Vytvoření redukce

Pravidla fóra
toto forum vyzaduje schvaleni prispevku moderatorem
Odpovědět
Silver Sing
Příspěvky: 3
Registrován: 31. 10. 2015, 7:42

31. 10. 2015, 8:03

Dobrý den,

Obracím se na toto forum s prosbou, která zní takto:

Dle nákresu bych potřeboval prozatím vytvořit pár zkušebních redukcí. Bohužel se nevyznám v technických parmetrech a vlastnostech použitého materialu, ale jedná se o redukci, která je použita jako přechodka na větší brzdič u vozidla. Tudíž material musí být asi velice odolný. Člověk, který vytvořil několik párů adapteru, použil nerez používaný na panty a mechanismy zámků v Boeingovských dveří. Redukce je z nerezu 15-5PH (15Cr-5Ni) v tahu 1014MPa a v kluzu 958MPa. Popřípadě 16MnCr5.

Rád si vyslechnu jakýkoli názor, jen mne neukamenujte za cokoli, co je uvedeno zde v textu :D
Technický nákres bych měl mít zpracovaný do týdne, níže orientační nákres.
Přílohy
image.jpg
image.jpg
image.jpg
Uživatelský avatar
fmodel
Příspěvky: 10219
Registrován: 26. 10. 2011, 10:37
Kontaktovat uživatele:

31. 10. 2015, 8:28

Silver Sing píše:Dobrý den,

Tudíž material musí být asi velice odolný. Člověk, který vytvořil několik párů adapteru, použil nerez používaný na panty a mechanismy zámků v Boeingovských dveří. .
Pokud mne paměť neklame tak Boeing měl svého času velký prů..r s dveřmi které se za letu utrhly z důvodu deformace zajišťovacího mechanismu :lol: :lol: no z něčeho to letadlo udělat musej :D a teď vážně asi by ses divil z čeho de dělaj originály (tyhle parametry to určitě nemá)stačí s kouskem matroše třmenu skočit do slévárny na rozbor.
http://www.rm-reznicek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
karelsklo
Příspěvky: 1470
Registrován: 19. 4. 2013, 8:35

31. 10. 2015, 9:59

Ahoj,záleží jak na to spěcháš,teď nemám volnou mašinku ale do 3-4 týdnů by se třeba našla chvilka...Nejlepší by bylo rovnou si dodat výkres ve 2D dxf nebo dwg...
S matrošem neporadím ale jestli je to redukce na třmen motard/kroska tak bych klidně zvolil dural s takovými vlastnostmi aby odolal střídavému zatížení na lom.
Nějaké redukce jsem si takhle dělal a ani ty nejodfláknutější nezradily... :)
Na silnici bych ale neriskoval a asi použil nějaký druh nerezi odolné vůči namáhání.
Materiál by sis musel dodat a na nerezu většinou dost hoří nástroje které nejsou laciné.
Uživatelský avatar
filla
Příspěvky: 3523
Registrován: 1. 12. 2013, 12:55
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

1. 11. 2015, 9:37

je uplne jedno z ceho to bude vyrobeno, pevnost je zde dana sroubem a pusobeni sily na strih, oddalenim pridas pusobeni na sroub ohybem, tuzingu zdar
"do řiti se řítíme, ani o tom nevíme.."
Silver Sing
Příspěvky: 3
Registrován: 31. 10. 2015, 7:42

1. 11. 2015, 10:47

Děkuji za postřehy všem, prozatím jsem ve fázi shánění informací, ohledně kvantity objednávky.
Jedná se o redukce, které jsou určené pro běžný provoz na osobním vozidle. Jinak rozhodně není kam spěchat :) obávám se, že jen 3-4 týdny bude trvat, než budu vědět konečný počet kusů. Ale klidně se může stát , že zůstanu jen u jednoho páru :? V což snad nedoufám :lol:
Ještě jednou díky za odezvy! :D
Uživatelský avatar
elbarto
Příspěvky: 5266
Registrován: 22. 5. 2014, 10:27
Bydliště: Prague

1. 11. 2015, 10:57

To je nejaky natuneny drzak trmenu nebo se pletu ??
Silver Sing
Příspěvky: 3
Registrován: 31. 10. 2015, 7:42

1. 11. 2015, 11:07

Neřekl bych natuněný, jedná se o redukci, z důvodu, že bych dal na těhlice větší brzdiče, ke kterým je potřeba vytvořit redukci, protože ten větší brzdič má jinou rozteč.. Pro lepší představu sem hodím obrázek z realu :idea:
Přílohy
image.jpg
Odpovědět

Zpět na „Nákup“