Zjištění typu oceli.
Pravidla fóra
toto forum vyzaduje schvaleni prispevku moderatorem
toto forum vyzaduje schvaleni prispevku moderatorem
-
- Příspěvky: 397
- Registrován: 7. 5. 2014, 9:04
Hledám firmu která podle dodaného vzorku umí zjistit typ a mechanické vlastnosti oceli. A následně doporučit materiál nebo jeho alternativu.
Mám pouze díly které potřebuju vyrobit nové.
Nějaké doporučení. Ideálně praha a okolí.
Mám pouze díly které potřebuju vyrobit nové.
Nějaké doporučení. Ideálně praha a okolí.
-
- Příspěvky: 397
- Registrován: 7. 5. 2014, 9:04
Díky za tip, ale asi bych raději nějakou firmu kde dostanu i protokol.
Jde mi o kování na starém letadle 60 tá léta. A drží to křídlo.
Jde mi o kování na starém letadle 60 tá léta. A drží to křídlo.
takový věci se dělají z 4130
ta se prodává v letecké jakosti
ta se prodává v letecké jakosti
Obvykle se dějí věci obvyklé. Méně často se dějí věci neobvyklé a zcela vyjímečně se dějí věci vyjímečné...
Masturn 40 CNC, Hermle UWF1200H CNC a pár klasik
http://www.radialengine.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autopejsek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Masturn 40 CNC, Hermle UWF1200H CNC a pár klasik
http://www.radialengine.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autopejsek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Příspěvky: 397
- Registrován: 7. 5. 2014, 9:04
Otázkou je z čeho do udělali němci někdy v roce 1956 ? Potřebuju vyrobit novou část kování a pak ho svařit se starou konstrukcí
-
- Příspěvky: 397
- Registrován: 7. 5. 2014, 9:04
Atlan- obáváš se špatně. Celá kostra letadla je svařenec. Včetně kování
-
- Příspěvky: 397
- Registrován: 7. 5. 2014, 9:04
Celkem jednoduché letadlo. Jen ho mám v úpravě na motorový letoun.
-
- Příspěvky: 397
- Registrován: 7. 5. 2014, 9:04
Znám tohle ale naráží na problém.
Výroba německo. 10 let po druhé světové. Je otázka co zrovna bylo za materiál.
Výroba německo. 10 let po druhé světové. Je otázka co zrovna bylo za materiál.
za války pociťovali Němci nedostatek Mo (stejně jako později východní blok), takže pokud by se drželi válečných pravidel pro použití legur, pak by pevnostní díly byly legovány vanadem, tedy nějaký ekvivalent 15231. Pokud už byly k dispozici us dodávky (Mo je pro us průmysl běžně dostupný), pak by to mohla být molybdenem legovaná ocel, která navíc netrpí popouštěcí křehkostí. Dej si to opravdu otestovat, zkoušel jsi pevnost? ta hodně napoví. (stačí změřit tvrdost a v tabulkách zjistíš pevnost)