Kompresor Orlík 3JSK - 75 - 2
Pravidla fóra
toto forum vyzaduje schvaleni prispevku moderatorem
toto forum vyzaduje schvaleni prispevku moderatorem
Dovolim si par radek. Kompresory to je smutne tema. Jete stroje na bazosich jsou natrene stetkou a prodavane, jako generalkovane. Podnikavci vubec nemaji problem prodat podobny kram vcetne protokolu, ostane papir snese vsechno. O revizi tlakovych nadob ani nemluvim. Pokud neni derava je preci "dobra" ,navic i tady se stale vic pouziva magicke slovo ulozenka, kterou si podnikavci prizpusobili na veci, ktere zkratka nekde lezi hi,hi.
nevím kolik do toho chceš nacpat a k čemu to máš, ale tady
http://stroje.bazos.cz/inzerat/41556354 ... zovani.php" onclick="window.open(this.href);return false;
je malej šroubák
to je proti pístovému Orlíku úplně jiná liga
tichoučký, jen šustí, výrazně větší účinnost
u mě za posledních cca 12 let několik hodin provozu denně, za tu dobu jednou přetěsnění a jednou za rok výměna oleje a filtru
http://stroje.bazos.cz/inzerat/41556354 ... zovani.php" onclick="window.open(this.href);return false;
je malej šroubák
to je proti pístovému Orlíku úplně jiná liga
tichoučký, jen šustí, výrazně větší účinnost
u mě za posledních cca 12 let několik hodin provozu denně, za tu dobu jednou přetěsnění a jednou za rok výměna oleje a filtru
Obvykle se dějí věci obvyklé. Méně často se dějí věci neobvyklé a zcela vyjímečně se dějí věci vyjímečné...
Masturn 40 CNC, Hermle UWF1200H CNC a pár klasik
http://www.radialengine.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autopejsek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Masturn 40 CNC, Hermle UWF1200H CNC a pár klasik
http://www.radialengine.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autopejsek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Příspěvky: 662
- Registrován: 4. 6. 2011, 7:40
- Bydliště: Poblíž Hradce Králové
- Kontaktovat uživatele:
Pokud bys měl zájem, tak mám tenhle kompresor a tlakovou nádobu...bez motoru a elektriky...kompresor jel asi 3-4 roky, pak se z důvodu toho, že se upravila výroba stačil jeden a postupně se z tohohle stal zdroj náhradních dílů, takže kompresor je jako nový, žádnej naštětkovanej shit...byl v truhlárně a sloužil na hřebíkovačky na sestřelování palet...
Soustruh SV18R, Magdeburg (Poreba TR45), Frézka FH24, Vrtačka V20A, V10, Šeping noname...
- magi
- Sponzor fora
- Příspěvky: 2728
- Registrován: 16. 10. 2006, 12:40
- Bydliště: Třebíč
- Kontaktovat uživatele:
Zdarec, sice už mám v merku šroubák ale ještě záleží jstli se zítra s šéfkou dohodneme na financování 
Nicméně pošli mi nějaké foto do SZ. Díky.

Nicméně pošli mi nějaké foto do SZ. Díky.
Dle úpravy hnojiště poznáme hospodáře, dle výsledu voleb jakýchkoliv duševní úroveň voličů.
-
- Příspěvky: 662
- Registrován: 4. 6. 2011, 7:40
- Bydliště: Poblíž Hradce Králové
- Kontaktovat uživatele:
Nádobu mám zahrabanou pod přístřeškem, ale je pěkná, je na ní zpětná klapka jen chybí jedno kolečko, ale nějaké tu najdu...
kompresor :





Rok výroby 1995

kompresor :





Rok výroby 1995

Soustruh SV18R, Magdeburg (Poreba TR45), Frézka FH24, Vrtačka V20A, V10, Šeping noname...
Tak takovej Orlík jem měl, tříválec s motorem 25kW, co se spouštěl na tvrdo. Nebylo možné to spustit, protože na to nemám dimenzovanej přívod. Zkusil jsem tam dát slabší motor a zpřevodoval do pomala. Rozběhlo se to, ale nakonec jsem to dal pryč. Tyhle kompresory jsou příšerně hlučné ( jeden dvouválcový mám asi dvacet let a ještě jsem ho nepustil ze strachu, aby mne sousedi nevypískali). Řekl bych, že dneska se na to zařizovat je jenom pro zlost. Je to hroznej hybrid. Válce + písty použili z Tatra 603, ojnice z Škoda 100 MB, na které zaspodu navařili kus plechu, aby to mazalo rozstřikem. Protože to mlátí jako kráva, tak se ten plech někdy uklepe a pak to nemaže a zadře se na klice, což je nejčastější závada těchto kompresorů. Ta cedulka o kontrole oleje je nejdůležitější součástkou. Asi v roce 1966 jsem se byl v České Třebové v té fabrice podívat, strejda tam dělal nákupčího. Vyráběli to tam v podstatě na koleně a nasekali toho neuvěřitelné množství. Ono tu v té době nic lepšího nebylo.
Můj názor dnes je stejný, jako měl pan Karfík z Jáchyme, hoď ho do stroje:
Orlík nebrat!
Můj názor dnes je stejný, jako měl pan Karfík z Jáchyme, hoď ho do stroje:
Orlík nebrat!
[URL=https://matchnow.life]Super casual Dating[/URL]
-
- Příspěvky: 662
- Registrován: 4. 6. 2011, 7:40
- Bydliště: Poblíž Hradce Králové
- Kontaktovat uživatele:
Orlík nebrat
Neberte kvalitní kompresory a kupujte čínský jebky...jinak 25kW je dobrej úlet...tyhle kompresory měli z výroby 6 nebo 6,5kW motor... 25kW měli velký V kompresory, nebo místo tohohle motoru tam byla dýzlová tatra, ale to je aksolutně něco jiného...



Soustruh SV18R, Magdeburg (Poreba TR45), Frézka FH24, Vrtačka V20A, V10, Šeping noname...
Nepamatuju se, že bych psal něco čajně. Jinak ten tříválec s motorem 25kW byl originál výrobek kterej se používá na pískování. Bylo to samostatné soustrojí s odělenou tlakovou nádobou. Točil 2800 ot/min! Žádnej bastl. Byl to kompresor s velkým výkonem, po letech si už napamatuju kolik vzduchu dával. Prodal jsem ho do Liberce člověku, co pískoval ocelové konstrukce.
[URL=https://matchnow.life]Super casual Dating[/URL]
- magi
- Sponzor fora
- Příspěvky: 2728
- Registrován: 16. 10. 2006, 12:40
- Bydliště: Třebíč
- Kontaktovat uživatele:
Kompresor 25kW rozhodně nebyl Orlík, tipnul bych to na ČKD kompresory. Neco takového máme ve fabrice je to 2vál Včko a příkon bude někde okolo 25kW.
Dle úpravy hnojiště poznáme hospodáře, dle výsledu voleb jakýchkoliv duševní úroveň voličů.
určitě ne, pak by to byl čtyřválec do véčka. to se v ČKD vyrábělo.
ještě před "plyšákem" jsem ho měl na dílně, ten příkon by mohl sedět...
Ale když naskočil, byl to rachot
ten "bojler", co u toho byl to fouklo do zhruba 7 minut
ještě před "plyšákem" jsem ho měl na dílně, ten příkon by mohl sedět...
Ale když naskočil, byl to rachot

ten "bojler", co u toho byl to fouklo do zhruba 7 minut
Orlik nebrat. Hmmm. Mal som doma roky 2valec na 300l nadrzi. Siel ako hodinky jedina vec co sem tam zlostila bolo automaticke odpustanie tlaku.
Predal som ho len preto ze bol na moju dielnú az zbytocne velky. Kupil som 1valec na 150l nadobe a tiez uz roky max spokojnost.
K hlucnosti. Hlucne tieto kompresory su ako aj ine piestove klasicke kompresory.
K teme o ojniciach zo skodovky atd . Mal som ich par rozobratych a ani v jednom som nenasiel ojnicu zhodnu s automobilovov a uz vobec s navarenou lopatkou rozstreku. Vsetky co som mal v ruke to mali celkom slusne naskrutkovane do objimky ojnice a aretovali sa matkou pre spravne natocenie lopatky.
Mal som skodu 1000 aj 100 aj 120... neviem mozno som mal len ine ojnice v autach
Nepisem ze to tak nemohlo byt ale urcite to nebolo pravidlo.
Predal som ho len preto ze bol na moju dielnú az zbytocne velky. Kupil som 1valec na 150l nadobe a tiez uz roky max spokojnost.
K hlucnosti. Hlucne tieto kompresory su ako aj ine piestove klasicke kompresory.
K teme o ojniciach zo skodovky atd . Mal som ich par rozobratych a ani v jednom som nenasiel ojnicu zhodnu s automobilovov a uz vobec s navarenou lopatkou rozstreku. Vsetky co som mal v ruke to mali celkom slusne naskrutkovane do objimky ojnice a aretovali sa matkou pre spravne natocenie lopatky.
Mal som skodu 1000 aj 100 aj 120... neviem mozno som mal len ine ojnice v autach

Nepisem ze to tak nemohlo byt ale urcite to nebolo pravidlo.
- robokop
- Site Admin
- Příspěvky: 22958
- Registrován: 10. 7. 2006, 12:12
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
ten trivalec na fotce jsme meli v muzeu na zkouseni parnich stroju
i kdyz docela daval tak parni stroj parkrat psouknul a byl prazdnej
nektere zkousene stroje to udrzelo trvale v chodu na hodne nizkejch otackach
https://www.youtube.com/watch?v=9Asp1Al9sak" onclick="window.open(this.href);return false;
i kdyz docela daval tak parni stroj parkrat psouknul a byl prazdnej
nektere zkousene stroje to udrzelo trvale v chodu na hodne nizkejch otackach

https://www.youtube.com/watch?v=9Asp1Al9sak" onclick="window.open(this.href);return false;
Vsechna prava na chyby vyhrazena (E)