to si mohl napsat rovnou - že to je plechová Líza (nová za 299 USD).
Se to mohlo připevnit tavkou (kus od tebe by to na odjetí vydrželo), zpátky by se snadno použila klasika (jízda vlakem ).
Sroub v klikove hrideli
-
- Příspěvky: 1035
- Registrován: 6. 3. 2021, 12:50
Naposledy upravil(a) Sancho Panza dne 27. 6. 2022, 6:50, celkem upraveno 1 x.
-
- Příspěvky: 2991
- Registrován: 3. 6. 2007, 9:49
- Bydliště: Bratislava
tam je problém že klasickej závitník začne ten materiál trhat a nakonec se to zakousne.....tak vemeš klasickej závitník a ubrousíš mu tři hrany a zabírá jen jedna a uřezává ten závit postupně....nevim jak to vysvětlit....to jediné fungovalozverodoktor píše: ↑27. 6. 2022, 6:32Ahoj,
ako sa prosím ťa brúsi závitník aby jednou hranou robil vlnku? Originálny nevyhovie lebo by ti vyrábal točenú šponku?
ale muselo se jet jen kousek...jak je ten šroub tvrdej tak se to tam namotalo a bylo to na zlomení závitníku
byla to zábava
Masso, stroje všemožný, autoservis, amatérské závody Nissan GTR
-
- Příspěvky: 2991
- Registrován: 3. 6. 2007, 9:49
- Bydliště: Bratislava
Ďakujem za vysvetlenie, podstatu chápem. Viem si živo predstaviť, že sa ti pri tom rosilo čelo
Ak sa niečo môže pokaziť, tak sa to aj pokazí...
Tak super šikula.Rozebírat to je nesmysl, když to má řešení.Modros píše: ↑26. 6. 2022, 6:41Tak jo no.......lenost a nedostatek času mě donutila
říkal sem si že když to 7čkou navrtám přes pouzdro tak mám ještě pořád šanci ten motor vyndat a dodělat to frézou
takže sem udělal pouzdro....7mm vrtákem navrtal
vzal záhlubník 11 venkovní pruměr a pomalu odvrtával a kontroloval
vzniklo mě závitové pouzdro tak 0.25 tlusté
nabrousil sem závitník tak aby mě jednou hranou udělal vlnku....otočil čvrt otáčky a závitník vyndal, vlnku urazil atd.....vydolování pouzdra bez poškození origo závitu cca 4 hodiny
šroub je venku
origo šroub přišel a je na něm lepidlo a závit v klice poškozený není ani na jednom místě.......proč šroub prasknul netuším, setkal sem se s tím poprvé
díky za nápady
je to ford...tak asi proto
Víš jak to je, čím se do toho víc sereš tím se to víc dojebe. Kor když to neděláš pro sebe a musí se ten čas zaplatit, takže se pak pospíchá a je to v pr..... 4h jsou super ,když si představím - motor ven ,rozebrat, složit zas dovnitř. Při rozborce zjistíš ,že tam je něco v háji ,takže ti profesionální přístup nedovolí to zas takhle složit a už to jede.
Mě to taky už prasklo, myslím že to byla T4, 2,5tdi nebo galaxy 2.0tdci ,ale ne takhle hluboko. Podle mě vada, únava materiálu a původní šroub. Někdy je součástí sady ,ale většinou ne.
Mám radost, že se to povedlo
sv18ra, KSU250, 2N118, SH-700A, FA3AU, tos 1U, gh450, R5, FN40, HJ8, WKV63
Foto závitníka to vysvetlí najlepšie. Ja používam tvárniaci ktorý má tiež odbrúsenú časť. Ak nezabudnem zajtra dám foto.Modros píše: ↑27. 6. 2022, 7:22tam je problém že klasickej závitník začne ten materiál trhat a nakonec se to zakousne.....tak vemeš klasickej závitník a ubrousíš mu tři hrany a zabírá jen jedna a uřezává ten závit postupně....nevim jak to vysvětlit....to jediné fungovalozverodoktor píše: ↑27. 6. 2022, 6:32Ahoj,
ako sa prosím ťa brúsi závitník aby jednou hranou robil vlnku? Originálny nevyhovie lebo by ti vyrábal točenú šponku?
ale muselo se jet jen kousek...jak je ten šroub tvrdej tak se to tam namotalo a bylo to na zlomení závitníku
byla to zábava
SV18R,FA3AH,V23a,Plazma Berlan40,MIG ETP208,2H125,brúska z F1,Bomar160.120
presne tak...jen sem mel jednu hranu pouze o jedno stoupani...a zacatek zavitu sem musel vydolovat abych se vubec chytnul...foto nemam protoze sem ho zarovnal abych opravil dno diry
Masso, stroje všemožný, autoservis, amatérské závody Nissan GTR
-
- Příspěvky: 2991
- Registrován: 3. 6. 2007, 9:49
- Bydliště: Bratislava
Super, vďaka za fotky. Naozaj za tisíc slov.
Ak sa niečo môže pokaziť, tak sa to aj pokazí...