Krásný den přeji
rád bych poprosil o radu. Vloni jsem přestavěl PF62 na 4T benzínový motor. Víceméně bych mohl jen chválit, ale bohužel bydlím v Beskydech a tak to jediné negativum je pro mě dost podstatné: motor nemaže při jízdě do prudšího kopce a čidlo jej chcípne. Zatím jsem to vyřešil stavitelným ojem. Teď to ale chci trochu předělat a potřeboval bych, aby motor mazal (asi tedy tlakově mazal).
Věděl by někdo prosím o nějakém vhodném motoru? Snažil sem se projít Ali, ebay, amazon ale moc vhodného jsem nenašel. Našel jsem jen naftový motor co by asi vyhovoval, cenově taky jde, ale nemůžu ho najít s rozumným poštovným.
Děkuji za rady pokud máte s podobnými motory zkušenosti.
Ondřej
(přidám fotku mého Chlamstíka a odkaz na motor)
https://www.aliexpress.com/item/3281296 ... GiqIMBS1vz
Náhradní motor do traktůrku
Moc děkuji za odpovědi.
V motorech hodně tápu a proto jsem šel touto cestou. Použil hotový motor a vyrobil jen potřebné díly k osazení na PF62. Přidám odkaz na motor co jsem koupil. Původní dvoutaktní motor mám schovaný, ale je potřeba zjistit proč z něj začala vytékat šedivá břečka. Můj laický tip je, že se někde protáčí ložisko v tom hliníkovém bloku. Ale chtěl sem ho dát od začátku pryč, startuje se hůř a pořád z něj někde něco ukapává. A to ve vyprahlém lese nebo trávě není žádoucí.
Taky mně přijde, že se to zbytečně těch kopců bojí jestli to čidlo nemají blbě nadstavené. Už mě napadlo, jestli to čidlo je vůbec třeba. Z kopce to může rýt pomalu čumákem v zemi a nechcípne.
Britt: prosím to mluvíš o tom naftovém v odkazu z ali? Takže budu na tom samém.
https://www.toppredaj.com/Mar-pol-M7989 ... -d1260.htm
V motorech hodně tápu a proto jsem šel touto cestou. Použil hotový motor a vyrobil jen potřebné díly k osazení na PF62. Přidám odkaz na motor co jsem koupil. Původní dvoutaktní motor mám schovaný, ale je potřeba zjistit proč z něj začala vytékat šedivá břečka. Můj laický tip je, že se někde protáčí ložisko v tom hliníkovém bloku. Ale chtěl sem ho dát od začátku pryč, startuje se hůř a pořád z něj někde něco ukapává. A to ve vyprahlém lese nebo trávě není žádoucí.
Taky mně přijde, že se to zbytečně těch kopců bojí jestli to čidlo nemají blbě nadstavené. Už mě napadlo, jestli to čidlo je vůbec třeba. Z kopce to může rýt pomalu čumákem v zemi a nechcípne.
Britt: prosím to mluvíš o tom naftovém v odkazu z ali? Takže budu na tom samém.
https://www.toppredaj.com/Mar-pol-M7989 ... -d1260.htm
MN80, N1, BF20, Strigon MP200M,FH2A, Horný SV13
jasně to čidlo nemají na středu ale směrem k předku - tam se ti olej naleje když jedeš z kopce , nejlepší by bylo ho předělat na střed a třeba o kousek níž . otázka je jestly tam je místo .
tem motor asi nemá zespoda dekl ? kdyby byl tak by se třeba daly doplnit přepážky .
tem motor asi nemá zespoda dekl ? kdyby byl tak by se třeba daly doplnit přepážky .
tady je video rozborky podobného motoru , ve skříni je kupa místa určitě by pomohly přepážky
https://www.youtube.com/watch?v=kybWQGAj198
https://www.youtube.com/watch?v=kybWQGAj198
Krásný den přeji
díval jsem se včera na to video a i různé další a asi opravdu bude nejlepší a nejlevnější koupit zase takový motor a nainstalovat přepážky. Asi bych se nepouštěl do navařování přepážek přímo do toho bloku. (i když proberu i to s kamarádem svářečem) Napadlo mě, udělat jakoby vanu ve které by bylo to čidlo společně s tím palcem co rozmetá ten olej. Ta by se uchytila k tomu držáku čidla. Výšku vany třeba v úrovni min. výšky hladiny oleje.
Ale stejně mně přijde, že ať se motor nakloní dopředu či dozadu, pořád tam je něco co rotuje a ten olej bude rozstříkávat. Jen je otázkou jestli všude dostatečně.
Ty motory jsou samozřejmě primárně určené na stroje co se nenaklání a tam pokles hladiny oleje znamená jasný problém.
Trochu mě v tom videu znervóznila ta plastová vačková hřídel, ale snad chvíli vydrží. A už sem viděl že jí mění za kovovou.
Ondřej
díval jsem se včera na to video a i různé další a asi opravdu bude nejlepší a nejlevnější koupit zase takový motor a nainstalovat přepážky. Asi bych se nepouštěl do navařování přepážek přímo do toho bloku. (i když proberu i to s kamarádem svářečem) Napadlo mě, udělat jakoby vanu ve které by bylo to čidlo společně s tím palcem co rozmetá ten olej. Ta by se uchytila k tomu držáku čidla. Výšku vany třeba v úrovni min. výšky hladiny oleje.
Ale stejně mně přijde, že ať se motor nakloní dopředu či dozadu, pořád tam je něco co rotuje a ten olej bude rozstříkávat. Jen je otázkou jestli všude dostatečně.
Ty motory jsou samozřejmě primárně určené na stroje co se nenaklání a tam pokles hladiny oleje znamená jasný problém.
Trochu mě v tom videu znervóznila ta plastová vačková hřídel, ale snad chvíli vydrží. A už sem viděl že jí mění za kovovou.
Ondřej
MN80, N1, BF20, Strigon MP200M,FH2A, Horný SV13
přesně tak svařte z plechu vaničku a přišroubovat k nějakých uchytum co tam jsou . nebyl by ani problém provrtat dno a mezi tu vaničku a blok dát motorový silikon a prošroubat . vaničku bych udělal na střed hladiny a v ůrovni min hladiny do ní navrtal z boku pár menších děr.