Ja bych s dovolenim pozadal o jeho zachovani. Prave proto, ze je to na jedne hromade a neni nutne sledovat 10^6 vlaken o masinach, (kterym treba nerozumim) ale to, co se na nich da vyrobit mi prijde zajimave a zasnu nad sikovnosti a vynalezavosti jinych.bobik píše: ↑11. 10. 2018, 9:02 Navrhuji tohle vlákno uzamknout. Výrobky prezentovat ve vlákně mašin, na kterých vznikly. Pak můžou být příspěvky k jednomu tématu a ne jako je to tady, kdy jedno téma běží přes několik nových příspěvků. Takže ten, kdo by chtěl na konkrétní výrobek reagovat se na to vykašle, protože mezitím je diskuze někde jinde.
Co jste dneska bastlili?
--
Všechno je snadné, než to zkusíš sám.
Všechno je snadné, než to zkusíš sám.
Pokud si tu nebudou honit normované ego elektrikáři aniž by tak ukázali co dokázali tak to vlákno je dobrý , a jsou tu pěkný výrobky zdejších šikulů .prcek píše: ↑11. 10. 2018, 9:51Ja bych s dovolenim pozadal o jeho zachovani. Prave proto, ze je to na jedne hromade a neni nutne sledovat 10^6 vlaken o masinach, (kterym treba nerozumim) ale to, co se na nich da vyrobit mi prijde zajimave a zasnu nad sikovnosti a vynalezavosti jinych.bobik píše: ↑11. 10. 2018, 9:02 Navrhuji tohle vlákno uzamknout. Výrobky prezentovat ve vlákně mašin, na kterých vznikly. Pak můžou být příspěvky k jednomu tématu a ne jako je to tady, kdy jedno téma běží přes několik nových příspěvků. Takže ten, kdo by chtěl na konkrétní výrobek reagovat se na to vykašle, protože mezitím je diskuze někde jinde.
No a aby bylo spravedlnosti učiněno zadost můžou si električky založit nové oborové vlákno třeba s názvem ,,jak připojit co nejsložitěji zástrčku k zásuvce"
http://www.rm-reznicek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Sponzor fora
- Příspěvky: 8164
- Registrován: 16. 7. 2006, 12:33
- Bydliště: Praha Bohnice + Roudnice nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Tohle vlákno ovšem není určené k reagování na výrobky, ale pouze k chlubení se jak jsme dobří A tuto funkci plní, proto bych jej chtěl zachovatbobik píše: ↑11. 10. 2018, 9:02 Navrhuji tohle vlákno uzamknout. Výrobky prezentovat ve vlákně mašin, na kterých vznikly. Pak můžou být příspěvky k jednomu tématu a ne jako je to tady, kdy jedno téma běží přes několik nových příspěvků. Takže ten, kdo by chtěl na konkrétní výrobek reagovat se na to vykašle, protože mezitím je diskuze někde jinde.
Aleš Procháska
http://www.rm-reznicek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
tu tam nemám ,k čemu je tam dobrá ?
http://www.rm-reznicek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Uzavře vzduch když ventilátor netočí, když máš nahřáto, což může byt při teplém počasí i většina času. Méně to potom huli, sazi a déle vydrží žhavé uhlíky.
Ja kotel někdy vypínám třeba na den a nebavilo mě furt zavírat klapku ručně, hlavně když je na nepřístupné straně kotle. Mě vydrží žhavé celý den tak potom stačí jen zapnou kotel a jdu na cigáro
WEILER LZ280, FNA22
Dík ,tak to musím do neděle spáchat.
http://www.rm-reznicek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
nerez nádrž tekoucí jak vemeno co s tím?
za ty roky bude nahlodaná korozí zevnitř ve vnitř je smyčka chladícího systému a vnádrži technologická voda...veškerý bordel z technologie se tam usadí. Obsah nádrže cca 700 litrů.
Svařovat to na místě nemám odvahu bo to otevře další díry. Přeplátovat nerez plechem a zalepit nějakým pur lepidlem?
Tak šup sem s nápadama. rozebrat to bude až krajní možnost ke které časem asi dojde abude to hodně drahé i bez mé práce.
díky všem za nápady.
Jo to bílé na povrchu je lepidlo z izolace. Netěsnosti jsou pod nádrží. Demenotvat nádrž znamená zavolat chlaďaře odsát chladivo, odpojit chladící systém, odpojit přívod elektříny odpojit vodní okruh a celý několikatunový chlaďák převézt někde k jeřábu a pokračovat v začátku konce. Jeden vnitřní výměník pukl již v minulosti...
za ty roky bude nahlodaná korozí zevnitř ve vnitř je smyčka chladícího systému a vnádrži technologická voda...veškerý bordel z technologie se tam usadí. Obsah nádrže cca 700 litrů.
Svařovat to na místě nemám odvahu bo to otevře další díry. Přeplátovat nerez plechem a zalepit nějakým pur lepidlem?
Tak šup sem s nápadama. rozebrat to bude až krajní možnost ke které časem asi dojde abude to hodně drahé i bez mé práce.
díky všem za nápady.
Jo to bílé na povrchu je lepidlo z izolace. Netěsnosti jsou pod nádrží. Demenotvat nádrž znamená zavolat chlaďaře odsát chladivo, odpojit chladící systém, odpojit přívod elektříny odpojit vodní okruh a celý několikatunový chlaďák převézt někde k jeřábu a pokračovat v začátku konce. Jeden vnitřní výměník pukl již v minulosti...
Gdyž sa chce, tak ide fšecko...
Jo pur na lepení plechařiny aut (mám od Dinitrolu je to v jelitu a musíš použít primér aby se to zaktivovalo) pak spíš přetrhneš plech než lepidlo .
http://www.rm-reznicek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Eprokit T30, přeplácni to igelitem něčím pritlač, ale mělo by to bejt odmašťený zdrsněný a suchý, aspoň na chvilku aby se ta hmota připlácla na kov. Pokud tam bude vrstva vody, tak to nebude držet.
https://m.heureka.cz/tmely-silikony-lep ... tmel-500g/
Rezavej nerez je takovej nerez naprd co. Nedávno jsem řešil prasklý sváry na vložený "nerezový" trubce do nerezovýho pláště. Trubka byla skoro prožraná. Prostě černota s větším obsahem zinku a ve sváru s potravinou to nevydrželo. Tohle bude třeba podobnej případ. Pokud jo, tak je rozumný do toho nevařit.
https://m.heureka.cz/tmely-silikony-lep ... tmel-500g/
Rezavej nerez je takovej nerez naprd co. Nedávno jsem řešil prasklý sváry na vložený "nerezový" trubce do nerezovýho pláště. Trubka byla skoro prožraná. Prostě černota s větším obsahem zinku a ve sváru s potravinou to nevydrželo. Tohle bude třeba podobnej případ. Pokud jo, tak je rozumný do toho nevařit.
TOS H 63, Strigon GH 560, KFD 250, Berco HON 200, Stanko 16K20, TOS 4C, ZMM NK 203, FUS SMC-8B
použij jednosložkovej karosářskej polyuretanovej tmel + záplatu
vytvrzuje se vzdušnou vlhkostí, takže trochu vlhkosti při lepení mu neublíží
ten epro... je nesmysl, to je dvousložkový, tomu voda naopak vadit bude, navíc to bude tvrdý a bude to praskat atd
vytvrzuje se vzdušnou vlhkostí, takže trochu vlhkosti při lepení mu neublíží
ten epro... je nesmysl, to je dvousložkový, tomu voda naopak vadit bude, navíc to bude tvrdý a bude to praskat atd
Obvykle se dějí věci obvyklé. Méně často se dějí věci neobvyklé a zcela vyjímečně se dějí věci vyjímečné...
Masturn 40 CNC, Hermle UWF1200H CNC a pár klasik
http://www.radialengine.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autopejsek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Masturn 40 CNC, Hermle UWF1200H CNC a pár klasik
http://www.radialengine.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autopejsek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Proč by vadila, musí to přijít na suchej povrch, stejně jako u toho PURka, to bych tam zase já nedával. Ten epro je jak sklo, nesákne. Ale jo, může zkusit oba a uvidí.
TOS H 63, Strigon GH 560, KFD 250, Berco HON 200, Stanko 16K20, TOS 4C, ZMM NK 203, FUS SMC-8B
díky hoši ono v té nádrži jsou kaly z oceli a podobně vnitřní výměník je měděný tak tam probíhá elektrochemická koroze...
ta nádrž je navíc z nějakého slabšího plechu a když je málo dopuštěná voda, tak se normálně vcucne jak z ní saje velké čerpadlo
takže lepidlo musí být pružné no uvidíme dáme polyuretan na kus plechu před tím nádrž vypustím /zatím se jede na rezervní chlaďák, který má nedostatečný výkon/
očistím zdrsním odmastím a dám přez to záplatu z nerez plechu a stáhnu ji třeba kusem drátu nebo velkou motexkou a řeknu šéfovi nech si nachystá 2 mega na nový chlaďák a nebo odhaduju nová nádrž+ deskový výměník pro dva scrolly cca 200 tisíc...
jo to má za to že neudělal co jsem řekl a nepořídil úpravnu vody za cca 200 tis.to se sice zdá hodně, ale je to komplexní řešení na tento provoz nestačí kus magnetu a nějaký filtr...když tak ještě napište co by se dalo použít za lepidlo
ta nádrž je navíc z nějakého slabšího plechu a když je málo dopuštěná voda, tak se normálně vcucne jak z ní saje velké čerpadlo
takže lepidlo musí být pružné no uvidíme dáme polyuretan na kus plechu před tím nádrž vypustím /zatím se jede na rezervní chlaďák, který má nedostatečný výkon/
očistím zdrsním odmastím a dám přez to záplatu z nerez plechu a stáhnu ji třeba kusem drátu nebo velkou motexkou a řeknu šéfovi nech si nachystá 2 mega na nový chlaďák a nebo odhaduju nová nádrž+ deskový výměník pro dva scrolly cca 200 tisíc...
jo to má za to že neudělal co jsem řekl a nepořídil úpravnu vody za cca 200 tis.to se sice zdá hodně, ale je to komplexní řešení na tento provoz nestačí kus magnetu a nějaký filtr...když tak ještě napište co by se dalo použít za lepidlo
Gdyž sa chce, tak ide fšecko...