Elektrika v autě (vybíjení baterie)
-
- Příspěvky: 618
- Registrován: 10. 2. 2009, 6:21
Ked sa to chova premenlivo, ze raz vybija a raz nie, tak skus ked to vybija aj vytiahnut relatka jedno po druhom a sledovat prud. Mozno nejake zapeka v zopnutej polohe.
Poloboh vetra a mora, hrdina mužov.. radikalny ultra heterosexual
jinak k tomu měření po odpojení baterky - když autu připojíš baterku tak se inicializují různé jednotky a počase se jakože uspí - takže měřit třeba i víc minut až se klidová spotřeba ustálí .
příklad halova senzoru https://www.aliexpress.com/item/1005002 ... P3eO3sukVl
a otvírací : https://www.aliexpress.com/item/1005002 ... C408eoRKz3
příklad halova senzoru https://www.aliexpress.com/item/1005002 ... P3eO3sukVl
a otvírací : https://www.aliexpress.com/item/1005002 ... C408eoRKz3
Ahoj, k pořádnému měření jsem se dostal až včera. Veškeré "úniky", které jsem naměřil, byly pouze přechodové jevy, po ustálení to šlo vždy na pohodových pár mA. Ve finále byl problém s největší pravděpodobností v blbě utaženém kontaktu na plusku baterie, což mě nenapadlo zkontrolovat (přerušoval jsem mínus), všiml jsem si toho, až když už jsem to vzdal a dával to zpět do kupy. Počítám, že se to dostalo do stavu, kdy to celou noc jiskřilo, baterka byla opravdu vybitá. Pořádně jsem to utáh a auto prohlásil za pojízdné, uvidíme. Díky všem ještě jednou, sry, že to dopadlo takto banálně, ale ono se to neztratí
T.
T.
mimooborová naplavenina • kolowratský zázrak™ • NPS • GCU • HirthCalc • ncDP.ino
Jj, šlo, asi záleželo, do jakého stavu to při zastavení dodrkotalo. A asi se to s časem (jak to bylo víc a víc povolené či opálené) zhoršovalo. Asi bych to mohl ještě sundat a pořádně očistit, když tak nad tím přemýšlím.
mimooborová naplavenina • kolowratský zázrak™ • NPS • GCU • HirthCalc • ncDP.ino