
Šroťák je vocas, že to nezasypal nějakým drobným šrotem, pak by to bylo cajk.
Takhle je to železo na železo a ještě když je konťák mokrej, tak je to vymydlený jak kluziště.
Moderátor: sysel
Asi by si to zaslúžilo samostatné vlákno. teraz som doviezol kompresor so sušičkou a chystám sa na inštaláciu. preto som hľadal, ako to má byť správne zapojené. zatiaľ som našiel toto:Sancho Panza píše: ↑19. 10. 2023, 5:20Hm, tak to mi připadá nějaký divný - protože jak Atlas, tak Alup (a řekl bych že i ti ostatní) mají rozhodně sušku za separátorem, tj. PŘED tlakovou nádobou.
Nemluvě o tom, že ta suška je tam (před tou nádobou) právě proto, aby se minimalizovalo riziko koroze vzdušníku a tím (těma korozníma produktama) se pak nesvinila pnematika v mašinách.
Odkalování na nádobě sice ty FF šroubáky mají, včetně toho našeho, podle papírů se to má sice kontrolovat, ovšem v TN není ani sebemenší stopa vody - pixla je po xx letech provozu naprosto jak nová.
Kód: Vybrat vše
U mě aktuálně běží taky Alup (VF, FF), před tím Atlas (opět FF). U obou je pixla poslední, tj. za suškou.kenybz píše: ↑26. 10. 2023, 6:23 vzdušník dokáže odstranit cca 40% z nasávané vody obsažené ve vzduchu. Výrobci dávají sušičku až za vzdušník, protože nemusí být tolik dimenzovaná. Pokud máte dostatečně výkonnou sušičku tak je lepší ji dát za kompresor a ve vzdušníku bude sucho.
Provozoval jsem schneider a tam se dokupovala sušička až po letech až to sežralo veškerou pneumatiku v technologii. Sušku jsem dal za kompresor a od té doby žádný problém a ve vzdušníku 0% kondenzátu. Pak se Kompresor nahradil jiným z důvodu nedostatku výkonu. Koupila se celá kompaktní jednotka od ALUP a tam byla suška za vzdušníkem. u vzdušníku jsem dodělával automatický odvod kondenzátu "Bekomat" pozor před něj musí přijít filtr stačí ten "úhlový se sítkem jak je na topení" a celé to bylo svedené do Övamatu = odlučovač oleje od vody v kondenzátu.