejné typy, můžu se mrknout na ty co jsme dávali v poslední době.
Výhoda je že s měničem + vektorové řízení a brzda na motoru zastavuji s přesností na 1-2mm a zdviháme od stovek kg až po tuny.
Rychlost cca 100cm/5s až 1cm/5s. Někdy byly motory dvou otáčkové, ale to není pro přesné polohování vhodné.
U měniče si nastavím plynulý rozběh cca 2s na plnou rychlost (maximum se mění), ale zastavení cca 0,2s a když obsluha "doťukává" tak jak pustí tlačítko stojí to na místě a rozjezd je ideální.
Možná by šla domluvit i nějaká návštěva a mohl by ses mrknout jak to funguje.
https://youtu.be/n8qB6Gw_OyI?t=286
Dopravníky jsou CALDAN a ty zdvihové části se nazývají HOIST.
Nepoužívají se stále stejné typy, můžu se mrknout na ty co jsme dávali v poslední době.
Výhoda je že s měničem + vektorové řízení a brzda na motoru zastavuji s přesností na 1-2mm a zdviháme od stovek kg až po tuny.
Rychlost cca 100cm/5s až 1cm/5s. Někdy byly motory dvou otáčkové, ale to není pro přesné polohování vhodné.
U měniče si nastavím plynulý rozběh cca 2s na plnou rychlost (maximum se mění), ale zastavení cca 0,2s a když obsluha "doťukává" tak jak pustí tlačítko stojí to na místě a rozjezd je ideální.
Možná by šla domluvit i nějaká návštěva a mohl by ses mrknout jak to funguje.
https://youtu.be/n8qB6Gw_OyI?t=286
Na konci poznávacího procesu je omyl zcela vyvrácen a my nevíme nic. Zato to víme správně.
-
- Sponzor fora
- Příspěvky: 8163
- Registrován: 16. 7. 2006, 12:33
- Bydliště: Praha Bohnice + Roudnice nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Díky, podívám se na to. Zatím všechny nabídky byly na dvourychlostní motor s minimální rychlostí 0.7 nebo 1 m/min (mně by se hodila ještě pomalejší nebo s dlouhou rampou). Verze s měničem vycházela pravidelně ještě mnohem dráž a dodací lhůta od 6 týdnů výš, což mi ne zcela vyhovuje A navíc v té měničové verzi mi říkali, že pomaleji to taky nejde, kvůli oteplení, ale já mám max. 5 sepnutí za hodinu tak by snad nebylo tak zle
Aleš Procháska
Máme linky kde je takt i 6 minut. To znamená že obsluha za tu dobu zavěsí díl neutsálým cvakáním sem a tam na pomalou rychlost. Následně se automaticky díl rychle vytáhne, zavěsí a zase spustí. Motor je studený, protože doba chodu vůči zatížení je úplně v pohodě.
Výkon motorů je do pár kw, takže ani měnič moc nestojí.
Nesmí se kupovat sestava řetězáku s integrovaným měničem, to je balík, ale běžný jednorychlostní a měnič doplnit externí.
Bohužel zdvihové zařízení přímo neděláme, takže nemohu nabídnout.
Chápu že se firma chce chránit, aby se na ní pak někdo nehojil. Pokud je tam možná dohoda tak se rovnou domluvit co je není v záruce, firmě se uleví a i cena může jít dolů.
Výkon motorů je do pár kw, takže ani měnič moc nestojí.
Nesmí se kupovat sestava řetězáku s integrovaným měničem, to je balík, ale běžný jednorychlostní a měnič doplnit externí.
Bohužel zdvihové zařízení přímo neděláme, takže nemohu nabídnout.
Chápu že se firma chce chránit, aby se na ní pak někdo nehojil. Pokud je tam možná dohoda tak se rovnou domluvit co je není v záruce, firmě se uleví a i cena může jít dolů.
Na konci poznávacího procesu je omyl zcela vyvrácen a my nevíme nic. Zato to víme správně.