Mám Renault Kango 1.2 se zážehovým motorem. Před lety mi tam zlobila elektronika, prostě rozsvítila se kontrolka žhavení (převzatá z diesel verze) a počítač v tomto případě sníží uměle výkon motoru. Nejspíše, aby se zvýšila pravděpodobnost dojezdu do servisu. V autorizovaném servisu mi vyměnili plynový pedál za 7000Kč, ale nepomohlo to. Když jsem tam byl už po několikáté, a bylo na mě vidět, jak už jsem nasranej, tak mi v nastavení počítače tohle kurvítko vypnuli a auto jezdilo jako drak až do teď. Začala mi cukat spojka, tak jsem to do toho servisu dal spravit, což udělali, ale nejspíš se mi taky hrabali v nastavení toho počítače, protože kontrolka žhavení zase začala fungovat a auto jelo zase pomálu. A hned, že to dělá nějaká sonda teploty, za další 3000Kč mi jí vymění. Což jsem odmítnul. Sednul jsem k internetu a tam se dozvěděl, že tohle způsobuje třeba studený spoj v konektoru plynového pedálu. Šel jsem ten konektor rozpohybovat a světe div se, kontrolka žhavení hned zhasla a auto jezdí jako fík.
No a teď dělají to ti servisáci schválně? Že takovou věc neví, že by napřed měli zkontrolovat zoxidované spoje na pojistkách a v konektorech? To jim fakt není blbé, měnit zdravé součástky v autě jen aby měli větší vejvar? Nebo opravy probíhají stylem, tohle je taková závada, pravděpodobně jí způsobuje tahle vadná součástka, tak jí vyměníme, ups, ono to není ono, ale tu výměnu tomu troubovi naúčtujeme. Tak pokračujeme dál. Ups, zase vedle, to se chudák prohne.
