Neviem čo tu dristas s Ruskom a euro 0. Nový návrh europskych úradníkov hovorí o tom, že VŠETKY auta jazdiace v EU musia mať hore spomenuté technológie, a auta ktoré ich nemajú sa budú vyraďovať v rámci STKaciek, plán je od 2024. Je to aj jeden z dôvodov, prečo koncern VW končí s výrobou lacnejších modelov.
Prestavba na elektromobil
-
- Příspěvky: 1547
- Registrován: 24. 6. 2020, 8:41
- Kontaktovat uživatele:
BalazKovo.sk
To by znamenalo, že po roce 2026 (2024-zavedení + 2 roky platnost technické), by z cest muselo zmizet tak ~80% automobilů, nebo je těmito systémy dovybavit (což není tak úplně možné pokud na to není udělaná příprava při návrhu), což je dost nereálné... řekl bych, že těmito systémy budou muset automobily prodávané po roce 2024 disponovat v základu což není taková hrůza vzhledem k tomu kolik takové věci stojí (hw je relativně levný pokud je dostupny , sw se dá použít z vyšších modelů), třeba takové nouzové brždění je super věc ( málokdo je schopný zabrzdit včas při náhlé situaci), automatické zavolání jednotek IZS je ÚŽASNÁ věc protože jde o minuty, které po havárii rozhodují o životě/smrti účastníků a už se mi jednou stalo, že si převraceného auta v poli nikdo nevšiml nebo "nechtěl" všimnout, naštěstí stačilo holčině pomoct ven, ale kdyby to bylo vážnější, tak by ta prodleva havárie-pomoc byla naprosto klíčová.. Je jasné, že automobilka to dotovat nebude a ceny aut tímto půjdou mírně nahoru, ale zase tak drastické to nebude a povede to k obecně vyšší bezpečnosti na silnicích (pokud by to bylo ponecháno na uživateli, tak naprostá většina sáhne po komfortní/vzhledové připlatkové výbavě než k bezpečnostním assistentům)
Presne tak, bezpečnostné systémy ako pásy, airbagy, abs, esp a pod. by neboli bežné, keby neboli automobilky povinné ich montovať. Rovnako ako čoraz prísnejšie crash-testy, pred 30 rokmi bol zázrak, keď si prežil čelný náraz v 50 km/h, v dnešnej dobe z takej nehody vyviazneš bez škrabanca. Všetko preto, že tí "hlúpi úradníci z EU" uzákonnili povinné crash-testy.
Tos C45-2000
-
- Příspěvky: 1547
- Registrován: 24. 6. 2020, 8:41
- Kontaktovat uživatele:
Nuž bezpečnostný pás troj bodový bol vyvinutý a patentovaný v 1958 vo Volve. Postupne ho museli začať používať všetky automobilky, ale nie kôli tomu, že by ho niekto nariadil používať, ale preto že bol účinný a znizoval vnútorné poranenia spôsobené dvojbodovým pásom. Obdobný postup bol aj v rámci ostatných bezpečnostných systémov. Vyššie rady áut majú moderné bezpečnostné systémy v základe, kdežto ako spomenul Honza, dnes si ľudia doplatia radšej za kožené sedačky ako za brzdového asistenta. Čiže nové nižšie rady to nemajú. Keďže medzi naj problémy dopravy sú distribúcia, výroba a predaj PHM, preplnené komunikácie a kolabujuce parkoviska, najrýchlejším riešením je rýchla redukcia množstva automobilov.
BalazKovo.sk
- robokop
- Site Admin
- Příspěvky: 22390
- Registrován: 10. 7. 2006, 12:12
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Dnes uz auto bez tribodovych pasu neprojde homologaci. Neni to proste pouze veci trhu. Stejnetak jako vsemozne nove prvky zminene vyse uz se v nekterych modelech a prototypech objevili a ted se budou nasazovat plosne prikazem. Nevim o pripadu v minulosti kdy by se stahovali starsi auta z provozu. A neverim ze to bude jak nekdo pise nahore. Je to samozrejme hysterie. Proste ty auta nechaji dozit jako kdykoli v minulosti. Jedine co se dela je omezeni vjezdu do mest pro mene ekologicka auta.
Vsechna prava na chyby vyhrazena (E)
-
- Příspěvky: 2991
- Registrován: 3. 6. 2007, 9:49
- Bydliště: Bratislava
No a to je aplikovaná ekobuzerácia v praxi. Síce auto má nižšie emisie CO2 (pri elektro nulové), ale vďaka kdejakým habaďúram ktoré sú k tomu nutné motor (baterky) kľakne za 5 -7 rokov. A všetci sa tvária, akoby výroba a následná recyklácia automobilov neprodukovala žiadne emisie a elektrina padala z neba .
Ktosi chytrý mal na to taký slogan: "Zabi bobra, zachrániš strom"
Ak sa niečo môže pokaziť, tak sa to aj pokazí...
Polácí to umí, heslo je elektrický Maluch
Ono to nebude tak horké. EU směřuje k rozpadu a s ní i jednotlivé státy. Takže za nějakou dobu si třeba svobodně sbastlíme nějaké to auto podle svého vlastního uvážení (z dostupného odpadu). To moje bude na dřevoplyn a bez elektroniky
Ozdrojuj, jinak typicky blábol nebo typické neporozumeni.... Ach jo...jergus.balaz píše: ↑21. 5. 2022, 1:11Neviem čo tu dristas s Ruskom a euro 0. Nový návrh europskych úradníkov hovorí o tom, že VŠETKY auta jazdiace v EU musia mať hore spomenuté technológie, a auta ktoré ich nemajú sa budú vyraďovať v rámci STKaciek, plán je od 2024. Je to aj jeden z dôvodov, prečo koncern VW končí s výrobou lacnejších modelov.
Kostka těžko vysvětlí úsečce, natož bodu, že život má i jiné dimenze než má ten jejich ...
Včera se stavil můj syn, který dělá na STK, tak jsme zavedli řeč na toto téma. Prý můžeme zůstat v klidu, protože i když se Evropská Uhnije snaži likvidovat "neekologická" vozidla, neexistuje pro to žádný právní podklad. Už 10 let se prý snaží zavést měření hluku a jediné, co zatím vypotili je to, že posouzení hlučnosti záleží na rozhodnutí technika.
Jediné, co se stále zdokonaluje a zpřísňuje je měření emisí, které probíhá online a tam mají veliký problém vznětové motory. Už se mu prý stalo, že nemohl pustit 4 roky staré vozidlo se vznětovým motorem. Majitel byl zoufalý a oprava ho stála několik desítek tisíc.
Jediné, co se stále zdokonaluje a zpřísňuje je měření emisí, které probíhá online a tam mají veliký problém vznětové motory. Už se mu prý stalo, že nemohl pustit 4 roky staré vozidlo se vznětovým motorem. Majitel byl zoufalý a oprava ho stála několik desítek tisíc.