vřeteno Kress
-
- Sponzor fora
- Příspěvky: 8181
- Registrován: 16. 7. 2006, 12:33
- Bydliště: Praha Bohnice + Roudnice nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Nestačilo by přednostní relé? Mají v každém elektroinstalačním materiálu. Přestane protékat proud (podle provedení střídavý nebo stejnosměrný, od zlomků do mnoha ampér) a relé sepne či rozepne kontakt.
Aleš Procháska
Nazdar,
nechci začínat další vlákno, protože mě zajímá jen detail. Jsou u Kressu 800 obě kleštiny 6 i 8mm? A Jak dlouhá je el. šňůra? Na e-shopech jsou různé informace, a tak mě zajímá reálný stav.
A druhá věc, bral to někdo (nebo se chystá) z cnc-plus.de?
Radek
nechci začínat další vlákno, protože mě zajímá jen detail. Jsou u Kressu 800 obě kleštiny 6 i 8mm? A Jak dlouhá je el. šňůra? Na e-shopech jsou různé informace, a tak mě zajímá reálný stav.
A druhá věc, bral to někdo (nebo se chystá) z cnc-plus.de?
Radek
soustruh Bernardo 500, frézka Proxxon
(CNC Tron, CNC Proxxon MF70)
(CNC Tron, CNC Proxxon MF70)
Zdarec,
kupoval jsem FME 1050 a jejich vakuovací stůl. Kleština 8mm. Platba Pay Pal. Je to už dva roky a do dnes plná spokojenost. Po cca 500hodinách výměna uhlíků a nyní ložiska. Frézování převážně umělé dřevo(hrubování frézou 10mm, 5mm hloubka,boční krok 95%průměru, posuv 4m/min) a plexi 10mm(jednobřit 5mm, posuv 2,2m/min).
kupoval jsem FME 1050 a jejich vakuovací stůl. Kleština 8mm. Platba Pay Pal. Je to už dva roky a do dnes plná spokojenost. Po cca 500hodinách výměna uhlíků a nyní ložiska. Frézování převážně umělé dřevo(hrubování frézou 10mm, 5mm hloubka,boční krok 95%průměru, posuv 4m/min) a plexi 10mm(jednobřit 5mm, posuv 2,2m/min).
Nebudu zakládat další vlákno, protože problém uvedený při založení tohoto vlákna se nepodařilo vyřešit a stále trvá...
Jedna poučná příhoda:
Měl jsem další crash, naštěstí bez následků....
Ta fréza na fotce má (měla) průměr 8mm, je to celokarbid od IGM
Důvod havárie stejný, tzn. konec uhlíků. Spolehlivě změřeno 296 provozních hodin. Po dokončení tohoto frézování jsem plánoval kontrolu uhlíků. Nebylo to třeba, do konce frézování zbývalo cca půl hoďky...
Takže příště max 250 hodin a kontrola s měřením délky uhlíků.
Nejhorší na tom bylo, že jsem to sledoval v přímém přenosu přes kameru. Ale i kdybych seděl u mašiny tak to určitě nestihnu vypnout, prostě to chce nějaké to domácí hlídání - přestane se točit vřeteno=všechny osy STOP
Jedna poučná příhoda:
Měl jsem další crash, naštěstí bez následků....
Ta fréza na fotce má (měla) průměr 8mm, je to celokarbid od IGM
Důvod havárie stejný, tzn. konec uhlíků. Spolehlivě změřeno 296 provozních hodin. Po dokončení tohoto frézování jsem plánoval kontrolu uhlíků. Nebylo to třeba, do konce frézování zbývalo cca půl hoďky...
Takže příště max 250 hodin a kontrola s měřením délky uhlíků.
Nejhorší na tom bylo, že jsem to sledoval v přímém přenosu přes kameru. Ale i kdybych seděl u mašiny tak to určitě nestihnu vypnout, prostě to chce nějaké to domácí hlídání - přestane se točit vřeteno=všechny osy STOP
Pracuju na tom. Hlídání bude i s mnoha funkcemi navíc, ale chce to čas...
Tomáš
Tomáš
to tomashal: jak to vypadá s hlídáním?????
Nezkoušeli jste někdo rozebírat Kresse ??? Nechal jsem si poslat dva nové rotory, ale nějak se mi nedaří to rozebrat v místě spojení výstupní hřídele a motoru. A na násilí je vždycky dost času....
Nezkoušeli jste někdo rozebírat Kresse ??? Nechal jsem si poslat dva nové rotory, ale nějak se mi nedaří to rozebrat v místě spojení výstupní hřídele a motoru. A na násilí je vždycky dost času....
Ač to tak nevypadá, je to na seznamu.
Rozebrat mi šel krásně na obou koncích u hřídele i u elektroniky.
Tomáš
Rozebrat mi šel krásně na obou koncích u hřídele i u elektroniky.
Tomáš
No nevim co přesně ti nejde. Jestli vyndat rotor ze statoru nebo až rotor od hřídele. To druhé neporadím, protože až tak jsem to nerozebíral.
Tomáš
Tomáš
njn, rotor ze statoru to nejde, ale stator z rotoru ano
Ale já potřebuju demontovat rotor od kleštinového upínače a ložisek.
Na novém rotoru je jenom hladká hřídel a není tam k vidění nic co by šlo povolit. Zatím jsem to zkoušel poklepávat, ale nehlo se to.
No nic, odpadních kressů tu mám dost, použiju nemírné donucovací prostředky
Ale já potřebuju demontovat rotor od kleštinového upínače a ložisek.
Na novém rotoru je jenom hladká hřídel a není tam k vidění nic co by šlo povolit. Zatím jsem to zkoušel poklepávat, ale nehlo se to.
No nic, odpadních kressů tu mám dost, použiju nemírné donucovací prostředky
Někde se začít musí a jak sám říkáš, každý na to musí přijít sám. Osobně jsem toho zatím moc nenafrézoval, ale prozatím jsem spokojen s kressem za necelých 5 000 Kč.robokop píše:myslim ze zatim nechtej
kazdej si tim musi projit sam nez pozna ze tudy cesta nevede
Jakmile se objeví možnost lepšího řešení, např. vřeteno od ATAS, hlavně za rozumnou cenu včetně fregvenčního měniče, budu o náhradě uvažovat.
Pokud kdokoli má nějaké relevantní informace, jak za rozumnou cenu (do 10 000 Kč) přijít k něčemu lepšímu než je kress, rád se nechám poučit a možná dojde i na výměnu.